فیلم/ درگیری زنان هوادار تیم ملی برای پیراهن رامین رضاییان

رامین رضاییان پس از پایان بازی به سمت جایگاه بانوان رفت و پیراهن خود را به نشانه قدردانی اهدا کرد. پس از این اقدام رضاییان درگیری کوتاهی بر سر تصاحب پیراهن این ملی پوش در جایگاه زنان ایجاد شد.
کد خبر: ۱۸۹۵۰۷
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲

فیلم/ درگیری زنان هوادار تیم ملی برای پیراهن رامین رضاییان

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
درود بر زن،زندگی و آزادی.
یاسر
0
0
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
ایران و این همه بی ...،باورم نمیشه
متین
0
0
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
متاسفم که حتی در استادویم آزادی هم کشف حجاب خلاف عفت عمومی و حرام شرعی و قانونی با برنامه قبلی و در امتداد اغتشاشات شکست خورده در اینجا نیز حظور دارند و باهاشون برخورد نمیشه با اینها اگر صحبت بشه می گویند که نه دین دارند نه باور دارند به اعتقادات و انقلاب وگرنه کشف حجاب نمی کردند که یک حرام شرعی و قانونیه، چرا با این فعل حرام برخورد نمیشه !؟ تا هفت ماه قبل حتی بدحجابان و شل حجابان برخورد میشد چرا با کشف حجاب که برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و با برنامه ریزی قبلیه خواشمنداست گشت امر به معروف و نهی از منکر ایجاد بشه و برخورد شود ، خیلی از مومنین در این ماههای اخیر حتی از خانه بیرون نمی روند
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر بی حجاب و لعنت بر روش جدید دشمن این نظام مقدس در امتداد اغشاشات شکست خورده منحوس و شعار منحوس فمنیستی زن _ ... _ ...
حتی در استادیوم آزادی کشف حجابها که در امتداد پروژه شکست خورده اغتشاشات جولان می دهند چرا ماموران خواهران چادری با آنها برخورد نمی کنند !!؟؟؟
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.