تولید موتورسیکلت‌های BMW در ایران

پس از رایزنی‌ها، نماینده BMW در ایران مجوز تولید موتور سیکلت را از آلمان گرفته و قصد دارد برای اولین بار در مکانی غیر از آلمان و در ایران به تولید موتورسیکلت بپردازد.

ایرانی‌ها عاشق این خودروی مرسدس بنز هستند + عکس

شاید فکر کنید که مرسدس بنز باشکوه و پرافتخار، تحت تأثیر تحولات صنعت خودروسازی راه قدیمی خود را گم کرده و بیشتر به سمت خودرو‌های برقی حرکت می‌کند. اما در کنار محصولات نوین مرسدس، هنوز خودرو‌هایی از این برند وجود دارد که همان تصویر زیبای اصالت و وقار را به ما نشان می‌دهند.

جدیدترین محصول مزدا به ایران می رسد؟ + عکس

جدیدترین خودروی مزدا که در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ معرفی شد و سر و صدای بسیاری به پا کرد، اخیرا آماده ورود به بازار شده است. این خودرو احتمالاً در لیست وارداتی‌های آینده بازار ایران قرار خواهد گرفت.

رقیب چینی لندکروز به میدان آمد + عکس

فانگ چنگ بائو بائو ۸ یا همان لئوپارد ۸ با همین نام طویل و عجیب‌وغریب، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر محسوب می‌شود. برخی از مشخصات کلیدی این خودرو به‌تازگی اعلام شده است.

معرفی تانک ۸۰۰؛ جدیدترین شاسی بلند چینی + عکس

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند برند تانک از گروه گریت وال موتور به نام تانک ۸۰۰ تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. این خودروی لوکس با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد، احتمالاً با مرسدس بنز و بی‌ام‌و رقابت خواهد کرد.

معرفی جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب + عکس

فراری از جدیدترین خودروی خود که ترکیبی از سنت و مدرنیته است، رونمایی کرد. این ترکیب خاص و منحصربه‌فرد فراری در هیچ جایی به‌اندازه جدیدترین خودروی آن، یعنی ۱۲ Cilndri، جانشین ۸۱۲ سوپرفست مشهود نیست. همانطور که از نام آن پیداست، همه چیز مربوط به موتور ۱۲ سیلندر فراری است.

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید+ عکس

تبدیل برخی از خودرو‌های پرطرفدار به سگمنت دیگر در چند سال اخیر توجه ماشین‌باز‌های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. معرفی پیکاپ یا همان وانت بی‌ام‌و M ۴، یکی از این پروژه‌های خاص بوده و شباهت جالبی به ماجرای تولید نسخه وانت پراید در کشورمان دارد
1 صفحه