تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

روش‌های راه اندازی یک کسب و کار موفق

یکی از جملاتی که شاید به گوش شما هم خورده باشد این است که داشتن یک ایده‌ی خوب به تنهایی برای شروع یک کسب و کار کافی نیست. هر کارآفرینی برای شروع کار خود باید نگاهی به بازار داشته و واقع بینانه برنامه‌ریزی کند تا اهداف خود را محقق سازد.

اقتصاد۲۴- یکی از جملاتی که شاید به گوش شما هم خورده باشد این است که داشتن یک ایده‌ی خوب به تنهایی برای شروع یک کسب و کار کافی نیست. هر کارآفرینی برای شروع کار خود باید نگاهی به بازار داشته و واقع بینانه برنامه‌ریزی کند تا اهداف خود را محقق سازد.

روش‌های راه اندازی یک کسب و کار موفق

 یکی دیگر از جنبه‌های این موضوع، مجهز شدن به ابزار‌ها و امکاناتی است که در راستای بدست آوردن اهداف به کمک یک کارآفرین می‌آید.

 

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی نرم افزار حسابداری و مالی بپردازیم که یکی از ضروری‌ترین ابزارهای شروع هر کسب و کاری به حساب می‌آید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید چرا وجود این نرم افزار برای هر سازمانی فارغ از اندازه‌ی آن ضروری است.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری در کسب و کار‌ها

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار می‌دانند که مدیریت امور مالی به صورت دستی زمان‌بر بوده و در راستای رسیدن به نتایج مورد انتظارشان کمکی به آن‌ها نمی‌کند. مدیریت مالی که در مدیریت مؤثر بودجه به یاری سازمان‌ها می‌آید، گاهی می‌تواند یکی از دلایل اصلی ضررهای مالی باشد.

علاوه بر این، یکی از نکاتی که به عنوان یک کارآفرین باید به آن توجه داشته باشید این است که با گسترش کسب و کارتان، امور مالی مربوط به آن نیز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود. پس از مدتی مدیریت حساب‌های شما به صورت دستی یا در صفحه‌گسترده‌ها گیج‌کننده و وقتگیر شده و محتمل بروز خطای محاسباتی خواهد بود.

 

اینجاست که بحث مکانیزه کردن صورت‌حساب‌های مالی به میان می‌آید و راه حلی تحت عنوان "نرم افزار حسابداری" مطرح می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: خرید بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش از فراپیام

 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری و مالی در کسب و کار

نرم افزار حسابداری؛ می‌تواند یکی از دارایی‌های ارزشمند هر شرکتی باشد که به افزایش بهره‌وری قسمت مالی آن کمک می‌کند. فارغ از بحث بهره‌وری، نرم افزار حسابداری و مالی فراپیام مزایای زیر را داراست:

·       اطمینان از کنترل مالی

نرم افزار حسابداری به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد که بتوانند امور مالی خود را به صورت کاملا خودکار کنترل کنند. با کمی یادگیری شما می‌توانید به کمک این نرم افزار و بدون پرداخت هزینه اضافی به افراد دیگر، امور اجرایی مربوط به حساب‌های خود را مدیریت کنید.

·       حفظ سرمایه مجموعه

شما با این نرم افزار می‌توانید محاسبات خود را به راحتی انجام داده و آن‌ها را تحلیل و بررسی کنید. از این، طریق  شما دیگر نیازی به واگذاری این امور به فرد یا سازمانی دیگر نداشته و از اتلاف هزینه خود جلوگیری می‌کنید. همچنین نرم افزار حسابداری هزینه‌های مربوط به پرینت و توزیع فایل‌های یک مجموعه را از طریق ذخیره‌ی آن‌ها در سیستم کاهش می‌دهد.

·       افزایش دقت محاسبات

یکی از مهم‌ترین مزایای یک نرم افزار حسابداری مطمئن و قابل اعتماد، کاهش خطای انسانی هنگام انجام محاسبات و ورود اطلاعات است. گاهی عدم دقت در یک محاسبه ساده می‌تواند موجب به دردسر افتادن یک مجموعه شود.

·       افزایش قدرت تصمیم‌گیری

یک نرم افزار حسابداری و مالی خوب ؛ داده‌ها و ارقام را به صورتی به شما تحویل می‌دهد که به کمک آن بتوانید تصمیم بگیرید کجا سرمایه گذاری بیشتر و کجا سرمایه گذاری کمتری داشته باشید. این نرم افزار با فراهم آوردن یک دید کلی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید استراتژی‌های هوشمندانه‌تری را برای خود اتخاذ کنید.

·       افزایش امنیت داده‌های مالی

داده‌های مالی هر شرکتی جزو محرمانه‌ترین اطلاعات هر مجموعه‌ای است که باید کاملا از آن محافظت شود تا در دست افراد سودجو نیفتد. نرم افزار حسابداری با ذخیره‌ی این داده‌ها در یک سیستم متمرکز این اطمینان را به شما می‌دهد که اطلاعات مالی شما کاملا محفوظ باقی بماند.

امکانات نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام

  • امکان پشتیبانی آنلاین نرم افزار : به کمک این قابلیت می‌توانید در هر زمانی سؤالات و مشکلات خود در هنگام کار با این نرم افزار را با ما در میان بگذارید.
  • ارائه نسخه آزمایشی یا دمو به صورت رایگان: از طریق گزینه ثبت درخواست دمو در وبسایت فراپیام، امکان استفاده از نسخه رایگان نرم افزار را به مدت محدود خواهید داشت.
  • انعطاف پذیری: امکان طراحی و تدوین ساختار جامع طبقه بندی کدینگ و اطلاعات پایه به دلخواه در این نرم افزار وجود دارد.
  • رهگیری گردش کار: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری فراپیام، رهگیری و کنترل گردش اطلاعات مربوط به مواد و قطعات، از زمان خرید تا زمان مصرف یا فروش براساس کد رهگیری و شماره سریال آنهاست.
  • استفاده از سیستم کارتابل محور: کارتابل امکان مشاهده، رسیدگی و پیگیری امور جاری خود از جمله از درخواستها، تنخواه‌ها، سندها و... را فراهم می‌کند. شما به کمک کارتابل می‌توانید امور جاری خود را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید.
  • امکان تسریع فرآیند های فروش و پرداخت: تسریع فرآیند های فروش و کنترل اطلاعات مرتبط با پرداخت ها کنار هم، موجب ایجاد چابکی و هوشمندی سازمان در رسیدن به بازارهای هدف می‌گردد.
  • یکپارچگی اطلاعات و عملیات: این نرم افزار پوشش دهنده کلیه فرآیندهای موجود در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی از زنجیره تامین مواد، مدیریت نگهداری و مصرف مواد، تولید، بازرگانی و فروش و... به صورت یکپارچه می‌باشد.

 

گروه شرکت‌های مهندسی نرم افزار فراپیام در همین راستا انواع نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز کسب و کار یا سازمان شما را تهیه کرده است.

 

معرفی نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام

به خاطر گستردگی خدماتی که رشته‌ی حسابداری ارائه می‌دهد، امکان ارائه تمام این خدمات به کمک یک نرم افزار حسابداری کار دشواری است. در همین راستا، فراپیام، نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام را ارائه کرده است.

روش‌های راه اندازی یک کسب و کار موفق

استفاده از نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام روش مؤثری برای آنالیز و بررسی تمام هزینه‌های یک سازمان است. در حقیقت این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد و تحلیل داده‌ها داشته باشید و هزینه‌هایی که بر مدیریت شما اثرگذار است را شناسایی کنید.

اگر بخواهیم در یک کلام فایده‌ی نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام را برشمریم، باید بگوییم این نرم افزار هزینه‌های صرف شده‌ی کسب و کار شما را شناسایی می‌کند تا بتوانید محصول یا خدمت خود را به بازار ارائه دهید.

 

 این ابزار قابلیت لیست کردن تمام هزینه‌ها نظیر اجاره، انرژی، نیروها و... را به شما می‌دهد تا بتوانید نتایج مورد انتظارتان را کسب کنید. به عبارتی دیگر، نرم افزار حسابداری صنعتی برای شناسایی تمام هزینه‌هایی است که بر آنچه به مشتری ارائه می‌شود، تأثیر می‌گذارد.

این نرم‌افزار جامع‌ترین نسخه از نرم‌افزارهای حسابداری فراپیام برای مراکز صنعتی و تولیدی است که از روش حسابداری دائمی برای انجام عملیات‌های حسابداری ازجمله ثبت و گزارش‌گیری و محاسبه‌ی قیمت تمام‌شده استفاده می‌کند.

 

در پایان

شرکت‌های مهندسی نرم افزار فراپیام تلاش کرده تا تمام نرم افزارهایی که صاحبان کسب و کار برای راه اندازی یک کسب و کار موفق به آن احتیاج دارند را فراهم کند. اگر شما هم قصد شروع کسب و کار خودتان را دارید، حتما از نرم افزار حسابداری فراپیام که متناسب با اندازه و هدف کسب و کار شما تهیه شده، استفاده کنید. شرکت فراپیام با حضور بیش 27 سال در صنعت نرم افزاری کشور، اعتماد سازمان‎‌های بزرگی نظیر روزانه، کارگزاری بانک ملت، تکدانه، سایپا، صنایع غذایی کامبیز و... را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید با تماس با تلفن های موجود در سایت فراپیام، ضمن اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری شرکتی و سایر نرم افزار های فراپیام از راهنمایی و مشاوره‌ی رایگان کارشناسان متخصص ما بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 86749-021 با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع ماشین بی ام و در بازار امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

اینفوگرافی/ بیشترین هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/استوری تازه حامد آهنگی به مناسبت تولد پسرش

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تغییر چهره ۲ خواهر سریال بزنگاه بعد از ۱۶ سال

برنامه علی دایی مشخص شد

پرفروش‌ترین فیلم‌ های تاریخ سینمای ایران

عکس /هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

عکس/ ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی امروز، چند دلار است؟

پشت پرده جت‌های خصوصی؛ از خرید تا اجاره و هزینه نگهداری/ اجاره یک جت چقدر آب می‌خورد؟/ اصلی‌ترین مالکان جت‌ها در ایران چه کسانی هستند؟

سونامی افزایش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد؟/ همان پیکان را به مردم بدهند هنر کرده‌اند

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عکس خاص و جذاب بازیگر خانم سریال فاصله‌ها

منوچهری هادی از تیپ و استایل خاصش رونمایی کرد

دم مسیحایی دلار نیما به بازار سرمایه/ پیش بینی شاخص کل بورس تا پایان تیر

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد همسرش

عکس/سلفی المیرا شریفی‌مقدم

پاسخ مشکوک سارا و نیکا درباره پایتخت ۷

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

ربودن کودک ۴ساله از مقابل چشمان مادرش

اینترنت در روز‌های برگزاری کنکور قطع می‌شود؟

مطهری با تراکتور قرارداد بست

سخنگوی پلیس: خانه‌های فساد و فحشا متلاشی شد

فایننشال‌تایمز: اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرده است

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل رسید

آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

اوسمار ویرا به مجری معروف صداوسیما پیام داد

۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد

بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

حمایت تمام قد انسیه خزعلی از طرح جدید حجاب

پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲ چه بود؟

توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

شهربانو منصوریان طلایی شد

این ادویه پیری را شکست می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل چیست؟ + نحوه استفاده

عکس/ ژست زیبا و جذاب الناز حبیبی در اینستاگرام

خودسرانه ویتامین D نخورید

فیلم/ روایت دردناک زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!

فیلم/ اعتراف عجیب ژیلا صادقی درباره آشپزی

صفر تا ۱۰۰ پیشنهاد افزایش تعطیلات آخر هفته

تغییر چهره شاهزاده یوری ۱۸سال بعد از جومونگ + عکس

سارقان به بهانه کمک خودرو و کودک یک زن را ربودند!

عکس/ استوری کنایه آمیز همسر مهدی قائدی جنجالی شد

قیمت جدید مرغ امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

اعلام قیمت کتاب درسی دانش آموزان+ جدول

هشدار جدی عربستان به زائران حج تمتع

پیکاپ برقی جک T ۹ با شارژ ۵۰۰ کیلومتری به ایران می آید + عکس

رضا درویش: پرسپولیس خانه اول علی دایی است

لوازم خانگی گران می‌شود؟

اینفوگرافی/ مسیر‌هایی که ایران را دور می‌زنند

عکس/ ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی امروز، چند دلار است؟

دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان را چه کسی کشت؟

فیلم/ ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب

تایید تذکر رهبری درباره مساله گشت ارشاد و حجاب