کرونا در کمین مراسم آیینی رود گنگ

صد‌ها هزار زائر هندی مراسم ماکار سانکرانتی را در رود گنگ آغاز کردند، با اینکه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در سراسر این کشور افزایش یافته مقامات گفتند که انتظار دارند سه میلیون نفر در این مراسم مذهبی شرکت کنند.
کد خبر: ۱۴۳۸۹۹
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

اقتصاد ۲۴-  هفتاد درصد جمعیت هند در روستا‌ها زندگی می‌کنند و اکثریت مردم تنها به کشاورزی وابسته اند؛ بنابراین بیشتر جشنواره‌های هند به فعالیت‌های کشاورزی مرتبط هستند. ماکار سانکرانتی مراسمی در میانه زمستان است که در روز چهاردهم ژانویه در سرتاسر شبه قاره هند برگزار می‌شود. در تصاویر روز عکس‌هایی از فستیوال برداشت ماکارسانکرانتی را ببینید.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین
0
0
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
خدا رحم کنه، این مراسم هندیها کنار رود گنگ شروع شد و دنیا باید منتظر یه واریانت(سویه) جدید کرونا از هندیها باشه، این او-میکرون هم جهش یافته ویروس کرونا دلتا و دلتا+ هستش که از هندیهای مهاجر آفریقای جنوبی به مردم دنیا هدیه و پیشکش شده و بالای 70 درصد تلفات کرونا رو در کل دنیا داشته ...؛ این کلیپ رو از زندگی پنهان و واقعی هندیها نگاه کنین، قطعا به عرایض بنده میرسین: https://aparat.com/v/0zvIN
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.