منطقه ویژه اقتصادی شهرضا به توسعه اقتصادی استان اصفهان کمک می‌کند

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با ابلاغ مصوبه شورایعالی و هیات وزیران در خصوص تعیین سازمان مسئول، شاهد استقرار این مجموعه اقتصادی و کمک آن به پیشرفت اقتصاد ملی و استان اصفهان خواهیم بود.

فعالیت ۱۹ شرکت با ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: ۱۹ شرکت با ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مشغول فعالیت هستند که اولویت ما انتقال پساب بندرعباس به صنایع و نیز به نتیجه رساندن ستاره سیمین است.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی چابهار و استانداری لرستان در زمینه شیلات

 استاندار لرستان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در استان و ایجاد صنایع مشابه چابهار در لرستان از جمله عمل‌آوری ماهی و تولید خوراک ماهی و صنایع وابسته به منظور تولید اشتغال و ارزآوری خواهیم داشت.

مشاور رئیس جمهور: یک سوم صادرات کشور محصولات تولیدی در مناطق ویژه اقتصادی است

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه برای بهبود فضای کسب و کار در مناطق ویژه اقتصادی برنامه جدی داریم گفت: یک سوم صادرات کل کشور محصولات تولیدی در مناطق ویژه اقتصادی است.

فاز دوم پروژه های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور معاون اول افتتاح می‌شود

فاز دوم افتتاح پروژه های سرمایه گذاری عمرانی و صنعتی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، روز 10 شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور، همزمان در 4 منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند، کیش، ارس و انزلی و 5 منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، پتروشیمی، ارگ جدید بم، سهلان و لرستان انجام می شود.

امضای تفاهم نامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و صندوق توسعه ملی ایران

به منظور برقراری و توسعه تعاملات بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و صندوق توسعه ملی ایران در زمینه ارائه خدمات مرتبط با سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و فعالان اقتصادی مستقر در این مناطق، تفاهم نامه همکاری مشترک بین طرفین به امضاء رسید.

صدور موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاران در ۷۲ ساعت در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از صدور موافقت اصولی برای سرمایه گذاران در ۷۲ ساعت برای سرمایه گذاری خبر داد وگفت: زمین مورد نیاز نیز براساس نقشه‌های تهیه شده، بلافاصله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

غرس ۳ هزار اصله نهال در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

مدیر منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، از غرس ۳ هزار اصله نهال در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مکلف به کاشت درخت در ۱۲ هکتار از اراضی خود است و از چند سال قبل در این زمینه کار می‌کند.

حذف مالیات بر ارزش افزوده از لایحه بودجه ۱۴۰۱ گام اول بود / باید قانون ارزش افزوده در مناطق آزاد اصلاح شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت اول امروز شنبه (۱۴ اسفندماه) مجلس و در جریان بررسی موارد ارجاعی از کمیسیون تلفیق در بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، با ۱۲۳ رأی موافق، بند (ش) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ را حذف کردند.
1 صفحه