تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

فیلم های ناصر ملک مطیعی

فیلم های ناصر ملک مطیعی شامل طیف بسیار زیادی از نمایش‌ها می‌باشد که می‌توان آنها را به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم کرد.

فیلم های ناصر ملک مطیعی

اقتصاد۲۴-این هنرمند یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران ایرانی در سینمای قبل انقلاب بوده است که کار خود را از سال ۱۳۲۸ شروع کرده بود. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی کامل فیلم‌های او بپردازیم و بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

معرفی ناصر ملک مطیعی

همانطور که می‌دانید، سینمای ایران تاریخچه طولانی دارد که از قبل انقلاب شروع می‌شود و شامل فیلم‌های ناصر ملک مطیعی می‌باشد. در این دوران نیز هنرمندان بسیاری فعالیت می‌کرده‌اند که امروز می‌خواهیم به معرفی ناصر ملک مطیعی، یکی از این هنرمند بپردازیم. ناصر ملک مطیعی بازیگر و به عنوان کارگردان ایرانی شناخته می‌شود که به جز ۲ اثر هنری، بقیه فعالیت‌هایش را در قبل انقلاب انجام داده است. به طور خلاصه در مورد مشخصات این هنرمند می‌توان گفت:

  • نام و نام خانوادگی: ناصر ملک مطیعی،
  • تاریخ تولد:۸ فروردین ماه سال ۱۳۰۹،
  • محل تولد: تهران، ایران،
  • تحصیلات: تا مقطع دیپلم،
  • حرفه: بازیگری و کارگردانی،
  • تعداد فرزند: ۲ فرزند،
  • تاریخ درگذشت:این هنرمند در تاریخ ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۷ در سن ۸۸ سالگی درگذشته است.

آقای ناصر ملک مطیعی، پس از انقلاب به دلایل مختلفی اعم از انزوا و محدود شدن علاقه‌اش به سینما و فعالیت‌های هنری که محدود شده بودند، نتوانست فعالیت‌های درخشانی را از خود نشان دهد. با این حال شاهد آن بودیم که در برخی از فیلم‌ها به صورت کوتاه نقش مثبتی داشته است.

این فعالیت‌های کوچک، اما بدون نام بردن از او در رسانه‌ها و تیتراژ فیلم باعث دلسردی‌اش شد. او پس از این دوره، به مشاغلی همچون شیرینی پزی و نیز مشاور املاک رو آورده بود.


بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین مردان سینمای ایران +عکس


این هنرمند در طول حیات خود در حدود ۱۰۲ فیلم و سریال بازی کرده است. حال با یک مقدمه اجمالی با ما باشید تا به بررسی اجمالی فیلم‌های ناصر ملک مطیعی بپردازیم و با آن بیشتر آشنا شویم.

فیلم های ناصر ملک مطیعی

معرفی کامل فیلم های ناصر ملک مطیعی

مجموعه فیلم‌های ناصر ملک مطیعی با اولین اثرش در سال ۱۳۲۸ شروع می‌شود که "واریته بهاری" نام دارد. اوج فعالیت او در فیلم "ولگرد" بود که به عنوان سومین اثر هنری‌اش در سال ۱۳۳۱ ساخته شد. با توجه به تعداد بسیار زیاد فیلم‌های ناصر ملک مطیعی که بیش از ۱۰۰ عدد است، حال می‌خواهیم به چند نمونه برجسته از آن بپردازیم که عبارتند از:

فیلم سینمایی قیصر در سال ۱۳۴۸

شاید بتوان این فیلم را محبوب‌ترین و مشهورترین مورد از فیلم‌های ناصر ملک مطیعی نامید که به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی ساخته شده است. این فیلم توانست در جشنواره سینمایی سپاس در سال ۱۳۴۸ برنده ۶ جایزه شود.

این افتخارات تمامی ندارد و ۱۱ افتخار داخلی و نیز خارجی مانند جایزه صلح جشنواره بین المللی فیلم مستند دانشگاه شیکاگو ۱۳۴۸ و ... را از آن خود کرد. همچنین فیلم سینمایی قیصر با هنرنمایی بازیگران با تجربه‌ای همانند بهروز وثوقی و جمشید مشایخی ساخته شده است.

داستان راجع به شخصیتی به نام قیصر است که با بازگشت به خانه متوجه می‌شود که خواهر کوچکش خودکشی کرده و برادر بزرگترش به نام فرمان نیز کشته شده است. وقتی متوجه می‌شود که برادران آب منگل پشت همه این ماجرا‌ها هستند، تصمیم می‌گیرد تا انتقام آن‌ها را از این افراد بگیرد.

عمویش به او توصیه کرد که دنبال انتقام نرود، اما او شروع به تعقیب آن‌ها می‌کند و آن‌ها را یکی یکی می‌کشد. در نهایت هنگام کشتن آخرین آن‌ها نیز خود او توسط پلیس کشته می‌شود.

  • کارگردان: مسعود کیمیایی
  • ژانر: جنایی، درام
  • بازیگران: بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی، پوری بنایی، ایران دفتری، بهمن مفید، جمشید مشایخی
  • امتیاز:امتیاز ۷.۶ از بین ۳.۵ هزار رای

فیلم های ناصر ملک مطیعی

فیلم سینمایی قصر زرین در سال ۱۳۴۸

دومین موردی که می‌خواهیم در رابطه با فیلم های ناصر ملک مطیعی به شما معرفی کنیم، اثری از این بازیگر به نام قصر زرین به کارگردانی محمد علی فردین است. داستان به این قرار است که مردی ثروتمند و مغرور متوجه می‌شود که دو پسرش با دو دختر از خانواده‌های فقیر ازدواج کرده‌اند. او با این کار مخالفت می‌کند که باعث می‌شود دو پسرش او را در قصر تنها بگذارند. اما رفته رفته این کار باعث می‌شود که او تغییر کند و با کمک خدمتکارش به دنبال آنها می‌رود تا آنها را به خانه خود بازگرداند.

  • کارگردان: محمد علی فردین
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • بازیگران: محمدعلی فردین، شهین، ناصر ملک مطیعی، حمیده خیرآبادی، آذر شیوا
  • امتیاز:امتیاز ۶.۶ از بین ۲۷ رای

فیلم سینمایی چهار راه حوادث سال ۱۳۳۳

اولین اثری که در بین فیلم های ناصر ملک مطیعی می‌توان معرفی کرد، فیلم سینمایی چهار راه حوادث نام دارد که در سال 1334 به کارگردانی ساموئل خاچیکیان ساخته شده است. داستان این فیلم راجع به فردی به نام فرید است که دختر دلبندش با یک مرد پولدار ازدواج می‌کند.

او حالا برای بدست آوردن پول بیشتر وارد کار خلاف (باند "سلیم") می‌شود که کارشان سرقت است. در یکی از کارها پلیس سر می‌رسد ولی فرید فرار کرده و در این حین با دختری به نام "هما" آشنا می‌شود که در نهایت باعث می‌شود تا او کار خلاف را کنار گذاشته و به زندگی امیدوار شود.

  • کارگردان: ساموئل خاچیکیان
  • ژانر: درام
  • بازیگران: ناصر ملک‌مطیعی، علی کیائی، مورین، ویدا قهرمانی، آرمان
  • امتیاز: امتیاز ۵.۶ از بین ۳۳ رای

فیلم سینمایی کلاه مخملی سال ۱۳۴۱

یکی دیگر از فیلم‌های مشهور از این بازیگر، کلاه مخملی است که به کارگردانی اسماعیل کوشان در سال ۱۳۴۱ ضبط شده است. این فیلم راجع به فردی نادان به نام کلاه مخملی است که اکنون از زندان آزاد شده و پس از آن با خود قول می‌دهد تا دیگر به سراغ کار‌های خلاف نرفته و نیز آدم سالم و مفیدی برای جامعه باشد.

با این حال، دوستان ناباب او طی یک توطئه، او را در یک جرم حمل مواد مخدر با خود همراه می‌کنند که باعث می‌شود در دام افتاده، اما فرار کند. در ادامه این داستان این مورد از فیلم‌های ناصر ملک مطیعی، او به روستایی رفته و به دختر کدخدای آنجا دلبسته می‌شود.

  • کارگردان: اسماعیل کوشان
  • ژانر: درام
  • بازیگران: ناصر ملک‌مطیعی، جواد تقدسی، سهیلا، منصور سپهرنیا
  • امتیاز: امتیاز ۷ از بین ۸ رای

فیلم سینمایی طوقی در سال ۱۳۴۹

از جمله آثار خوب دیگری که در بین فیلم های ناصر ملک مطیعی قرار دارد، می‌توان به فیلم طوقی در سال 1349 به کارگردانی و نویسندگی علی حاتمی اشاره نمود. یک ضرب المثل قدیمی در زبان فارسی وجود دارد که می گوید: «اگر طوقی را برای نگهداری بگیری، فال بد برای اعضای خانواده می آورد» و این اتفاقی است که برای یک خانواده بسیار صمیمی می‌افتد زمانی که آسید مرتضی، یک طوقی را که همه کفتربازها به دنبال آن هستند، می‌گیرد.

بعد از مدتی آسید مصطفی که دایی آسید مرتضی است، قصد دارد با زن جوانی که در شهری دور زندگی می‌کند ازدواج کند. او از برادرزاده جوانش می‌خواهد که این دختر را به خانه اش بیاورد. در راه بازگشت، این دو جوان عاشق می‌شوند، در خفا ازدواج می‌کنند و با راز خود به خانه باز می‌گردند.

هر دو از گفتن حقیقت به خانواده می‌ترسند. در نهایت دایی متوجه می‌شود و برای اینکه هم به برادرزاده و هم به نامزدش درس بدهد، انتقامی خونین را آغاز می‌کند.

  • کارگردان: علی حاتمی
  • ژانر: درام
  • بازیگران: بهروز وثوقی، ژاله علو، ناصر ملک مطیعی، آفرین و حمیده خیرآبادی (نادره)
  • امتیاز:امتیاز ۶.۵ از بین ۸۳۲ رای

فیلم های ناصر ملک مطیعی

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
سیدرحمن حسینی چالشتری
0
0
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر ناصر خان ودیگر پیش کسوت‌های سینمای ایران قبل از انقلاب برای جوانان دهه سیوچهل و پنجاه الگوی مردی. و مردانگی. وجوانمردی بودنند ومیتوان گفت که خیلی ازاین جوان‌ها در جبه ها بودند و شهید شدند و اسیر ومجروح شدند
حسین
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
چه عجب بنده خدا کسی که در دوره لات بازی مرام ومعرفت یاد میداد را شرمنده ایران کردید را یاد کردید اسطوره دیگر باقیست او را دریابید
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
خدا رحمتش کنه
نادرمعظمی
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
آخ ننه...خیلی وقته دلم گرفته!!
مهدی
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
حیف از اونها.یادشون بخیر
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
روحت شاد ناصر ای کاش همه بازیگران مثل یک ابر مرد بودند و مردمی
حسن
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
ایکاش اول انقلاب سکان هنر سینما رو بدست این جوانمردان و لوتی وطن پرست میدادند نه مشتی خاله زنک سست عنصر وطن فروش.ولا جوانان ما همگی فتوت و بزرگی و کرامت انسانی رو از اینا یاد گرفتند.
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
درود بر ابر مرد سینمای ایران ناصر خان ملک مطیعی که به مردم ایران وجهان درس ازادی وازادگی اموخت ومردی ومردانگی وشرف و وجدان را در سرشت انسان ها به یادگار گذاشت تا هستم ندانی که کیستم زمانی سوراخ وقت من ایی که دیگر نیستم بلبل این باغمو ان باغ گلزار من است مرغ اتش پرورم پر سوختن کار من است استخوانم نقره هو واندر جگر دارم طلا هر که این معنا بگوید پیر استاد من است..سلام ودرود به روح وروان بزرگ مرد تاریخ سینمای ایران وجهان ناصر ملک مطیعی روحت شاد وخندان باد فرمان قیصر زمان.....
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
ناصرخان یکی بود.یه مثل اون نخواهیم داشت کسی که درس معرفت بزرگی لوطی گری وداش منشی یادمه میدادتازنده هستم یادش ازخاطرودلم نخواهدرفت روحش شاداوبرای من همیشه زندست
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
شما حتی نمی دانید که مرام ومعرفت چند تا نقطه دارد بعد از چندتا چندین سال اسم مرد بزرگ سینمای ایران بر زبان می ارید که ناصر خان چه گوهر نایابی بوده است قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.....
یاد از بزرگان
0
0
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱
ناصر خان ملک مطیعی یکی از بزرگان سینمای ایران بود که بعد از انقلاب با بی مهری مسئولین وقت قرار گرفت،شخصیت های بزرگ در دل ها جا دارند و آنرا هیچ کسی نمیتواند از بین ببرد،روحش شاد
س
0
0
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱
روحش شاد یادش گرامی مردبودمرد
سعادت
0
0
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱
کاش یک فیلم مثل فیلم قیصر میتونستید بسازند بعد انتقاد میکردند. بعد 40،50سال هنوز دیدنی‌تره از فیلم‌های بی معنی حالا
ناشناس
0
0
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
روحت شاد بزرگ مرد
صدرا
0
0
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
ناصر عشق بود عشق خدا رحمتش کنه
سعید
0
0
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
روحت شادپاشنه طلا
فرمان خان
بزرگ مردزمان
م.ج
0
0
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
در باره سینمای قبل از انقلاب می شه گفت که دراون دوران ،سینما به موازات خودش رقیبی نداشت وتماشاگر که مثلا دارای اوقات فراغت می شد وارد سالن سینما می شد وهمه ماجرای فیلم را به صورت واقعیت در ذهن خودش هک می کرد.مثلا وقتی که فردین آواز می خواند درفیلم. واقعا همه استنباط آن این بود که خودش می خونه ،ولدت این فیلم ها برای آن جوانهای آن دوران یک خاطره جذاب شد .ولی امروز رقیب سینما ،مانند ماهواره،موبایل،اینترنت و...سینما را به حاشیه برده و..
به نظر من شاید یکی از محبوب بودن فیلم فارسی میتونه این باشد
ناشناس
0
0
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
قربون برم که گفتی یه فیلم مثل اون بسازن
که نمیتونن بسازن
علی
0
0
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
واقعآهزاران افسوس که اجاری بازی به چنین گوهرنایابی ندادندتابیش ازپیش بدرخشدودرکمال ناباوری این مردپرافتخاررامنضوی کردن روحش شاد یادش همیشه گرامی
ناشناس
0
0
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱
یاحق روحت شاد مرد ویادتگرامی مهدی مشکی دوستت داریم
ناشناس
0
0
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱
نوشداربعدازمرگ سهراب....!!!!
ناشناس
0
0
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱
درود به روان پاکش روحت شاد ابر مرد سینما
محمد مراد
0
0
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱
هنرمند فقط مهران رجبی. کارگردان فقط مسعود ده‌نمکی بقیه همه طاغوتی و مزدور دشمن هستند.
محمد
1
0
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱
چیه که اینا را مطرح میکنید اینا قبل از انقلاب یه آخ برای مردم نگفتن قهرمان فیلم بودند ولی قهرمان مردم نیستند زور نزنید به مردم قهرمان معافیت کنید چون خودتون را ضایع میکنید سر قبر فردین پول میدند ادمای خاص انگاره گری راه میاندازند تا به مردم بفهمانند که این مثلا آدم خوبی یا قهرمان بود قهرمان کسی هست که از جان ومال و عمر خودش برای مردم و انسانها هزینه کرده باشه نه پول بهش بدهند و قهرمانش کنند مردم اینا خوب میفهمند و دلیلش را میدانند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
0
0
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱
واقعا روحت شاد ناصر خان. دیگر ایران بخود همچین گوهری نخواهد دید. ای کاش قدر این جوان مرد رو. ایران. میدونست و بعد از انقلاب هم از این. مرد بزرگ تجلیل میکردن و در فیلم ها از این بازیگر خوش نام چهره استفاده میکردن نکه. با بی معرفتی. گذاشتن کنار هر چی بود بهتر از این فیلم ها بازیگرهای حال الان. بود. واقعا روحت شاد جوان مرد ایران
مهدی مقدم
0
0
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱
والا بچه هایی که هم امروزی هستند و اونموقع هنوز به دنیا نیامده بودند می دونند و فهمیدند که اونها واقعا مرد بودند و تو گوشیهاشون و حرفهاشون همش عکسهای انان و فیلمهای انان هست و میخوان مثال بزنند میگن بابا فردینی تو.خلاصه در یک جمله فیلم فقط اون دوره و اون بازیگران.کسی به گرد اینها هم نمیرسه.تمام
عباس
0
0
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱
خیلی ها مثل ناصر ملک مطیعی و اکبر گلپایگانی و .... بعد از انقلاب کنار گذاشته شدند.
نادر قاسملو
0
0
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲
از اینکه بمعرفی و شناسایی هنرمندان. آنهم بزرگواری مانند آقای ملک مطیعی پرداختید سپاسگذاریم اما از میان آنهمه فیلمهای خوب و بیاد ماندنی به اندک کارهای آن بزرگوار بسنده کردین جادارد از آن مرد بزرگ و هنرمند واقعی بسیار گفته شود
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

خطر بند جنجالی بودجه ۱۴۰۳ در کمین بازار سرمایه/ رشد شارپ بازار در هفته آینده به این شرط

تصاویری آخرالزمانی از لحظه شروع طوفان و سیل در دبی

بهترین فیلم‌های ژانر علمی تخیلی سینمای جهان

عکس‌های جدید خرم سلطان در ۴۰ سالگی

اولین تصویر رسمی از اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی

ایران با چه موشک‌هایی به اسرائیل حمله کرد+ مشخصات

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بهترین فیلم های مستند‌ سینمای جهان

عکسی از روناک سریال «نون خ» با یک استایل متفاوت

عکس عاشقانه بیتای آوای باران در جشن تولدش

عاشقانه‌های شاهرخ استخری و دخترش در فرنگ

افراد نفوذی در حاکمیت، عامل ضربه به اکوسیستم استارتاپی/ دولت از اینکه تشکل‌های صنفی مطالبه‌گری کنند خشنود نیست

تیپ شیک گلاره عباسی در یک مراسم جلب‌توجه کرد

درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران

اگر اسرائیل به مراکز هسته‌ای حمله کند تغییر در سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی قابل تصور است

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

فیلم/سوتی مجدد رییسی: جمهوری اسلامی اونها!

قابی از بازی صنعت‌نفت و پرسپولیس که جلب‌توجه کرد

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد

جنجال عروسی یک آقازاده در گران‌ترین هتل ایران!

جدول لیگ برتر بعد از برد پرسپولیس

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها

راهداری: خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور

بایدن ایران را تهدید به تحریم سخت کرد!

فارس به نقل از منبع آگاه: خبر آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است

فرماندار: دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری

یک پیش‌بینی عجیب از بازار خودرو

رئیسی: اگر خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند، پاسخی می‌دهیم که پشیمان شوند

آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود

یک نکته درباره ماجرای کاظم صدیقی و گشت ارشاد

اولین تصویر رسمی از اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به خاطر یک میلیارد

یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد

علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است

مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید

دوستداران قهوه بخوانند

فیلم/ بغض یک هموطن از گرفتار شدن در سیل دبی

ارتباط بین سلامت تیروئید و خستگی مزمن در زنان

عکس‌های جدید خرم سلطان در ۴۰ سالگی

فیلم/ بدترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

فیلم/مرگ غم انگیز یک زن پس از سقوط در جوی آب

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

رضوانی موتورز، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

انتقاد تند ربیعی از بازگشت گشت ارشاد + عکس

فیلم/ گل کوچیک سردار آزمون با دخترش در خانه

واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد

فصل لاله‌ها در باغ ایرانی

عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند

فیلم/ حجت الاسلام جعفری بروجنی: اگر اسراییل به ایران حمله کند با پاسخ شکننده‌تری مواجه می‌شود

تصاویری آخرالزمانی از لحظه شروع طوفان و سیل در دبی

دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه