تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

دریافت بهترین اطلاعات از تیرچه و بلوک سیمانی در مصالح شاپ

فراهم کردن انواع مصالح ساختمانی برای ساختمان سازان در دنیای امروز کار چندان پیچیده‌‌‌‌‌‌‌‌ای نیست. پر کاربردترین مصالح مانند تیرچه و بلوک سیمانی در اکثر شهرهای ایران در دسترس است و اطلاعات کاملی از آنها در مراکز فروش وجود دارد.

اقتصاد۲۴- فراهم کردن انواع مصالح ساختمانی برای ساختمان سازان در دنیای امروز کار چندان پیچیده‌‌‌‌‌‌‌‌ای نیست. پر کاربردترین مصالح مانند تیرچه و بلوک سیمانی در اکثر شهرهای ایران در دسترس است و اطلاعات کاملی از آنها در مراکز فروش وجود دارد. به غیر از انبوه سازان افرادی هم به مقدار جزیی به این مصالح نیاز دارند که شرایط خرید برای آنها نیز وجود دارد

در زمان خرید باید با استاندارد های مصالح ساختمانی آشنایی داشته باشید، به عنوان مثال تست‌‌‌‌های لازم برای ارزیابی استحکام بلوک سیمانی انجام شده باشد. اگر از مکانی معتبر و شناخته شده خرید انجام شود نگرانی بابت کیفیت بلوک سیمانی و انواع تیرچه وجود نخواهد داشت. جهت بررسی و مشاهده قیمت بلوک سیمانی به فروشگاه مصالح شاپ مراجعه نمایید.

 تهیه بلوک سیمانی در تنکابن از طریق مراکز فروش مصالح ساختمانی امکان پذیر است. در محدوده مازندران و تنکابن  مصالح شاپ بهترین عرضه مصالح ساختمانی برای مشتریان را ایجاد کرده است. مصالح شاپ، مرجع فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله مصالح ساختمانی پایه، لوله و اتصالات و تجهیزات برقی با بهترین و بروزترین قیمت است.

انواع تیرچه و بلوک برای ساختمان سازی

 تیرچه استاندارد چیست؟

تیرچه استاندارد توسط همه مراکز فروش عرضه نمی گردد و باید قبل از خرید اطلاعات کاملی از تیرچه استاندارد داشته باشید و به طور کلی بدانید که تیرچه چیست؟ تیرچه استاندارد از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که شامل میلگرد بالایی، میلگرد پایینی، میلگرد عرضی و بتن پاشنه می باشد.

برای نصب تیرچه که شامل انواع میلگردها می باشد از افراد متخصص استفاده می شود. قبل از خرید باید از استاندارد بودن آنها مطمئن باشید زیرا زیربنای ساختمان می باشد. خرید تیرچه استاندارد از مرکز فروش معتبر که مصالح اصل و با کیفیت مانند بلوک سیمانی را در اختیار مشتریان قرار می دهد، ضرورت دارد.

میلگردی که در بالای تیرچه‌‌‌‌ استاندارد قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌است، با رعایت نکات ایمنی و طبق استاندارد ملی  نصب می گردد و علاوه بر تحمل فشار در برابر حرارت نیز مقاومت دارد. بلوک سیمانی به تنهایی دارای ضعف‌هایی است و مهمترین مشکل آن عدم انعطاف پذیری آن می باشد. تیرچه نوع دیگری از میلگرد را در قسمت پایینی دارد که معمولا از نوع آجدار است. جهت مشاهده قیمت تیرچه بتنی امروز به سایت مصالح شاپ مراجعه نمایید.

 تیرچه استاندارد چیست؟

نوع سوم از میلگرد که در تیرچه وجود دارند نوع عرضی می باشد. این نوع میلگرد به شکل ساده یا آجدار است. قطر این میلگرد با توجه به نوع ساخت به دو صورت وجود دارد. بلوک ساختمانی و  تیرچه ها بر روی بتنی قرار می گیرد که با نام پاشنه شناخته می شود. بتن پاشنه موجب پایدار شدن بقیه قسمت های ساختمان است که از این قسمت به عنوان پایه استفاده می کنند.

برای خرید بلوک سیمانی در مازندران راه‌های مختلفی وجود دارد و می توان مصالح شاپ را یکی از بهترین آنها به شمار آورد. تیرچه و بلوک سیمانی از مصالح پایه‌ای برای ساختمان سازی به شمار می‌‌‌‌‌رود. برای شروع کار ساختمان سازی باید مرکز خرید بلوک سیمانی و تیرچه استاندارد را انتخاب نمود.

استحکام بلوک سیمانی با وجود تیرچه استاندارد امکان پذیر می گردد. بهتر است مکانی را برای خرید انتخاب کنید که تمام استاندارد های مواد و مصالح را رعایت می کنند. مصالح شاپ یکی از مراکزی است که مواد و مصالح بسیار معتبر و  استانداردی مانند بلوک سیمانی و تیرچه را عرضه می کند.

 

انواع تیرچه و معرفی 3 مدل از پراستفاده ترین مدل های تیرچه

تیرچه، سازه‌‌‌‌هایی ساخته شده هستند که دارای استحکام بسیار زیادی می باشند. این سازه با قدرت زیادی که دارند، قسمت های مهم سقف را تشکیل داده و با وجود پایه محکم، بنای ساخته شده بسیار مستحکم خواهد بود. بلوک سیمانی و تیرچه از پیش ساخته شده، دارای شکل‌ها و قالب‌‌‌‌های متنوعی است. هر کدام از انواع تیرچه‌‌‌‌‌ها برای نوعی از ساختمان مناسب می باشد.

بلوک سیمانی همراه با تیرچه در ساخت و سازهای ساختمانی بکار می رود.  ممکن است خریداران برای انبوه سازی نیاز به بلوک سیمانی و تیرچه داشته‌ و یا برای کارهای ساختمانی کم به این مواد نیاز داشته باشند. فروشگاهی مانند مصالح شاپ عرضه مستقیم برای هر دو نوع خریدار را دارد.

 

مختصری در مورد انواع تیرچه و مهمترین آنها

مهمترین تیرچه‌‌‌‌‌‌‌ها که در مصالح فروشی مورد استفاده قرار می گیرد، تیرچه بتنی، صنعتی و کرومیت می باشد. این تیرچه‌‌‌‌‌ها و بلوک ساختمانی آنها استاندارد می باشد و بهترین بناها توسط آنها ایجاد می‌‌‌‌‌گردد. انواع تیرچه بتنی از بتن و آر‌‌‌‌‌‌ماتور تولید شده است. تیرچه بتنی و بلوک سیمانی برای ساختمان هایی با عملکردهای مختلف بکار می رود. ضخامت میلگردها نیز در ساختمان‌‌‌‌های مختلف فرق می کند به عنوان نمونه ساختمان مسکونی با تجاری کاملا متفاوت است.

تیرچه بتنی از قبل آماده شده است و  به همین دلیل نیاز به استفاده مجدد از بتن در حین ساخت وجود ندارد و برای بتن ریزی نیاز به قالب وجود ندارد. سازه به صورتی طراحی می گردد که  فشار بسیار زیاد را از بالا تحمل می کند. این تیرچه‌‌‌‌ها که همراه بتن آماده می شوند بعد از قرار گرفتن در ساختمان ایجاد کننده عایق حرارتی  نیز  می باشند.

برای خرید بلوک سیمانی و انواع تیرچه مانند تیرچه کرومیت تفاوت های با نوع بتنی دارد، یکی از مهمترین تفاوت‌‌‌‌ها پاشنه تیرچه است که از بتن و میلگرد استفاده نشده و دارای یک ورق فولادی است. قسمت بالای این تیرچه نبشی وجود دارد. بخش بالایی میلگرد کرومیت در چند مرحله جابجایی تا بارگذاری، تحمل فشار می باشد. بخش پایینی این تیرچه در ابتدا باید تحمل وزن خود تیرچه را داشته باشد و در مرحله دوم تحمل وزن سقف را داشته باشد.

 یکی از پرمصرف ترین تیرچه نوع صنعتی آن است که در سازه های مثلثی است که نیاز به جوش دارند بکار می روند. این  سازه برای محکم تر شدن ساختمان هایی که سقف چوب بست دارد بکار می روند. تیرچه صنعتی وزن بسیار کمی دارد و  به دلیل  وجود جوش های نقطه‌‌‌ای بسیار محکم می باشد و شکستگی در آن  کم است. در مصالح فروشی انواع تیرچه ها وجود دارد. افرادی که آشنایی با ساخت و ساز دارند با انواع مصالح و عملکرد آنها آشنایی دارند. تیرچه صنعتی به دلیل ساخت خودکار بدون خطا ساخته می شود.

 

انتخاب مصالح ساختمانی که موجب صرفه جویی در هزینه و انرژی گردد در اولویت خرید مهندسین و مشتریان می باشد. در حال حاضر تولید مواد و مصالح ساختمانی به روز شده و همراه با تغییرات مثبتی می باشد. این مواد و مصالح هم از نظر قیمت  مقرون به صرفه هستند و هم از نظر ساختار دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند.                       

زمانی که از مصالح شاپ خرید خود را انجام می دهید به کلیه مواد و مصالح ساختمانی مانند تیرچه و بلوک دسترسی خواهید داشت. قیمت ها در این فروشگاه بسیار ارزان و مناسب می‌باشد. خریداران می توانند از کیفیت این مواد مصالح  مطمئن باشند.

مصالح شاپ دارای پشتیبانی در طول شبانه روز است و همه حتی افرادی که در شهرهای دورتر نیز می باشند، می توانند  مصالح مورد نیاز خود را به هر مقداری که باشد سفارش دهند. مصالح شاپ پاسخگوی همه خریداران می باشد و اگر به مقدار کم و جزیی مصالح نیاز داشتید نیز می توانید درخواست  خود را ثبت و خرید را انجام دهید. برخی از فروشندگان مصالح ساختمانی  صرفا به صورت انبوه فعالیت می کنند و برای خرید های جزیی پاسخگو نیستند، ولی مصالح شاپ هم دارای انواع مواد و مصالح است و  هم دارای مواد با  کیفیتی می باشد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

علائم مهم این سرطان گوارشی شایع چیست؟

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ رقیب مهم هادی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ کیست؟

اثر خیره‌ کننده برندگان مسابقات عکاسی طبیعت در سال ۲۰۲۴

عکس/ ست الهام حمیدی و همسرش در کنسرت

تصویری عاشقانه از بازیکن سابق پرسپولیس و همسر جذابش

معرفی مرسدس بنز G کلاس با پیشرانه شش سیلندر هیبرید

تولید پژو پارس در سال جدید از سر گرفته می‌شود؟

قیمت روغن مایع به این رقم رسید + جدول

بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری بورس بررسی شد

عکس/ استوری احساسی سردار آزمون با دخترش

مدت زمان تحویل کارت‌های سوخت کاهش می‌یابد

روایت حسن روحانی از «صبح جمعه» گرانی بنزین

دلار در یک هفته چقدر بازدهی داشت؟

بازدهی بازار طلا در یک هفته گذشته

شرکت چینی BOE احتمالاً نمایشگر آیفون SE ۴ را تولید می‌کند

عکس/حمله تسنیم به سفیر ایران در باکو به دلیل عکس با خانم مجری!

«سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد!

یک مسئول سابق: صدیقی از من خواسته بود ملک بهزیستی همجوار باغ ازگل را هم به او بدهیم!

عکس/ امضای جهانبخش بر پای شکسته دختر هوادار

بازداشت فرزند حمید نوری در سوئد + عکس

عکس/ اولین نماینده عربستان در مسابقه دختر شایسته جهان

ثبت رکورد جدی در قیمت حواله خودرو‌های جانبازان!

حذف شرکت‌های ایرانی از بازار عراق

داعش برای عملیات «گرگ تنها» در خاک اروپا فرمان داد!

یک قانون جدید برای صدور پایان کار ساختمان

بهترین ارز‌های دیجیتال برای سال ۲۰۲۴

قیمت طلا به ریل تعادلی خود بازمی‌گردد؟

فیلم/ ادعای جدید امیرحسین ثابتی علیه لاریجانی در شبکه افق

آندرتیکر، ستاره کشتی کج جهان وارد ایران می‌شود؟

فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر افشا شد

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق + عکس

سایه سنگین حادثه تروریستی مسکو بر روابط روسیه و بوسنی/ تشدید کش مکش های قومیتی؟

علی قنبری، اقتصاددان: فعالیت اقتصادی در گرو داشت ارتباطات خاص/ اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ نه شفاف بود و نه آزاد

سکوت اژد‌های زرد در دریای سرخ؛ نگاهی به موضع چین در قبال انصارالله/ دلیل صبوری پکن چیست؟

واگویه‌های جامعه در نوروز ؛ مردم را سر کار گذاشتند/همه‌چیز بهم ریخته است و همه بریده‌ایم/ فریادها به گوش دولت می‌رسد؟

دعای روز هجدهم ماه رمضان + معنی و تفسیر

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس

قیمت انواع دستگاه ماینر + جدول

قیمت انواع لپ تاپ اچ پی HP

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد/ هزینه اختلاس‌ها را طبقات متوسط و ضعیف جامعه می‌پردازد

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

بهترین زمان خرید دلار

هفت ماده غذایی مفید برای مبتلایان به نارسایی قلبی