نقش رستم غرق شد

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از آبگرفتگی محوطه باستانی نقش رستم در پی بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر تیم پایش، حفاظت و مرمت در این محوطه باستانی مستقر هستند.

پست بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد

چاغلار ارطغرل، بازیگر ترکیه‌ای که او به خاطر بازی در نقش «کرم» در سریال «عشق تجملاتی» به شهرت رسیده است، به شیوه‌ای عجیب از معلمان و مدرسه ابتدایی خود انتقام گرفت که واکنش متفاوت کاربران ایرانی را به دنبال داشت.

رضا عطاران صدام می‌شود

رضا عطاران در یک فیلم سینمایی ایفاگر نقش صدام حسین خواهد بود و پریناز ایزدیار نیز در نقشی محوری در این فیلم حضور دارد که هنوز اعلام نشده است.

دلیل افزایش قیمت حج چیست؟

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: میزان حج ۱۴۰۳ از جهت هزینه بیش از ۳۰۰ دلار نسبت به سال گذشته کم‌تر است و علت افزایش قیمت ریالی حج امسال افزایش قیمت ارز در کشور است.

توهین سخفیف به سبک مجری صداوسیما

شهبازی، مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری درباره نیکا شاکرمی نوشت: «اصلاح طلبی» نطفه اش حرام است. «اصولگرایی» لقمه اش! نتیجه اولی را در این مواقع ببینید. نتیجه دومی را هم... به وقتش می‌گویم.

ورود این خودرو به کشور مجاز شد

براساس اعلام «امید شریفی»، مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، ورود خودروهای خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران مجاز شد. این اقدام با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا صورت گرفته است. هدف از آزادسازی تردد با پلاک بین‌المللی، تسهیل ورود گردشگران خارجی به کشور است.
2 صفحه