تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
افزایش شمار جان‌باختگان سیل امامزاده داوود

اخرین خبر‌ها از سیل و بارش‌های اخیر کشور

با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور آخرین وضعیت هواشناسی و وقوع سیل در استا‌ن‌ها اعلام شد. تا کنون سیلاب ۱۸ استان کشور را درگیر کرده و تعدادی قربانی را بر جای گذاشته است.

اخرین خبر‌ها از سیل و بارش‌های اخیر کشور

اقتصاد۲۴- در دهستان زردین، از عصر امروز این منطقه از استان یزد درگیر سیل تابستانی با سرعت زیاد شده و تاکنون بالغ بر ۵۰ خانه درگیر آبگرفتگی و بالغ بر ۱۵ خودرو سواری تخریب شده‌اند.
سرعت سیل نسبت به ساعات اولیه کاهش یافته، ولی بعد از چند ساعت، دوباره برای لحظاتی سرعت آن افزایش می‌یابد و فرآیند خدمت رسانی نیرو‌های امدادی را با چالش مواجه کرده است.

بارندگی تا چه زمانی ادامه دارد؟

به نقل از صداوسیما، بارندگی تا دوشنبه ادامه دارد.
از پارک خوردرو‌ها در کنار درختان فرسوده خودداری کنید.
احتمال ریزش کوه در جاده‌های شمالی زیاد خواهد بود.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:امدادگران جمعیت هلال احمر یک جسد دیگر را در محدوده امام‌زاده داوود کشف کردند و به این ترتیب شمار جانباختگان به هفت تن رسید.
۷۰۰ تن نیز به نقاط امن انتقال داده شدند.
۱۴ نفر نیز مفقود شدند که جستجو برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.

یک کشته و بیش از ۲۰ خودروی مفقودی در سیل رودهن

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بیش از ۲۰ خودرو در سیل رودهن مفقود شدند.
محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سیل در رودهن گفت: سیلی شدید در روستا‌های وسکاره، جورد و آردینه بخش رودهن به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: متأسفانه بر اثر این سیل یک نفر جان خود را از دست داد.
نامی تصریح کرد: بیش از بیست خودرو در این سیل رودهن مفقود شدند و خسارت‌های بسیاری به بار آمده است.

خسارات میلیاردی سیل به سیستان و بلوچستان

به نقل از انتخاب، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خسارات ۳۵۰ میلیارد تومانی سیل به استان سیستان و بلوچستان و آماده‌باش راهداری در اصفهان، کرج و قزوین خبر داد.
مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خسارات ۳۵۰ میلیارد تومانی سیل به استان سیستان و بلوچستان و آماده‌باش راهداری در اصفهان، کرج و قزوین خبر داد.
غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با بیان اینکه میزان خسارت وارده بر اثر سیل به محور‌های استان‌های کرمان و هرمزگان در حال ارزیابی است، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بر اثر سیل آسیب دیدند و در استان‌هایی از جمله خوزستان که هشدار قرمز و نارنجی صادر شده بود، با کلیه امکانات راهداری در آماده باش کامل هستیم.
وی افزود: در حال حاضر در سه استان یاد شدهیک هزار و ۴۰۵ کیلومتر راه و ۵۰۰ ابنیه بر اثر سیل آسیب دیده‌اند.
مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان با اشاره به این‌که تاکنون ۲۵ هزار و ۲۰۰ متر مکعب در این سه استان ریزش برداری صورت گرفته است، عنوان کرد: هنوز در خصوص میزان خسارت وارده بر اثر سیل در استان‌های کرمان و هرمزگان به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، با این حال، اما سیل در سیستان وبلوچستان ۳۵۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.

بهرامی‌نیا در ادامه گفت: در حال حاضر ۳۳ محور روستایی مسدود شده است و از سایر روستا‌ها نیز به علت صعب العبور بودن اطلاعاتی در دست نیست، همچنین از ۱۵ محور فرعی مسدود شده هفت محور بازگشایی شده است.

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان با بیان این‌که در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان ۱۷۳ گروه با ۷۷۳ دستگاه ماشین آلات راهداری با یک هزار و ۵۹۳ نفر نیروی راهداری در حال ارائه خدمات هستند، خاطرنشان کرد: در دیگر مناطق از جمله اصفهان، کرج و قزوین در صورت وقوع سیل آماده عملیات راهداری هستیم.

ادامه عملیات جستجو در محدوده امامزاده داوود

به نقل از ایسنا، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش جان‌باختگان سیلاب امامزاده داود به هشت نفر خبر داد.
۱۹ نفر نیز همچنان مفقود هستند. همچنین ۷۰۰ نفر به محل امن منتقل شدند.
کماکان عملیات جستجو با ملاحظات موجود، ادامه دارد.
ممنوعیت ورود افراد غیر بومی تا اطلاع ثانوی به شهرستان شمیرانات

به نقل از خبرنگاران‌جوان، ورود افراد غیر بومی و گردشگران تا اطلاع ثانوی به شهرستان شمیرانات ممنوع اعلام شد.
بنا به دستور دادستان عمومی و انقلاب لواسانات و مصوبات ستاد بحران شهرستان شمیرانات، ورود افراد غیر بومی و گردشگران به لحاظ پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
از شهروندان تقاضا می‌شود از ورود به منطقه لواسانات و رودبار قصران جدا خودداری فرمایند.

هشدار وقوع سیل برای امشب و دو روز آینده

به نقل از صداوسیما استاندار تهران گفت: فعلا طبق آمار ۱۵ نفر مفقود وجود دارد.
امروز و دو روز آینده احتمال سیل وجود دارد.

مسیر دربند مسدود شد

به نقل از عصرایران، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از شهروندان خواست به تذکرات و توصیه‌های مأموران پلیس راهور توجه کنند و از اصرار برای ادامه مسیر و تردد به سمت ارتفاعات دربند پرهیز کنند؛ چراکه این تصمیم برای صیانت از جان شهروندان در برابر حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از انسداد مسیر منتهی به دربند خبرداد.
سرهنگ علی اصغر شریفی در گفتگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و حوادث تلخ شب گذشته در محدوده امام‌زاده داوود (ع)، مبنی بر احتمال بارش باران و وقوع سیل در روز جاری، از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه، تیم‌های عوامل شهرداری و پلیس راهور اقدام به اعمال محدودیت تردد در موقعیت میدان دربند به سمت شمال کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسیر تردد به سمت دربند مسدود است، گفت: تنها ساکنان این مناطق امکان تردد از میدان دربند به سمت شمال را دارند و دیگر خودرو‌ها و وسایل نقلیه باید از این میدان دور زده از سمت جنوب خارج شوند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست به تذکرات و توصیه‌های مأموران پلیس راهور توجه کنند و از اصرار برای ادامه مسیر و تردد به سمت ارتفاعات دربند پرهیز کنند؛ چراکه این تصمیم برای صیانت از جان شهروندان در برابر حوادث احتمالی اتخاذ شده است.
آخرین وضعیت ترافیکی جاده امام‌زاده داوود

به نقل از ایسنا، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت معابر منتهی به جاده امام‌زاده داوود (ع) گفت که در صورت موافقت مدیریت بحران پلیس آمادگی انسداد مسیر‌های منتهی به مناطقی نظیر دربند، درکه، جمشیدیه، توچال و … را دارد.

تیمور حسینی که در محل حادثه سیلاب امام‌زاده داوود (ع) حضور دارد، در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی این منطقه گفت: درپی وقوع سیل در امام‌زاده داوود (ع) عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و نسبت به اجرای تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای تسهیل در تردد خودرو‌های امدادی اقدام کردند. در حال حاضر نیز جاده امام‌زاده داوود از سوی پلیس مسدود شده و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تنها ساکنان روستا‌ها و مناطقی که در مسیر واقع شده‌اند با هماهنگی دهیاری و شورا‌ها می‌توانند در جاده تردد کنند و دیگر خودرو‌ها و افراد اجازه تردد در این مسیر را ندارند. وضعیت ترافیکی نیز در این مسیر عادی گزارش شده و مشکلی وجود ندارد، تنها کمی افزایش ترافیک در میدان شهران را شاهد بودیم که آن هم به دلیل حضور افراد کنجکاو و همچنین افرادی بود که از حادثه مطلع نبوده و قصد رفتن به این جاده را داشتند.

حسینی با بیان اینکه حجم زیادی از گل و لای وارد مسیر شده است، گفت: وضعیت در این جاده طوری بود که حتی برخی از خودرو‌های امدادی که دیگر کاربردی در امدادونجات نداشتند را نیز ترخیص کردیم تا امکان امدادرسانی بهتر فراهم شوند. از مردم نیز می‌خواهم که از حرکت به سمت این محدوده پرهیز کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا همچنین درباره اینکه آیا این سیل به آزادراه تهران-شمال نیز خسارتی وارد کرده یا خیر؟ گفت: این سیل هیچ خسارتی به آزادراه وارد نکرده و اصلا ارتباطی با آن نداشته است.
پیشنهاد انسداد مسیر‌های منتهی به روددره‌های شمال تهران

وی همچنین با اشاره به هشدار هواشناسی در خصوص احتمال وقوع دوباره سیل در تهران و به خصوص در ارتفاعات تهران و حاشیه رود دره‌ها اظهارکرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که علیرغم هشدار‌های متعددی که در رسانه‌ها مطرح شده و حتی بنر‌هایی که در اطراف مناطق کوهستانی و روددره‌ها مبنی بر احتمال وقوع سیل نصب شده، برخی از افراد همچنان بدون توجه به این هشدار‌ها وارد این فضا‌ها می‌شوند. در همین راستا نیز این پیشنهاد را به مدیریت بحران شهر و استان تهران داریم که مسیر‌های ورودی به سمت مناطقی نظیر دربند، درکه، توچال، جمشیدیه و دیگر تفرجگاه‌های کوهستانی و روددره‌ها را مسدود کنیم.

حسینی افزود: ما برای این اقدام آمادگی داریم، اما لازم است که مدیریت بحران استانداری آن را تصویب و برای اجرا ابلاغ کند. در حال حاضر نیز درخواست ما ازمردم عزیز این است که از حضور در حاشیه رود‌ها و صعود به ارتفاعات جدا پرهیز کنند.

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۳ روز آینده کشور

بر اساس اطلاعیه مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، طی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه احتمال خسارت گسترده و زیاد در کشور وجود دارد.
طی این روزها، امکان جاری شدن روان و آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، صاعقه، خسارت در اثر باد شدید لحظه‌ای همراه با خیزش گردوخاک موقت، کاهش شعاع دید و اختلال در ناوگان حمل و نقل وجود دارد.

همچنین این سازمان در پی اعلام هشدار نارنجی توصیه‌هایی را نیز اعلام کرده است که شامل اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، عدم جابه جایی عشایر کوچ رو، عدم صعود به ارتفاعات، عدم اتراق در بستر رودخانه ها، عدم قرار گرفتن در مسیل‌ها، عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده و عدم پرواز با هواپیما‌های سبک و بالگرد‌ها می‌شود.
به تمام دستگاه‌های اجرایی مانند نیرو‌های امدادی، راهداری، شهرداری، وزارت نیرو برای مقابله با بحران نیز آماده باش داده شده است.

اطلاعیه آبفا خوزستان: مردم آب ذخیره کنند

شرکت آب و فاضلاب خوزستان: از عموم هم استانی‌ها خواهشمندیم ضمن رعایت اصول صرفه جویی در مصارف مختلف نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود طی روز‌های آینده اقدام کنند.

به نقل از عصرایران، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پیش بینی وقوع سیل در مناطق مختلف این استان از مردم خواست تا نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود برای روز‌های آینده اقدام کنند.

در این اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: نظر به پیش بینی سازمان هواشناسی درخصوص نفوذ هوای موسمی مونسون و احتمال وقوع رگبار همرفتی در برخی مناطق شهری و روستایی استان، شرکت آب و فاضلاب خوزستان تمام تمهیدات لازم را برای تامین آب مورد نیاز فراهم کرده است.
این اطلاعیه افزوده است: این شرکت در راستای ماموریت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود تمامی تمهیدات لازم برای تامین حداکثری آب برای شهروندان ساکن در شهر‌ها و روستا‌ها و دفع فاضلاب از محیط زندگی مردم را اتخاذ نموده است.
آبفا در اطلاعیه خود آورده است: به حداقل رساندن مشکلات احتمالی، همراهی مردم می‌طلبد لذا از عموم هم استانی‌ها خواهشمندیم ضمن رعایت اصول صرفه جویی در مصارف مختلف نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود طی روز‌های آینده اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین در مناطق برخوردار از شبکه فاضلاب نیز از مردم درخواست داریم ضمن پاکسازی شبکه خانگی خود منتهی به شبکه شهری از ریختن هرگونه نخاله و زباله به داخل منهول‌های فاضلاب خودداری کنند.

این اطلاعیه افزوده است: از همه مردم خوزستان درخواست داریم تا در صورت بروز هرگونه انسداد در شبکه فاضلاب مراتب را به سامانه ارتباط مردمی به شماره ۱۲۲ اطلاع دهید تا همکاران ما در بخش‌های عملیاتی نسبت به اعزام جنتکس و مکنده برای رفع مشکل اقدام لازم را بعمل آورند.

در پی اطلاعیه پنجم مرداد ۱۴۰۱ اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر پیش بینی وقوع بارش شدید در برخی مناطق استان، و اعلام وضعیت قرمز اداره‌کل مدیریت بحران استانداری مبنی بر تداوم، گسترش و تشدید فعالیت پدیده‌های همرفتی و موسمی مونسون هند بر استان تا نهم مرداد، تمام دستگاه‌های اجرایی استان به حالت آماده باش درآمدند.
بر اساس این هشدار، وقوع رگبار و رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ، وزش باد شدید و سیلابی شدن مسیل‌ها در ۱۰ شهرستان خوزستان به‌ویژه مناطق شرقی، شمال شرقی و جنوب‌شرقی و خیزش گرد و غبار و احتمال وقوع توفان پیش بینی شده است.

هشدار آتش‌نشانی نسبت به وقوع سیل در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با توجه به احتمال وقوع سیل دوباره در تهران هشدار‌هایی داد.
به نقل از ایسنا، جلال ملکی گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش‌های شدید در روز‌های آینده، از حضور و قرار گرفتن در حریم و بستر رودخانه‌ها٬ مسیل‌ها و نقاط کوهستانی و ارتفاعات پرهیز کنید. همچنین از قرار گرفتن در کنار درختان کهنسال، ساختمان‌های درحال ساخت، تیر‌ها و دکل‌های برق پرهیز کنید.
ملکی در ادامه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص احتمال بارش‌های جدید در نقاط مختلف کشور از جمله تهران، از شهروندان خواست که دست کم تا اواسط هفته آینده از صعود به ارتفاعات تهران و حضور در حاشیه روددره‌های پایتخت جدا پرهیز کنند.

وی تاکید کرد که مردم از استقرار و اسکان اطراف رود‌ها هنگام بارندگی پرهیز کنند و در صورت وقوع سیل به آن نزدیک نشوند و به نیرو‌های امدادی اجازه فعالیت بدهند. همچنین مردم باید از حضور در تفرجگاه‌هایی مانند دربند، درکه و جاجرود و … خودداری کنند. همچنین مردم باید از سفر غیرضروری به استان‌هایی که براساس پیش‌بینی‌ها احتمال جاری شدن سیل در آن‌ها وجود دارد پرهیز کنند.


بیشتر بخوانید: هشدار هواشناسی برای دو روز آینده


وی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانی در وضعیت آماده‌باش کامل است و در صورت بروز هرگونه اتفاق آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.
با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور آخرین وضعیت هواشناسی استا‌ن‌ها به چه صورت است؟
حوالی ساعت ۱:۳۶ بامداد بود که سیلاب در محدوده امام‌زاده داوود (ع) رخ داد که تاکنون ۶ کشته و ۱۴ مفقود در پی داشته است؛ به گفته مسئولان بارندگی عصر امروز پنجشنبه نسبت به بارش شب گذشته شدیدتر است و به همین دلیل از ساکنان این محدوده خواسته شده فوراً منازل خود را ترک کنند.

در پی این حادثه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، در گفتگو با محسن منصوری استاندار تهران به ضرورت تسریع در عملیات نجات مفقودین تاکید کرد و دستور داد تا تمامی امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های مسئول هر چه سریعتر در اختیار نیرو‌های عملیاتی و امدادرسان قرار گیرد.
همچنین رئیس‌جمهور از استاندار تهران خواست تا کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود (ع)، بسیج کند.

سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز از ارائه، خدمت رسانی به شهروندان ساکن این بخش به صورت رایگان خبر داد.
پدرام قودجانی، رئیس مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران تهران گفته است که براساس هشدار سازمان هواشناسی ایران، وضعیت برای تهران «نارنجی» است و به همین دلیل «تهرانی‌ها باید امشب هوشیار باشند».
به گفته او به تمام مناطق ۲۲ گانه تهران اعلام شده است که لایروبی مسیل‌ها و جوی‌ها را انجام دهند.

قودجانی هشدار داده است که امشب با توجه به احتمال بارش، احتمال بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها وجود دارد وی از مردم نیز خواسته شده است تا روز یکشنبه به کنار رودخانه نروند و از کوهنوردی اجتناب کنند.
معاون عملیاتی فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تاکنون خسارت چندانی به فرودگاه‌های کشور در پی سیل اخیر وارد نشده و خللی در پرواز‌ها به وجود نیامده است.
وضعیت هواشناسی دیگر استان‌ها چطور است؟
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با اکونومیست گفت: در تشریح آخرین وضیت مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی از مرگ ۱۲ تن تاکنون در کشور خبر داد.

مهدی ولیپور درباره آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات در کشور در مأموریت‌های سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: پس از اعلام هشدار سازمان هواشناسی، سازمان امداد و نجات امدادگران را در چهار استان جنوبی و همچنین برخی دیگر از استان‌ها که احتمال سیل در آن پیش بینی شده بود به حالت آماده باش درآورد. رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره خدمات امدادی ارایه شده از سوی این سازمان از ابتدای مردادماه تا به این لحظه اظهار کرد: در مجموع ۱۰ استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، تهران، فارس، کرمان، هرمزگان، قم، سمنان، مازندران، یزد و آذربایجان شرقی تحت تأثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته‌اند که در مجموع عملیات‌های امداد و نجات در ۳۶ شهرستان از این ۱۰ استان به اجرا درآمد.
ولیپور با بیان اینکه طی این مدت به ۳۶۶۷ نفر امدادرسانی شد، گفت: ۵۴۰ نفر نیز از سوی امدادگران به اماکن امن منتقل شده و از ۱۳۷ باب منزل مسکونی نیز عملیات تخلیه آب انجام شد.
۱۳۳۷ نفر نیز شامل ۶۳۳ نفر در استان سیستان و بلوچستان، ۳۰۶ نفر در استان فارس، ۱۴۹ نفر در استان قم، ۴۰ نفر در استان هرمزگان و ۹ نفر نیز در سایر استان‌ها اسکان اضطراری داده شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره شمار جانباختگان این حوادث نیز گفت: در مجموع ۱۲ نفر در پی جاری شدن سیل در روز‌های اخیر جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر از آن‌ها در استان سیستان و بلوچستان و ۷ نفر نیز در استان تهران بوده اند. همچنین ۱۴ نفر نیز مفقود هستند.

طبق اخرین اخبار مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی به مرز‌های استان و آغاز بارش شدید باران خبر داد.
به نقل از ایسنا، علیرضا نیکروزر ضمن اعلام هشدار به مردم و مسئولین برای آمادگی مواجهه با بارش‌های شدید گفت: فعالیت سامانه بارشی در مرز‌های استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
وی افزود: مطابق گزارش‌های داده شده، این بارش‌ها از منطقه «مله شوره» در مسیر ارتباطی «یاسوج به شیراز» با شدت آغاز شده است.
براساس گزارش‌ها از ایران ۱۸ استان این کشور درگیر سیلاب هستند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ توییت جنجالی ایلان ماسک درباره حمله اسرائیل به ایران

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

ریزپرنده چیست؟

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

جدول لیگ برتر بعد از برد استقلال

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

مشت‌های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب

کارشناس پنالتی جنجالی استقلال: داور خیلی مشکوک قضاوت می‌کند

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم

فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

عکس/آرام جوینده خواننده شد

واکنش مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به علنی شدن تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

حضور علی دایی و خاتمی در مراسم ترحیم همسر «محسن مهرعلیزاده»

گفت‌وگوی روزنامه اطلاعات، با استاد محمدرضا شجریان پیش از انقلاب

حمایت علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل، ایران را ناگزیر به دفاع کرد

تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

فیلم/ گریه‌های بی امان دختر ایرانی در سیل دبی

بهترین ویتامین برای کاهش وزن

اینفوگرافی/ دلایل عجیب ابطال گارانتی توسط خودروسازان داخلی

نکات مهم درباره آبله مرغان در کودکان

جایگاه ایران در کریدور هند – خاورمیانه – اروپا کجاست؟

قیمت تخم مرغ امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

عکس/ حضور علی دایی در مراسم ختم سیاستمدار معروف

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

عکس/ ژست عاشقانه و باحال مرجانه گلچین

ریزپرنده چیست؟

افزایش تولید ناخالص داخلی بحرین

اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

هافبک پرسپولیس نقره‌داغ شد

عکس/ مهران غفوریان در لباس دوران رضا شاه

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم

اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند+ عکس

اولین تصویر از موشک‌های ساقط شده اسرائیلی در خاک عراق

هزینه مومیایی کردن جسد در سال ۱۴۰۳+ جدول

قدرت رزمی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های غربی؛ ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل

عکس/ خرید سفره عقد و عروسی نفیسه روشن

عکس/ سفره غذا در یک خوابگاه دانشجویی

خبر مهم درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

بهشت بهاری ماسال - گیلان

اینفوگرافی/ سقوط سودآوری دلاری پالایشگاه‌ ها در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

فیلم/۱۵۳ میلیارد تومان میزان فروش سینما‌ها در ماه گذشته

عکس/ بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش

عکس/ کیک تولد لاکچری ستاره پرسپولیس

اجاره پراید، ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!