تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳۳ نظر

اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!

چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به احمدی‌نژاد در خبری نوشته بود که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» چاپ شده است که شامل مصاحبه بی‌پرده و مفصل محمدرضا تقوی‌فرد با محمود احمدی‌نژاد و بخشی از ناگفته‌های دوران هشت سال ریاست‌جمهوری در سال‌های ۸۴ تا ۹۲ است که برای نخستین‌بار منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود احمدی‌نژادی‌ها این کتاب را در سال جاری و پیش از انتخابات منتشر کنند.
اقدام عجیب احمدی‌نژاد
 
اقتصاد۲۴ - فیلمی از محمود احمدی‌نژاد در شبکه‌های مجازی منتشر شده که هفت سال بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش در اتومبیلی جلوی منزل در محله نارمک همچنان در حال پاراف‌کردن نامه‌های مردم است؛ نامه‌هایی که معلوم نیست به چه مقصدی فرستاده خواهند شد.

ماجرای نامه‌نگاری با احمدی‌نژاد برای حل مشکل یا درخواست شغل، وام و... اگرچه تازه نیست و در دوران ریاستش بر دولت مرسوم بود، اما گویا او هنوز باور نکرده که نه نقشی اجرائی در قدرت دارد و نه حتی نفوذی، شاید هم همه این‌ها هدفمند و عامدانه در راستای شایعه بازگشتش به قدرت صورت می‌گیرد؛ بازگشت به عرصه قدرت با انتخابات ۱۴۰۰. نزدیکانش هم تحرکات انتخاباتی‌شان را شروع کرده‌اند و خودش هم هر روز وزرای سابق را در دفتر ولنجکش به حضور می‌پذیرد.

چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به احمدی‌نژاد در خبری نوشته بود که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» چاپ شده است که شامل مصاحبه بی‌پرده و مفصل محمدرضا تقوی‌فرد با محمود احمدی‌نژاد و بخشی از ناگفته‌های دوران هشت سال ریاست‌جمهوری در سال‌های ۸۴ تا ۹۲ است که برای نخستین‌بار منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود احمدی‌نژادی‌ها این کتاب را در سال جاری و پیش از انتخابات منتشر کنند.

علی‌اکبر جوانفکر، مشاور احمدی‌نژاد، اخیرا در نوشته‌ای آمدن احمدی‌نژاد را تلویحا تأیید کرده بود، اما وقتی با واکنش تحلیلی رسانه‌ها روبه‌رو شد، حرفش را پس گرفت. این در حالی است که نزدیکانش گفته‌اند آحاد مردم خواهان بازگشت احمدی‌نژاد هستند و در سفرهایش از او استقبال می‌کنند.

احمدی‌نژاد با همراهی دو یار نزدیکش، یعنی «اسفندیار رحیم‌مشایی» و «حمید بقایی» که اکنون با حکم قضائی در زندان به سر می‌برند، بعد از پایان دوره ریاستش بر دولت تلاش کرد یک نفر از درون دولت خود را برای تصدی عنوان ریاست‌جمهوری معرفی کند؛ اما در نهایت هیچ‌یک از یاران او با نظر شورای نگهبان صلاحیت حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ را پیدا نکردند.

او سال ۹۶ برخلاف انتخابات ۹۲ که رحیم‌مشایی را برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح کرد، این بار تصمیم به معرفی بقایی به‌عنوان کاندیدا گرفت، ولی باز هم دلش نیامد خودش را از کاندیداتوری محروم کند و بر همین اساس برای حضور در رقابت‌های ریاست‌جمهوری بعد از یک دوره چهارساله دوری از پاستور، کاندیدا شد؛ اما مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت.

حضور او در انتخابات البته برخلاف توصیه مقام معظم رهبری نیز بود. احمدی‌نژاد که در چهار سال نخست دولت روحانی به‌شدت فعال بود، سفر می‌رفت، ویدئو منتشر می‌کرد و سخنان تند‌و‌تیزی علیه قوه مجریه و قضائیه بر زبان می‌راند و با حمایت از بقایی و مشایی بست می‌نشست، با دستگیری و زندانی‌شدن دو یار نزدیکش، کمی فتیله را پایین کشید و خود را در حاشیه قرار داد. او، اما با نزدیک‌شدن به انتخابات مجلس یازدهم، دوباره به تحرکاتش شدت بخشید و سفرهایش را آغاز کرد.

یکی از وجوه و شاخصه‌های مهم رفتاری احمدی‌نژاد از همان ابتدا پوپولیسم بوده است. او در سفر اخیرش به گیلان، درباره مسئله مسکن و فقرا گفته بود: «۲۴۹ هزار ملک دولتی به ارزش هفت هزار هزار میلیارد تومان در اختیار دولت است، اگر این‌ها را بفروشند و پولش را بین مردم تقسیم کنند، فقیری در کشور نمی‌ماند!». گویا احمدی‌نژاد هیچ‌وقت یاد نخواهد گرفت که مشکلات مردم را بهانه‌ای برای ارائه دوباره شعار‌های پوپولیستی نکند؛ آن‌هم به بهانه انتخابات!

بیشتر بخوانید: سلیمی‌نمین: احمدی‌نژاد خطرناک است
عباس سلیمی‌نمین دیروز درباره احمدی‌نژادی‌های مجلس گفت: تنها کسی که اعلام کرده بود ما همه نیرو‌های جبهه پایداری و متمایل به آقای احمدی‌نژاد را دور هم جمع خواهیم کرد، آقای فریدون عباسی بود و دیدیم که مجموع آن‌ها ۱۷ نفر بیشتر نشد؛ این‌ها کسانی هستند که به‌شدت با آقای قالیباف موضع دارند، اما این افراد آن‌قدر فهم سیاسی ندارند که متوجه شوند آقای احمدی‌نژاد دارای چه خصوصیاتی است، چقدر انسان خودمحوری است و تا چه حد برای کشور زیان‌بار و خطرناک است.
منبع: روزنامه شرق
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
حسین
6
11
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
یکی از امتیاز های ایشان بر دولت ها قبل و بعد از ایشان ، سبک زندگی و سکونت در محله نارمک است.. از انقلابی مسلمان جز این انتظار ندارم. یا حق
حسین
عزیزانی که منفی زدند : منکر سبک ساده زندگی ساده ایشان که نمی توانید بشوید. شاید بتوان رسیدن به روستا ها یعنی سلول جامعه و هسته خود کفائی بتوان مغالطه کرد. منطق در کجاست ؟
S.Ali
2
11
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
ایشانعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هست و حداقل امکان رساندن درخواست ها به مسئولین ذیربط را دارند.
وحید
2
14
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خداوند نکهدارش خدایش ما به خاطر مسکن مهر ایشون الان صاحب خانه ایم و سهامدار ممنون یار امام زمان مرد با خدا ومردمئ
حسینی
11
6
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بیچاره عقده خو د بزرگ بینی داره.
ناشناس
4
7
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تو چه دشمنی بااحمدی نژادداری اقای نویسنده
حسین
1
15
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بزرگش نخوانند اهل هنر
که نام بزرگان بزشتی برد
عزیزم ، انتقاد باید منطقی و مستند باشد.، بد گوئی و فحشاشی فقط شان انسانیت گوینده را تنزل می دهد.
حمید
0
12
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای احمدی نژاد آدم جالبی است. و‌هر کس هم نواقصی دارد.
علی
احمدی نژادیک آدم شجاع ونترس ویاورمظلومان صدباررئیس جمهوربشودمن رای میدهم بهشون
ناشناس
2
13
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
فعلا تب احمدی نژاد راه انداختی و میگی احمدی نژاد بد بوده فلان کرده تا مردم سرشون گرم شه و گند هایی که دولت تدبیر و امید زدند رو ماست مالی کنید.ولی یه روزی بالاخره کند این دولت هم در میاد
رضا خدا
دیگه چه جوری باید گندش دربیاد؟
اردشیر
1
11
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
ما همه با هم هستیم بعد خدا و رهبر، محمود میپرستیم. آره محمود میپرستیم. حالیتونه فقط محمود
سعید
1
7
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد سلطان خدمت به مردم.اقای نویسنده منصف باش.
حسین
0
5
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹
تا مثل شما هستند باید عذاب بکشیم
ناشناس
0
4
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹
احمدی نژاد تنها ریس جمهوری بود که خیلی بیشتربه فقرا و محرومین رسید ، درود بر غیرتش
ناشناس
0
5
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹
احمدی‌نژاد به معنای واقعی مرد بود مشکل همه مردم و درک میکرد مطمئن باشید یه روز خودشما هم همین جمله رو به زبون میارید. ان شا الله در آینده دوباره رئیس جمهور کشورمان بشود.
ناشناس
0
3
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹
چرا شما روشنفکران حمایت از محرومان را پوپولیست می نمایید.پس حمایت از سرمایه داران اسمش چیه.یعنی خود جنابعالی رئیس بشی نمی خواهی حرف دل مظلومان رو بزنی ،آها شاید شما از همون مرفعین بی درد هستی .
علی
0
2
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹
ان شاالله امیدوارم آقای احمدی نژاد در سال ۱۴۰۰ وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شوند و شورای محترم نگهبان هم ایشان را تایید نمایند و با رای مطلق ۹۹درصدی مجددا ریس جمهور شوند تا شاهد شتاب رو به جلوی کشور عزیزمان ایران باشیم در همه ی زمینه ها ، ان شاالله دوباره شاهد روزهای خوب خواهیم بود....
امیر
0
2
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹
به به واقعا به شما مسول خوب و دلسوز میگویند..
زنده باد دکتر احمدی نزاد ...
دکتر تو را خدا در انتخابات 1400 حضور پیدا کنید. چون ما در به در شدیم و به شما نیاز داریم و این دولت کنونی ما را واقعا در به در کرد خدا برایشان نسازد اما ما همیشه خوبی های شما راگفتیم و دعایتان میکنیم اماااا تو راخدا روی ما را زمین نندازید و حضور پیداکنید
شما خیلی دوست دار دارید و موفق هم به امید خدا خواهی شد..

ممنون دکتر..
احمدطاهری فر
0
2
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹
باسلام دکترمحموداحمدی نژاد ،سردار سازندگی ؛اسوه شجاعت،ساده زیستی ،تقوی ودریک جمله ازاهلان انقلاب بود که علی واربا معاویه ها وعمروعاص های زمان خودش جنگید وفقط هدفش ،خدمت ونجات محرومین جامعه بودانشا...دراین دوره که خلآوجودش را همه مردم احساس کرده اندباتایید شورای نگهبان ،قدم به میدان نهدومطمئن هستم پیروز میدان است
حسن
0
2
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
دوست دارم محمود
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
احمدی نژاد مرد میدان است نه دوزد بیهمه چیز ادم بی عقل در طوله 42سال بقیه چی غلعتی کردن که احمدی نژاد نکرده ایران را به گوه کشیدن
حسن
0
1
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
از دوستانی که این قدر نا عادلانه و بی شرمانه از احمدی نژاد بدگویی می کنند
این دسته آدم ها یا ادای روشنفکران را در می آورند یا چندین جا در ارگانهای مملکتی از سر توجه دولت حاکمه و یارانش در آمد ناحق کسب می کنند و ما مانده ایم قسم حضرت عباس شان را گوش کنیم یا دم خروس شان را، انتقاد باید منطقی و مستند و عملکردی باشد نه غوغا سالاری
ناشناس
0
1
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام احمدی نژاد به حرف و قولش عمل میکرد تونل تنگ زاغ بندرعباس شب تا صبح راننده های تریلی در گرمای ۵۰ درجه در صف می سوختند ولی مردانه پاش وایستادن؟ و ساختند حالا من نمیدونم کجا اشتباه کرده اینشالا رهبر انقلاب اسلامی عزیز پدر فرزند ی بوده ببخشند اگر صلاح میدانند پشت پرده خبر ندارم ولی همه حسادت میکردند که حضرت آقا از احمدی نژاد حمایت میکند وفرمودن که که خیلی زحمت می کشند واز کارهای زیر بنایی کشور که انجام داده بود حضرت آقا خیلی راضی بود و بیشترین آبادانی را انجام داد و پول شغل زیاد بود مردم کیف میکردن نمیدانم چه شد این دوسال آخر فقط نمیدونم کنتاکی رفسنجانی وبچههایش
ناشناس
0
1
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
رای ما دکترمحمد نژاد
ناشناس
0
1
جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام.بررهبر.احمدنژاد
ناشناس
0
1
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
زنده باد احمدی نژاد که بفکر همه بود هیف که اجازه ندادن ونگزاشتنش
ناشناس
0
1
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
دکتر احمدی نژاد باز هم منتظر شما هستیم در سالهای آینده مقاوم باش و در کنار مردم باش خدا نگه دارت باشه
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰
مثل احمدی نژاد دیگه پیدا نخواهد شد
عمادی
0
1
سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱
هر چه هست فعلا تنها رییس جمهوری است که در دسترس مردم است . اخرین مامن نیازمندان و کسانیدایت که به نوعی مشکلاتی دارند . هر روز صلح درب منزلش می ایستد و اگر کاری ازدستش براید دریغ نمی کند . درود بر او . او می نواند کار اقتصادی بکند . بساز بفروش راه بیندازد و در خارج کشور فرزندانش را به تفریح و دانشگاه و ... بفرستد . ولی نه هر گز در مرام این شیر مرد نابخردی و خیانت وجود ندارد .
Mostafa
0
0
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام علیکم. چرا می خواهید مشکل را بزرگ کنید؟! چرا می خواهید عیب های خود را به ایشان نسبت دهید؟! انگار کم مانده که بخواهید هر چه مشکل روی این کره زمین از زمان آفرینش این جهان بوده را به دکتر احمدی نژاد نسبت دهید؟ آقا به جای این سخن ها به فکر علت و حل مسئله باشید. نه به دنبال ظاهر بینی و قضاوت دروغین! همه ای دولت ها مشکلات خاص خود را داشتند،اما چون شخصی در جمع جامعه و مردم حضور پیدا کرده و به دنبال حل این مشکلات می باشد. خوب طبیعی است که برای حل مشکلات باید مشکلات گفته شود و همین باعث می شود این مشکلات بر زبان ها جاری شود وبعضی افراد که تصور ظاهری دارند. فکر می کنند این مشکلات همین الان ظاهر شده! در صورتی که این مشکلات از دولت های قبلی هم بوده و هنوز هم حل نشده است! در نتیجه این مداوم درمورد خدمتگذار مردم : دکتر محمود احمدی نژاد جو سازی وغیبت نکنید.خداوند نیز راضی به این عمل منفی غیبت نیست. درود به خدمتگذاران مردمی:
خداشهری
0
0
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد که همتا ندارد، بانوی عدالتخواه آذربایجان خداشهری
خداشهری
0
0
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲
هنوز فرق بین پوپولیست و مردمی را نمیدانی، 5 میلیون و چند صد هزار خانه مسکن مهر و خانه های روستایی و.... پوپولیستی نیست ، کار بزرگ اجرایی رئیس دولت های نهم و دهم، احمدی نژاد است که اروپا مهر تایید بر آن زد اما شما خائنین خودی آن را انکار می کنین سربازان خلف شیمون پرز! ?
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ توییت جنجالی ایلان ماسک درباره حمله اسرائیل به ایران

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

ریزپرنده چیست؟

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

استایل شیک هانیه توسلی در عکس جدیدش

اولین عکس از پایگاه هوایی اصفهان بعد از حمله دیشب

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

جدول لیگ برتر بعد از برد استقلال

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

مشت‌های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب

کارشناس پنالتی جنجالی استقلال: داور خیلی مشکوک قضاوت می‌کند

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم

فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

عکس/آرام جوینده خواننده شد

واکنش مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به علنی شدن تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

حضور علی دایی و خاتمی در مراسم ترحیم همسر «محسن مهرعلیزاده»

گفت‌وگوی روزنامه اطلاعات، با استاد محمدرضا شجریان پیش از انقلاب

حمایت علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل، ایران را ناگزیر به دفاع کرد

تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

فیلم/ گریه‌های بی امان دختر ایرانی در سیل دبی

بهترین ویتامین برای کاهش وزن

اینفوگرافی/ دلایل عجیب ابطال گارانتی توسط خودروسازان داخلی

نکات مهم درباره آبله مرغان در کودکان

جایگاه ایران در کریدور هند – خاورمیانه – اروپا کجاست؟

قیمت تخم مرغ امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

عکس/ حضور علی دایی در مراسم ختم سیاستمدار معروف

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

عکس/ ژست عاشقانه و باحال مرجانه گلچین

ریزپرنده چیست؟

افزایش تولید ناخالص داخلی بحرین

اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

هافبک پرسپولیس نقره‌داغ شد

عکس/ مهران غفوریان در لباس دوران رضا شاه

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم

اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند+ عکس

اولین تصویر از موشک‌های ساقط شده اسرائیلی در خاک عراق

هزینه مومیایی کردن جسد در سال ۱۴۰۳+ جدول

قدرت رزمی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های غربی؛ ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل

عکس/ خرید سفره عقد و عروسی نفیسه روشن

عکس/ سفره غذا در یک خوابگاه دانشجویی

خبر مهم درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

بهشت بهاری ماسال - گیلان

اینفوگرافی/ سقوط سودآوری دلاری پالایشگاه‌ ها در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

فیلم/۱۵۳ میلیارد تومان میزان فروش سینما‌ها در ماه گذشته

عکس/ بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش