تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

تاج زاده: برای آشوب یا به خیابان کشیدن مردم کاندید نشدم/ با حجاب اجباری مخالف هستم

مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: متعهد می‌شوم به حق حاکمیت ملت خیانت نکنم.

صحبت های تاج زاده درباره انتخابات

اقتصاد۲۴ - مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مصطفی تاجزاده یک شهروند یک اصلاح‌طلب معاون بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد دولت موسوی و معاون سیاسی وزارت کشور دولت آقای خاتمی یک زندانی سیاسی ۷ ساله و یک ایرانی امروز رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شدم.

وی افزود: من گام در عرصه انتخابات نهادم تا با صدای رسا اعلام کنند که مانند اکثریت شما مخالف رای از سنت حاکمیت در حال پیمودن است من با قرائت انسدادی از قانون اساسی و تقلید دادن آن به اصل ولایت فقیه مخالفم.

این اصلاح طلب گفت: با سیاست داخلی امنیتی و بستن دهان مخالفان و منتقدان و گرفتن حق فعالیت تشکیلاتی از هر ایرانی با هر گرایش و عقیده ای که ملتزم به قانون است و خشونت را نفی می کند مخالفم. با نظارت استصوابی و سلب حق نامزد از هر ایرانی واجد شرایط در قانون اساسی مخالفم.

تاج زاده ادامه داد: من با نگاهِ طالبانی و داعشی به دین مخالفم و معتقد به حجاب ولی به حجاب اجباری و با قوانین تبعیض آمیز علیه زنان و با سلب حقوق هر شهروندی با هر عقیده و مذهبی و قومیت و زبان و مخالفم.

وی گفت: من با سیاست خارجی پر هزینه و آمریکا ستیزی و روسیه دوستی با دخالت نظامیان در سیاست اقتصاد و انتخابات با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به بانکهای بی نام و نشان با تبعیض در استخدام و گزینش های عقیدتی و سیاسی مخالفم.

تاجزاده در وزارت کشور اعلام کرد: با حراج اموال ملی و کالایی کردن آموزش و بهداشت و از میان رفتن فرصت های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان و با انحصار و تک صدایی در سیما و فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالف هستم. من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم و مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است، ممکن می‌دانم. ما می توانیم و باید گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده ایت، پایان دهیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: من با نگاه و ادبیات دشمن محور مخالفم و امده‌ام که بای دوستی بگشائیم. مرگ خواهی برای این و آن بس است. پیام من دوست داشتن زندکی و تلاش برلی افزایش شادی و امید است. من برای گفت‌وگو و تعامل و همکاری آمده ام.

وی تاکید کرد: من سید مصطفی تاجزاده یک شهروند ایرانی همسر زنی که به او افتخار می‌کنم و در بسیاری از عرصه ها او را شایسته تر از خود می دانم پدر دو دختر که فارغ از سبک زندگی و عقایدشان عاشقانه دوستشان می دارم امروز در مقابل شما ایستاده‌ام تا بگویم که خروج از وضعیت نامساعد کنونی ممکن است کافیست روند های اشتباه پایان یابد و این در گرو مسئولیت پذیری شهروندی و تلاش و فداکاری همگان است فوری تر از همه بازگشت حکومت به مردم است.


بیشتر بخوانید: عکسی خاص از تاج زاده پس از ثبت نام در انتخابات


تاج زاده می‌گوید: من نامزد ریاست جمهوری شده ام اما دعوای قدرت با هیچکس ندارم برای آشوب یا به خیابان کشیدن مردم ثبت نام نکرده ام بر این باورم که مطالبات ملت باید با روش های مسالمت آمیز اما با بیانی صریح و صمیمی تا مرحله تحقق دنبال شود ما مسیر گفتگو و آشتی را ترک نخواهیم کرد حتی اگر طرف مقابل با ما سر جنگ داشته باشد ما با همگان سر صلح و تفاهم و اصلاح داریم اگر روی از گفتگو برگیرند ما بران بیشتر اصرار می ورزیم و اگر ما را دوست نداشته باشند آنها را همچون دیگر هم وطنان خود برادران و خواهران خود می خوانیم و با ایشان با احترام رفتار می کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اختلافات عقیدتی و سیاسی موافقان و مخالفان نباید ایران را به ورطه آشوب و هرج و مرج بکشاند و میهن مادری را رنجور تر سازد میراث گران‌سنگ پدران و مادران مان را بیش از این تخریب نماید من راه حل خود را برای نجات ایران در قالب اصلاحات ساختاری رویکردی و رفتاری در روزهای گذشته اعلام کرده‌ام و برنامه‌های خود را به عنوان رئیس دولت در روزهای آینده عرضه خواهم کرد و متعهد می‌شود در صورت دستیابی به مقام ریاست جمهوری آنها را به اجرا درآورم.

وی افزود: متعهد می شوم به حق حاکمیت ملت خیانت نکنم و همواره پاسدار حقوق و آزادی های قانونی شهروندان باشم و مصالح سیاسی را دستمایه و بهانه طفره رفتن از وظایف قانونی و اخلاقی خود قرار ندهم.

تاجزاده با بیان اینکه می دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می کنند اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم، افزود: روای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه یافته، رویای انتخابات ازاد و رویای حکومت قانون و رویای عدالت و آزادی دارم. آری! من نامزد شده ام تا افزون بر معرفی همکاران و ارایه برناه رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم.

او تصریح کرد: به باور من رویاها تحقق می یابند زمانی که ملت ها اراده می کنند و هیچ قدرتی برتر از قدرت بی قدرتان نیست، زمانی که اراده می کنند.

او اظهار داشت: متعهد می شوم به حق حاکمیت ملت خیانت نکنم و همواره پاسدار حقوق و آزادی های قانونی شهروندان باشم و مصالح سیاسی را دستمایه و بهانه طفره رفتن از وظایف قانونی و اخلاقی خود قرار ندهم.

تاجزاده تاکید کرد: می دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می کنند اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم. روای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه یافته ، رویای انتخابات ازاد و رویای حکومت قانون و رویای عدالت و آزادی دارم.

او اضافه کرد: آری! من نامزد شده ام تا افزون بر معرفی همکاران و ارایه برنامه رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم. به باور من رویاها تحقق می یابند زمانی که ملت ها اراده می کنند و هیچ قدرتی برتر از قدرت بی قدرتان نیست، زمانی که اراده می کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: پیام من به حاکمیت این است که ما با شما به زبان قانون و متکی بر حقوق قانونی خود سخن می گوییم، اما سخن خود را دلسوزانه، صریح و بی لکنت می گوییم.

تاجزاده با بیان اینکه ما برای نیل به حاکمیت قانون و اجرای عدالت و بهره مندی از حقوقی که قانون اساسی برای شهروندان به رسمیت شناخته است، اذعان کرد: با شیوه های مسالمت آمیز عمل می کنیم، در عین حال تسلیم قانون شکن ها نمی شویم، قانون شکن هایی را برنمی تابیم و به افشای ستم ها و سرکوب ها آنقدر ادامه می دهیم تا در نهایت شما هم راهی نیابید جز اینکه به قانون تمکین کنید، حقوق ملت ها را به رسمیت بشناسید و بگذارید آینده ای شایسته برای ایران و ایرانیان رقم بخورد.

وی ادامه داد: ما از پیمودن راه ازادی و عدالت با همه هزینه هایش نه خسته می شویم و نه ناامید. نه از شما می ترسیم و نه در دامن خشونت می غلطیم.شما را به تحقق ایران برای همه ایرانیان فرا می خوانیم که راهبردی برد-برد برای همگان است و جز زیاده خواهان کسی در آن زیان نمی بیند. مردم! انتخابات میراث انقلاب مشروطه است و رای دادن حق من و شماست، همچنان که رای ندادن حق من و شماست.

تاجزاده می‌گوید: مشارکت زمانی موجه است که انتخابات معنادار باشد تنها در صورتی انتظار شرکت گسترده مردم منطقی است که انتخابات رقابتی باشد و هر ایرانی بتواند نامزدی که مطالبات و دیدگاه های او رانمایندگی کند بیابد و بتواند به وی و سوگندش برای حفاظت از قانون اساسی، استقلال و یکپارچگی و اعتلای جایگاه ایران و تامین حقوق ملت اعتماد کند. در انتخابات فرمایشی رای دادن توجیه ندارد. از خداوند مهربان می خواهیم که ایران را از استبداد، خشونت، دروغ، ریا و تمامیت خواهی حفظ کند. به امید روزی که ایران برای همه ایرانیان شود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن تا پایان خرداد

حرکت جدید و معنادار یکتا ناصر علیه منوچهر هادی + عکس

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

اینفوگرافی/ بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی

بهروز محبی: قیمت واقعی دلار از نرخ نیمایی هم پایین‌تر است

خواص سقز که نمی‌دانستید

ماجرای رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد بعد از عمل جراحی پلک

تاجگردون: ۱۴۰۳ سال خیلی سختیست

عکس/ جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳

خبر فوری شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

آخرین آمار شمار کشته‌های تصادفات نوروزی

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

نرخ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر می‌شود

دیدار اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف

قیمت محصولات ایران‌خودرو پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اینفوگرافی/ کدام آقازاده‌ها تا امروز محاکمه شده‌اند؟

پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

آغاز فروش بلیت قطارهای نیمه دوم فروردین

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

فیلم/ ریزش سنگ در محور سیاه بیشه جاده چالوس

فیلم/ رپ خواندن حمید صفت در سریال اژدهای هفت سر

عکس خانوادگی مهلقا باقری برای نوروز

فیلم/ تصاویری باور نکردنی از رسول خادم

فیلم/ واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن واژه خیانت

هشدار به مردم درباره آگهی‌های جعلی فروش مسکن

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، چرا آن‌ها را جابه‌جا گذاشتید؟

واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی

فیلم/ چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟

تاریخ ازدواج پژمان جمشیدی مشخص شد

خودروی محبوب ایرانی‌ها نسل عوض کرد

دهه هشتادی‌ها در بازار فروش اعضای بدن

کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲

مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب یک بروکر به آن‌ها دقت کنید

قیمت جدید طلا ۹ فروردین ۱۴۰۳

آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو

اقتصاد ایران برنامه‌ای برای ارتقای زیرساخت‌ها ندارد

پیش‌بینی وضعیت اقتصادی کشور در سال پیش‌رو

جنگ کوریدور‌ها در خاورمیانه

رقابت در صدر جدول لیگ یک جذاب‌تر شد

صمیمیت عجیب الناز شاکردوست و سروش صحت

فیلم/ کل کل امیرعلی نبویان و رامبد جوان سر سنگ کاغذ قیچی

فیلم/ رقص و آواز دختران در تلویزیون

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی یک اقتصاددان از نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت

آیا اسرائیل به قطع‌نامه آتش‌بس تن می‌دهد؟

چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب

کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال

مشکلات اقتصاد ایران چیست؟

فیلم/ نیوشا ضیغمی: یک زلزله هشت ریشتری زندگی ام را ویران کرد

از دایی و فردوسی‌پور تا خنده‌های کفاشیان