تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

اقتصاد۲۴- آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ توانست با ۱۸ میلیون رای به ریاست دولت سیزدهم برسد و طبق رسم ادوار اخیر، در ۱۲ مرداد، مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. مراسمی که به دلیل شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

تا کنون ۱۳ بار مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری برگزار شده و رئیسی که در سیزدهمین تنفیذ، حکم خود را از رهبر انقلاب دریافت کرد دوران پر فراز و نشیبی را در این ۱۳ دوره پشت سر گذاشته است. رئیسی ۲۳ آذر ۱۳۳۹ در محله نوغان مشهد به دنیا آمده، تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه جوادیه مشهد گذرانده و تحصیلات حوزوی خود را در مدرسه نواب و پس از آن در مدرسه آیت‌الله موسوی‌نژاد شروع کرده است. او در سال ۱۳۵۴ برای تکمیل تحصیلات حوزوی به حوزه علمیه قم و مدرسه آیت‌الله‌العظمی بروجردی رفته و مدتی هم در مدرسه‌ای که با مدیریت آیت‌الله پسندیده تحت نظر امام خمینی  (ره) اداره می‌شد، تحصیل کرده است.

۱۳۵۸؛ دوران آموزش در زمان تنفیذ بنی‌صدر

اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۵ بهمن ۱۳۵۸ برگزار شد و سید ابوالحسن بنی‌صدر در این انتخابات با کسب بیش از ۱۰ میلیون رای به ریاست جمهوری رسید. مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بنی‌صدر در ۱۵ بهمن ۱۳۵۸ به دلیل وضعیت جسمانی رهبر فقید انقلاب اسلامی در بیمارستان قلب تهران با حضور اعضای شورای انقلاب که پس از کناره‌گیری دولت موقت، اداره کشور را بر عهده داشتند و سایر مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

مراسم تنفیذ سید ابوالحسن بنی‌صدر در بیمارستان قلب تهران

در این سال رئیسی ۱۹ ساله علاوه بر گذراندن دروس حوزوی، در دوره‌های کادرسازی آیت‌الله سید محمد بهشتی حاضر بود.

۱۳۶۰؛ دادیاری در زمان تنفیذ رجایی

با عزل زودهنگام بنی‌صدر از ریاست جمهوری در سال ۱۳۶۰، دومین دوره انتخابات در دوم مرداد ۱۳۶۰ برگزار شد و محمدعلی رجایی با کسب بیش از ۱۲ میلیون رای به ریاست جمهوری رسید. مراسم تنفیذ حکم رجایی توسط امام خمینی (ره) با حضور مقامات کشوری و لشگری و در حالی که نزدیک به یک سال از تهاجم صدام به ایران می‌گذشت در حسینیه جماران برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

مراسم تنفیذ محمدعلی رجایی در جماران

رئیسی که از سال ۱۳۵۹ وارد دستگاه قضایی کشور شده بود، در سال ۱۳۶۰ و در ۲۱ سالگی به عنوان دادیار کرج فعالیت داشت.

۱۳۶۰؛ دادستانی کرج در اولین تنفیذ آیت‌الله خامنه‌ای

پس از ترور و شهادت محمدعلی رجایی در شهریور ۱۳۶۰، سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۰ مهر ۱۳۶۰ برگزار شد و آیت‌الله سید علی خامنه‌ای با کسب نزدیک به ۱۶ میلیون رای به عنوان سومین رئیس‌جمهور برگزیده شد. مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در ۱۷ مهر ۱۳۶۰ توسط امام خمینی (ره) با حضور مقامات کشوری و لشگری در جماران برگزار شد. در این مراسم آیت‌الله خامنه‌ای که در ۶ تیر مورد سوءقصد قرار گرفته بود، با دست بانداژشده حاضر بود.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

اولین مراسم تنفیذ آیت‌الله خامنه‌ای در جماران

رئیسی در این زمان با حکم علی قدوسی دادستان وقت کل انقلاب اسلامی به عنوان دادستان کرج در دستگاه قضایی خدمت می‌کرد. او در تابستان ۱۳۶۱ در حالی که ۲۲ سال داشت، همزمان با دادستانی شهر کرج، مسئولیت دادستانی شهر همدان را هم عهده‌دار شد. حضور همزمان رئیسی در این دو مسئولیت، برای مدتی ادامه یافت تا اینکه به عنوان دادستان استان همدان معرفی شد و از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۳، در این سمت حضور داشت.

۱۳۶۴؛ جانشینی دادستان انقلاب تهران در دومین تنفیذ آیت‌الله خامنه‌ای

چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۵ مرداد ۱۳۶۴ برگزار شد و این بار هم آیت‌الله خامنه‌ای با کسب بیش از ۱۲ میلیون رای برای دومین بار به ریاست جمهوری برگزیده شد. مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط امام خمینی (ره) در ۱۳ شهریور ۱۳۶۴ و با حضور مقامات در جماران برگزار شد. این آخرین باری بود که رهبر فقید انقلاب حکم یکی از روسای جممهور را تنفیذ می‌کردند.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

دومین مراسم تنفیذ آیت‌الله خامنه‌ای در جماران

رئیسی در سال ۱۳۶۴ در دوران ریاست آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی بر دستگاه قضا، به عنوان جانشین دادستان وقت انقلاب تهران (علی رازینی) منصوب شد و در همان دوران، امام خمینی (ره) با احکام ویژه و مستقیم، او را برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی در برخی استان‌ها از جمله لرستان، کرمانشاه و سمنان مامور کردند.

۱۳۶۸؛ جانشینی دادستان انقلاب تهران در زمان تنفیذ هاشمی‌رفسنجانی

با درگذشت امام خمینی (ره) در خرداد ۱۳۶۷، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به رهبری انقلاب اسلامی رسیدند و انتخابات پنجم ریاست جمهوری در ۶ مرداد ۱۳۶۸ برگزار و اکبر هاشمی‌رفسنجانی با کسب بیش از ۱۵ میلیون رای به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. مراسم تنفیذ حکم هاشمی‌رفسنجانی توسط رهبر انقلاب در ۱۲ مرداد ۱۳۶۸ و در جماران برگزار شد. این آخرین باری بود که مراسم تنفیذ در جماران برگزار می‌شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

اولین مراسم تنفیذ هاشمی‌رفسنجانی در جماران

رئیسی در این مراسم تنفیذ همچنان جانشین دادستان وقت انقلاب تهران (مرتضی اشراقی) بود اما در تابستان ۱۳۶۸ و با حضور آیت‌الله محمد یزدی در راس قوه قضاییه، رئیسی با حکم یزدی به سمت دادستان کل تهران منصوب شد و از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ به مدت پنج سال این مسئولیت را بر عهده داشت.

۱۳۷۲؛ دادستانی کل تهران در دومین تنفیذ هاشمی‌رفسنجانی

ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۱ خرداد ۱۳۷۲ برگزار شد و هاشمی‌رفسنجانی این بار با کسب بیش از ۱۰ میلیون رای برای بار دوم به ریاست جمهوری رسید. در ۱۲ مرداد ۱۳۷۲ مراسم تنفیذ حکم هاشمی برای اولین بار در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر رهبر انقلاب با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

دومین مراسم تنفیذ هاشمی‌رفسنجانی در حسینیه امام خمینی

رئیسی در دومین تنفیذ هاشمی‌رفسنجانی، همچنان دادستان کل تهران بود. او در سال ۱۳۷۳ به ریاست سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد و تا ۱۳۸۳ یعنی ۱۰ سال این سمت را بر عهده داشت.


بیشتر بخوانید: نمره دولت در گریز از برجام و غرب ستیزی ۲۰ است/ آیا نگاه به شرق برای ایران راهگشا است؟


۱۳۷۶؛ ریاست سازمان بازرسی کل کشور در اولین تنفیذ خاتمی

در دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و سید محمد خاتمی با بیش از ۲۰ میلیون رای به ریاست جمهوری رسید. اولین مراسم تنفیذ حکم خاتمی در ۱۲ مرداد ۱۳۷۶ در حسینیه امام خمینی (ره) توسط رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد و مقامات کشوری و لشگری و مهمانان خارجی در آن حضور داشتند.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

اولین مراسم تنفیذ خاتمی در حسینیه امام خمینی

رئیسی که در سال ۱۳۷۳ به ریاست سازمان بازرسی کل کشور رسیده بود در اولین مراسم تنفیذ خاتمی در سال ۱۳۷۶ در این سمت حضور داشت. باز کردن بعضی از پرونده‌های جنجالی مفاسد اقتصادی از جمله اقدامات وی در دوران ریاستش بر سازمان بازرسی کل کشور بود. رئیسی همچنین در سال ۱۳۷۶، به پیشنهاد برخی از اعضای مؤثر جامعه روحانیت مبارز از جمله آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی و تصویب شورای مرکزی جامعه روحانیت به عضویت شورای مرکزی این تشکل روحانی اصولگرا درآمد.

۱۳۸۰؛ ریاست سازمان بازرسی کل کشور در دومین تنفیذ خاتمی

هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۸ خرداد ۱۳۸۰ برگزار شد و خاتمی این بار با بیش از ۲۱ میلیون رای برای بار دوم به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده شد. دومین مراسم تنفیذ حکم خاتمی در ۱۱ مرداد ۱۳۸۰ در حسینیه امام خمینی (ره) توسط رهبر انقلاب اسلامی با حضور مقامات داخلی و خارجی برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

دومین مراسم تنفیذ خاتمی در حسینیه امام خمینی

در سال ۱۳۸۰ که خاتمی برای دومین بار تنفیذ شد، رئیسی همچنان رئیس سازمان بازرسی کل کشور بود. در دوران ریاست آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی بر قوه قضاییه، رئیسی در سال ۱۳۸۳ به عنوان معاون اول دستگاه قضا انتخاب شد و ۱۰ سال هم در این سمت حضور داشت که پنج سال آن در دوران ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی بود.

۱۳۸۴؛ معاون اولی قوه قضاییه هاشمی‌شاهرودی در اولین تنفیذ احمدی‌نژاد

با برگزاری نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای اولین بار در دو مرحله در ۲۷ خرداد و ۳ تیر ۱۳۸۴ برگزار شد، محمود احمدی‌نژاد با کسب بیش از ۱۷ میلیون رای به ریاست جمهوری اسلامی ایران رسید. اولین مراسم تنفیذ حکم احمدی‌نژاد توسط رهبر انقلاب در ۱۲ مرداد ۱۳۸۴ با حضور سران قوا، مقامات کشوری و لشگری و مهمانان خارجی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

اولین مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد در حسینیه امام خمینی

در اولین تنفیذ احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۴، یک سال از دوران معاون اولی رئیسی در قوه قضاییه به ریاست آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی می‌گذشت.

اولین مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد در حسینیه امام خمینی

۱۳۸۸؛ معاون اولی قوه قضاییه هاشمی‌شاهرودی و نمایندگی مجلس خبرگان در دومین تنفیذ احمدی‌نژاد

انتخابات  ۱۳۸۸ در ۲۲ خرداد برگزار شد و محمود احمدی‌نژاد با بیش از ۲۴ میلیون رای به ریاست دولت دهم رسید. دومین مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد در ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. مراسمی که برخی از مقامات از جمله هاشمی‌رفسنجانی رئیس وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام و سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق در آن حضور نداشتند.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

دومین مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد در حسینیه امام خمینی

در دومین مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۸، رئیسی همچنان معاون اول قوه قضاییه بود. رئیسی همچنین از سال ۱۳۸۵ و در انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از طرف جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران به عنوان نماینده مردم خراسان‌جنوبی به عضویت این مجلس درآمده بود. رئیسی از سال ۱۳۹۱ هم با حکم رهبر انقلاب به عنوان دادستان ویژه روحانیت منصوب شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

رئیسی در دومین مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد در حسینیه امام خمینی

۱۳۹۲؛ معاون اولی قوه قضاییه آملی‌لاریجانی و دادستانی ویژه روحانیت در اولین تنفیذ روحانی

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار شد و حسن روحانی با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای به عنوان هفتمین رئیس‌جمهور انتخاب شد. مراسم تنفیذ حکم روحانی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور سران قوا، اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر مقامات کشوری و لشگری و مهمانان خارجی برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

اولین مراسم تنفیذ روحانی در حسینیه امام خمینی

با ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی بر قوه قضاییه، رئیسی همچنان سمت خود را به عنوان معاون اول دستگاه قضا حفظ کرد و در اولین مراسم تنفیذ روحانی، ۹ سال از معاون اولی رئیسی در دستگاه قضایی می‌گذشت. او در این دوران همچنان دادستانی ویژه روحانیت و نمایندگی مجلس چهارم خبرگان رهبری را هم بر عهده داشت. رئیسی از اسفند ۱۳۹۴ پس از درگذشت آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، با حکم رهبر انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی (ع) رسید و تا اسفند ۱۳۹۷ در این سمت حضور داشت.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

رئیسی در اولین مراسم تنفیذ روحانی در حسینیه امام خمینی

۱۳۹۶؛ تولیت آستان قدس رضوی و رقیب انتخاباتی روحانی

انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شد و روحانی این بار با کسب نزدیک به ۲۴ میلیون رای برای بار دوم به ریاست جمهوری برگزیده شد. دومین مراسم تنفیذ حکم روحانی در ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ در حسینیه امام خمینی (ره) توسط رهبر انقلاب و با حضور مقامات کشوری و لشگری و مهمانان خارجی برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

دومین مراسم تنفیذ روحانی در حسینیه امام خمینی

در دومین مراسم تنفیذ روحانی در سال ۱۳۹۶، رئیسی که به عنوان یکی از کاندیداها با روحانی رقابت می‌کرد با وجود کسب بیش از ۱۵ میلیون رای، نتوانست روحانی را شکست دهد و به عنوان رقیب انتخاباتی و البته تولیت آستان قدس رضوی (ع) در مراسم تنفیذ حاضر بود. رئیسی همچنین در این دوران به عنوان نماینده خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، سمت نایب‌رئیسی این مجلس را هم بر عهده داشت.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

رئیسی در دومین مراسم تنفیذ روحانی در حسینیه امام خمینی

۱۴۰۰؛ تنفیذ با بیش از ۱۸ میلیون رای

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد و این بار سید ابرهیم رئیسی که از اسفند ۱۳۹۷ با حکم رهبر انقلاب به ریاست قوه قضاییه منصوب شده بود، با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای به ریاست قوه مجریه رسید. مراسم تنفیذ حکم رئیسی توسط رهبر انقلاب اسلامی و در شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در حسینیه امام خمینی (ره) و با حضور مقامات کشوری و لشگری و مهمانان خارجی برگزار شد.

رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟

مراسم تنفیذ رئیسی در حسینیه امام خمینی

منبع: ایسنا
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن تا پایان خرداد

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سیزده بدر امسال بارانی است؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بایدن از ترامپ پیشی گرفت

افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا

فیلم/ تصاویری زیبا از دریاچه پرآب ارومیه

اینفوگرافی/ بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی

بهروز محبی: قیمت واقعی دلار از نرخ نیمایی هم پایین‌تر است

خواص سقز که نمی‌دانستید

ماجرای رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد بعد از عمل جراحی پلک

تاجگردون: ۱۴۰۳ سال خیلی سختیست

عکس/ جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳

خبر فوری شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

آخرین آمار شمار کشته‌های تصادفات نوروزی

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

نرخ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر می‌شود

دیدار اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف

قیمت محصولات ایران‌خودرو پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اینفوگرافی/ کدام آقازاده‌ها تا امروز محاکمه شده‌اند؟

پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

آغاز فروش بلیت قطارهای نیمه دوم فروردین

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

فیلم/ ریزش سنگ در محور سیاه بیشه جاده چالوس

فیلم/ رپ خواندن حمید صفت در سریال اژدهای هفت سر

عکس خانوادگی مهلقا باقری برای نوروز

فیلم/ تصاویری باور نکردنی از رسول خادم

فیلم/ واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن واژه خیانت

هشدار به مردم درباره آگهی‌های جعلی فروش مسکن

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، چرا آن‌ها را جابه‌جا گذاشتید؟

واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی

فیلم/ چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟

تاریخ ازدواج پژمان جمشیدی مشخص شد

خودروی محبوب ایرانی‌ها نسل عوض کرد

دهه هشتادی‌ها در بازار فروش اعضای بدن

کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲

مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب یک بروکر به آن‌ها دقت کنید

قیمت جدید طلا ۹ فروردین ۱۴۰۳

آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو

اقتصاد ایران برنامه‌ای برای ارتقای زیرساخت‌ها ندارد

پیش‌بینی وضعیت اقتصادی کشور در سال پیش‌رو

جنگ کوریدور‌ها در خاورمیانه

رقابت در صدر جدول لیگ یک جذاب‌تر شد

صمیمیت عجیب الناز شاکردوست و سروش صحت

فیلم/ کل کل امیرعلی نبویان و رامبد جوان سر سنگ کاغذ قیچی

فیلم/ رقص و آواز دختران در تلویزیون

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی یک اقتصاددان از نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت

آیا اسرائیل به قطع‌نامه آتش‌بس تن می‌دهد؟

چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب

کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال