تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۹

بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو؛ شاید وقتی دیگر

بررسی گوشی P40 Pro | گوشی پی ۴۰ پرو – هوآوی تمام نوآوری‌های خود را با موبایل‌های سری P40 نشان داد، از جمله بزرگ‌ترین سنسور دوربین در یک موبایل مدرن، بیشترین مفدار زوم اپتیکال، شارژ بیسیم که سرعت آن همانند شارژ با سیم است و پشتیبانی از تعداد زیادی از باندهای ۵G، و همه این‌ها در موبایلی به بزرگی ۶.۶ اینچ جا گرفته‌اند. بهترین نکته این است که تمام قابلیت‌ها دقیقا همانطوری کار میکنند که کمپانی تبلیغ کرده است.
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو
اقتصاد۲۴ - ما از مدیر عامل هوآوی، ریچارد یو، پرسیدیم که آیا از افرادی که قبلا عضو نوکیا/لومیا بودند و الان در این کمپانی مشغول به کار هستند، در توسعه دوربین سری P40 استفاده کرده است یا نه؛ یو اینطور جواب داد که هوآوی مدتی است که در حال تشکیل یک تیم مخصوص توسعه دوربین در بالاترین سطح ممکن است. او گفت که علاوه بر تیم سابق نوکیا، افرادی از کمپانی لایکا، عکاسان حرفه‌ای، برترین استعدادهای دوربین ژاپن و هم چنین یک تیم بسیار خوب پردازش تصویر در توسعه این دوربین نقش داشتند.

تمرکز هوآوی روی دوربین پرچمدارانش در دو نسل گذشته نتیجه مطلوبی داده است، حالا P40 Pro ثمره این تلاش است، دوربین این موبایل در بخش‌های عکاسی در شب و حالت زوم حرف ندارد و دوربین جلوی آن هم فوق العاده است.

پرداخت هزار دلار برای موبایلی که سرویس‌های گوگل را به صورت پیش فرض روی خود ندارد شاید کمی غیر منطقی به نظر برسد اما سطح کیفی و سخت افزار این موبایل به حدی بالا است که تمام آن‌ها را جبران میکند. به جرات میتوان موبایل‌های سری P40 را بهترین‌های این فصل نامید.

نمایشگر و طراحی

من عاشق رنگ نقره‌ای یخی مات نمونه‌ای هستم که دارم آن را تست میکنم. ظاهر این موبایل بسیار زیبا است و از دیدن آن سیر نخواهید شد. یک کیس محافظ هم همراه این موبایل وجود دارد از موبایل زیبایتان در برابر ضربه‌ها محافظت کند، هم چنین این موبایل تا عمق ۳ متری آب میتواند سالم بماند.

موبایل P40 Pro دارای یک نمایشگر بسیار خاص و زیبا است که از هر چهار طرف خمیدگی دارد و علاوه بر ظاهر زیبایی که به آن میدهد باعث شده تا نسبت نمایشگر به بدنه آن فوق العاده زیاد باشد و بتوان نمایشگری ۶.۶ اینچی را در کوچک‌ترین بدنه ممکن جا داد. البته اشتباه نکنید، این خمیدگی در قسمت بالا و پایین نمایشگر بسیار جزئی است و بیشتر شیشه محافظ روی آن است که خمیدگی دارد، هم چنین حاشیه بسیار باریک اطراف نمایشگر هم همچنین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: موتورولا از موتو جی ۵G پلاس رونمایی کرد

ابعاد P40 Pro برابر ۱۵۸.۲ x 72.6 x 8.95 میلیمتر است که نسبت به اس ۲۰ پلاس سامسونگ با ابعاد ۱۶۱.۹ x 73.7 x 7.8 کوچک تر است و کم عرض‌تر از آن هم است.

شیشه استفاده شده در بدنه و ماژول بزرگ و حجیم دوربین باعث شده این موبایل حدود ۲۹ گرم از رقیب سامسونگ سنگین‌تر باشد، اما پخش وزن آن کاملا مناسب است و در دست گرفتن آن راحت است. هوآوی بیخیال این شده که مثل میت ۳۰ پرو فقط از یک دکمه فیزیکی استفاده کند و این موبایل را به دکمه‌های قدیمی و عادی کنترل صدا مجهز کرده است.

در بخش جلویی این موبایل یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۲۶۴۰×۱۲۰۰ داریم که حفره موجود روی آن محل قرارگیری دوربین سلفی دوگانه با قابلیت فوکوس اتوماتیک، سنسور تشخیص عمق برای تصاویر پرتره و توانایی فیلمبرداری ۴K است. همانطور که در جدول مقایسه کیفیت نمایشگر میبینید، نمایشگر این موبایل حتی از نمایشگر گلکسی اس ۲۰ الترا هم کمی بهتر است. بالانس بهتر رنگ سفید، تغییر کم در یک زاویه و گاموت رنگی بهتر در رنگ‌های سرد از دیگر برتری‌های نمایشگر این موبایل است.
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو

سنسور تشخیص اثر انگشت داخل نمایشگر هم ارتقای زیادی داشته است، این سنسور حالا ۳۰ درصد محیط بیشتری را تحت پوشش دارد و سرعت آن هم به شکل قابل ملاحظه‌ای بهتر شده است. همچنین هوآوی برخلاف سامسونگ از اسکنر الترا سونیک استفاده نکرده و از همان اسکنرهای اپتیکال سریع استفاده میکند.

نمایشگر موبایل P40 Pro دارای فرکانس ۹۰ هرتزی است که به عقیده هوآوی، بهترین بالانس را بین انیمیشن‌های روان و مصرف باتری بهینه فراهم میکند. با تجربه‌ای که از مصرف زیاد باتری نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی سری اس ۲۰ سامسونگ داشتیم، میتوانیم این گفته هوآوی را تایید کنیم. در محیط‌های داخلی و با تنظیم شدت نور اتوماتیک، با استفاده ترکیبی از این موبایل، هر ساعت ۱۲ درصد از باتری آن کم میشود؛ و اگر نرخ نوسازی تصویر را کمتر از ۹۰ هرتز تنظیم کنید این مقدار به ۱۰ درصد در هر ساعت خواهد رسید.

گوشی پی ۴۰ پرو

دوربین و صدا

بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو
هوآوی در دوربین این موبایل سنگ تمام گذاشته است. شایعات راجع به زوم اپتیکال ۱۰ برابری تنها در مورد موبایل P40 Pro+ صدق کردند و موبایلی که ما در حال تست آن هستیم، یعنی P40 Pro، از زوم ۵ برابری اپتیکال پشتیبانی میکند، البته زوم این موبایل هم در حالت هیبریدی به ۱۰ برابر میرسد که در این حالت جزئیات تماما حفظ میشوند و در نمونه تصاویر پایین کیفیت خوب آن را میبینید. در حقیقت هنگام زوم ۱۰ برابری هیبریدی از اطلاعات گرفته شده از سنسور اصلی هم استفاده میشود که باعث میشود تا تصویر نهایی همچنان با جزئیات و واضح باشد.

مهم‌ترین ویژگی دوربین P40 Pro را میتوان سنسور دوربین ۱/۱.۲۸” دانست که بزرگ‌ترین سنسور دوربین استفاده شده در یک موبایل مدرن است (موبایل PureView 808 دارای سنسور ۱/۱.۲” است.) هم چنین هوآوی میگوید که ترکیب پیکسلی RYYB باعث بهبود حساسیت در شرایط کم نور میشود، اما اندازه خالص پیکسل‌های سنسور باعث میشود ۴۰ درصد فوتون بیشتری وارد آن شود.

با نگاهی به تصاویر گرفته شده در صحنه‌های بسیار کم نور و حتی بدون نوردهی طولانی مربوط به حالت شب، گفته‌های هوآوی را باور می کنید.
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو
در ادامه هم تصاویر گرفته شده از پشت ویترین یک فروشگاه قرار دارد که میتوانید تصویر P40 Pro را با Mate 30 Pro مقایسه کنید که البته خود میت ۳۰ پرو هم حالت عکاسی شب مناسبی دارد و از سنسورهای حساس به نور با ترکیب پیکسلی RYYB بهره‌مند است.
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو؛ شاید وقتی دیگر
دوربین الترا واید این موبایل هم بهترین تصاویر را نسبت به رقبای خود ثبت میکند، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این موبایل هم که با ترکیب پیکسل‌ها، تصاویری ۱۲.۵ مگاپیکسلی به دست میدهد، بیشترین جزئیات ممکن را ثبت میکند. البته اگر تصاویر کمی شارپ‌تر بودند بهتر میشد. تصاویر ماکرو هم پاشنه آشیل این دوربین هستند و نمیتوانید زیاد به سوژه نزدیک شوید. هرچند نرم افزار مربوط به دوربین در نسخه‌های نهایی این موبایل احتمالا متفاوت با چیزی باشد که در نسخه‌های مخصوص تست و بررسی وجود دارد.

هوآوی هم چنین از یک سنسور مجزای تشخیص حرارت رنگ هم استفاده کرده است تا ترکیب پیکسلی RYYB دوربین باعث بزرگ‌نمایی رنگ‌های گرم نشود. این مشکل در دوربین P30 Pro وجود داشت اما در موبایل فعلی P40 Pro تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است.

تصاویر دوربین سلفی حتی وقتی از سنسور مادون قرمز تشخیص عمق استفاده نمیکنیم هم بسیار زیبا هستند. این دوربین جایی است که هوآوی از حداکثر قدرت هوش مصنوعی استفاده کرده است. مثلا وقتی جلوی پنجره در یک اتاق از خودتان سلفی بگیرید، این دوربین ابتدا صورت شما را ثبت میکند، سپس با نوردهی متفاوت از پس زمینه عکاسی میکند و با ترکیب این دو بهترین بازه داینامیکی ممکن را فراهم میکند، چیزی که بدون حضور هوش مصنوعی هیچوقت امکان‌پذیر نمیشد.

نمونه تصاویر دوربین

بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو
با این موبایل نمیتوانید ویدئوهای ۸K ضبط کنید اما حالت فیلمبرداری ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه هم بسیار خوب است و سیستم ثابت سازی تصویر که از هوش مصنوعی استفاده میکند عملکرد بسیار مناسبی دارد و حتی وقتی در حالت دویدن فیلم بگیرید باز هم کیفیت خوبی خواهید داشت. هرچند سیستم فوکوس اتوماتیک با تشخیص فاز هشت‌گانه برخی مواقع عملکرد مناسبی ندارد و در شب و تحت تاثیر نور سفید چراغ‌های نئون فوکوس اشتباه انجام میدهد.

ویدئوهایی که در روز ثبت میشوند بهتر هستند. زوم میتوانست روان‌تر باشد، اما قابلیت فوکوس اتوماتیک مداوم چیزی است که تا کنون تنها در برخی پرچمداران سامسونگ شاهد آن بودیم و عملکرد خوبی به این دوربین آورده است. ضبط صدا و پخش آن هم قابلیت و تعریف چندانی ندارند.

نرم افزار و عملکرد

P40 Pro دارای یک نسخه متن باز اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری شخصی EMUI 10.1 هوآوی است. انتقال اطلاعات از موبایل Mate 30 Pro به این موبایل با استفاده از برنامه Phone Clone هوآوی تنها ۲۵ دقیقه طول کشید، البته این مدت شامل انتقال تصاویر و ویدئوها نمیشود.

برنامه Phone Clone بهترین برنامه انتقال اطلاعات است که تا الان از آن استفاده کرده‌ایم، این برنامه نه تنها مخاطبان، پیام‌ها، تماس‌ها و تنظیمات را انتقال میدهد، بلکه هوم اسکرین موبایل شما را هم دقیقا همانطوری تنظیم میکند که در موبایل قبلی‌تان بود و حتی پوشه ها را هم به همان شکل به موبایل جدید می‌آورد. همچنین لاگین‌هایی که کرده‌اید اکثرا منتقل میشوند و تنها نیاز است که به برخی از برنامه‌ها نظیر برنامه‌های پیامرسانی دوباره لاگین کنید.
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو
همانطور که انتظار داشتیم در این موبایل هیچکدام از سرویس‌های گوگل وجود ندارند، بسیار امیدواریم که روابط گوگل و هوآوی دوباره برقرار شود چون شرایط فعلی به هر دوی آن‌ها ضرر میزند. هوآوی در این موبایل از فروشگاه نرم افزاری شخصی خودش استفاده کرده که واقعا بسیار غنی است ولی هنوز هم برخی برنامه‌ها وجود دارند که آن‌ها را در این فروشگاه پیدا نخواهید کرد.

برای برنامه‌هایی که در این فروشگاه موجود نیستند هم میتوانید از APKPure، APKMirror یا سرویس‌های مشابه دیگر استفاده کنید. از برنامه‌های خود گوگل هم میتوانید در این موبایل استفاده کنید اما نه با پروفایل خود گوگل، برای این کار microG وجود دارد.

برای برخی برنامه‌ها مثل نقشه گوگل، یوتیوب و جیمیل، جایگزین‌های خوبی وجود دارد. برای مثال برنامه Youtube Vanced بهتر از نمونه اصلی بوتیوب است و برنامه نقشه Here WeGo هم در حالت آفلاین عملکردی فوق العاده دارد. ویجت جستجوی گوگل هم با DuckDuckGo جایگزین شده است.

البته مشکلی که وجود دارد این است که برخی برنامه‌ها برای اجرا شدن یا عملکرد درست به سرویس‌های گوگل نیاز دارند، اکثرا برنامه‌های غیر رایگان اینطور هستند. برای مثال WSJ هر بار که آن را اجرا میکنم هشدارهایی میدهد که میتوانم آن‌ها را نادیده بگیرم اما نمیتوانم وارد حسابم بشوم، یا یک برنامه آب و هوای محلی روی موبایلم نصب کرده‌ام که متوجه شدم بدون بهره‌مندی از سرویس گوگل کار نمیکند. در چنین مواقعی ناچار هستید از بروزر موبایلتان استفاده کنید.

از مشکلات مربوط به عدم پشتیبانی از گوگل که بگذریم، میرسیم به رابط کاربری شخصی هوآوی به نام EMUI 10.1 که روی این موبایل وجود دارد؛ این رابط کاربری بسیار نرم و روان عمل میکند و قابلیت‌های جدیدی هم دارد که بسیار کاربردی هستند. برای مثال با نگه داشتن ژست برگشت به عقب، لیستی شخصی سازی شده از برنامه‌ها برای اجرای سریع نمایش داده میشود. رابط کاربری EMUI وقتی در فضای خالی صفحه‌ای انگشت خود را به سمت پائین بکشید نوار جستجوی موبایل را می‌آورد و خبری از صفحه نوتیفیکیشن‌ها نخواهد بود.

نمایشگر ۹۰ هرتزی هم برای اسکرول و انیمیشن‌های روان به این موبایل اضافه شده است. Celia هم اسم دستیار صوتی این موبایل است که هوآوی در جواب گوگل اسیستنت آن را توسعه داده است، اما در صورتی که از دستیار صوتی موبایل خود زیاد استفاده میکنید باید بدانید که Celia تازه به وجود آمده و شاید عملکرد آن به خوبی رقبایش نباشد.

این موبایل از آخرین چیپست هوآوی به نام Kirin 990 به همراه مودم ۵G یکپارچه و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و دارای یک ماژول است که میتوانید روی آن سیمکارت دوم یا کارت حافظه جانبی نصب کنید، هم چنین برای بهره‌وری بیشتر یک eSIM هم داخل موبایل وجود دارد. هم چنین در این موبایل به تکنولوژی Wi-Fi 6 دسترسی دارید و یک GPS دو فرکانسی هم وجود دارد که تنها در چند ثانیه موقعیت شما را در فضاهای بسته تشخیص میدهد؛ اما برای مثال گلکسی اس ۲۰ الترا به زمان بیشتری برای این کار نیاز دارد.

نتایج Geekbench 5 single-core
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو

نتایج Geekbench 5 multi-core
بررسی گوشی پرچمدار هواوی P۴۰ پرو

عمر باتری و سرعت شارژ
 
باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی P40 Pro میتواند در حالت بیسیم هم درست مشابه با حالت با سیم با ۴۰ وات شارژ شود که یک رکورد جدید در زمینه سرعت شارژ بیسیم است. باتری این موبایل نسبت به نمونه موجود در Mate 30 Pro کوچک‌تر است اما رزولوشن نمایشگر و پردازنده بهینه Kirin 990 5G باعث میشود عمر باتری این دو موبایل برابر باشد.

این موبایل در حالت ۶۰ هرتزی در هر ساعت ۱۰ درصد باتری مصرف میکند و در حالت ۹۰ هرتزی این مقدار به ۱۲ درصد میرسد (استفاده معمولی در فضای بسته)، این مقدار بسیار خوب است و میتوانید حتی در پر استفاده ترین روزها هم تا شب شارژ داشته باشید. هنگامی که از موبایل خود استفاده عادی بکنید احتمالا باتری آن تا دو روز هم جوابگوی شما باشد.

ما با شارژر داخل جعبه خود موبایل توانستیم در کمتر از ۱ ساعت شارژ آن را از ۰ به ۱۰۰ برسانیم، اگر در حالت شارژ بیسیم هم با این سرعت بتوان P40 Pro را شارژ کرد بسیار عالی خواهد شد.

سرعت شارژ باتری P40 Pro:

۳۰ درصد در ۱۰ دقیقه
۵۰ درصد در ۲۵ دقیقه
۸۰ درصد در ۴۰ دقیقه
۱۰۰ درصد در ۵۹ دقیقه


در ادامه لیستی از نقاط قوت و ضعف این موبایل آورده شده است.


نقاط قوت

نسبت به سایز نمایشگر بسیار جمع و جور است
زوم ۱۰ برابری اپتیکال آن فوق العاده است
عکاسی در شب آن بسیار تمیز و دقیق است
اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر آن بسیار سریع و دقیق است
سرعت شارژ بیسیم آن رکورد دار است
مصرف باتری نمایشگر ۹۰ هرتزی کاملا مناسب است
با احتساب eSIM میتوانید سه سیمکارت داشته باشید و حافظه آن هم قابل افزایش است


نقاط ضعف

فوکوس فیلمبرداری و بالانس رنگ سفید در شب چندان خوب نیستند
عکاسی ماکرو میتوانست فاصله‌های کمتر را هم پوشش دهد
برخی از برنامه‌های نیازمند به سرویس گوگل، عملکرد محدودی دارند
برای استفاده از برخی برنامه‌ها مثل نقشه گوگل نباید وارد پروفایل خود شوید
قیمت آن با توجه به پشتیبانی نکردن از گوگل، زیاد است


منبع: Phone Arena
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های جک و لیفان شرکت کرمان موتور امروز + جدول

هشدار اتحادیه طلا و جواهر به خریداران طلا

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت قند و شکر امروز

قیمت روز روغن خوراکی + جدول

قیمت انواع خودرو‌های مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن امروز

سد چمشیر فاجعه آفرید

قیمت تبلت سرفیس و سامسونگ امروز + جدول

عکس/ دورهمی ستارگان سینما در یک کافه

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ مهناز افشار: در ایران پسر بازی هم می کردم

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ لنوو + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته در یک سریال!

انتقاد یک فعال اقتصادی از طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها ‏

فیلم/بارش شدید تگرگ در سیستان و بلوچستان

رتبه دانشگاه تهران در خاورمیانه مشخص شد

فیلم/بارش‌های سیل‌آسا در کرمان آغاز شد

۸۳ درصد کودکان کار از اتباع هستند!

سکوی پرتاب قیمت دلار رشد نقدینگی است

چه کسی مانع ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده شد؟

سرنوشت مسجدی که با لجبازی ساخته شد

جدیدترین رده بندی سرعت اینترنت موبایل در جهان+ جدول

فیلم/ اسم مسجد پارک قیطریه انتخاب شد!

روند نزولی بیت‌کوین تشدید خواهد شد؟

اعلام سهمیه ایران در حج تمتع ۱۴۰۳

انس جهانی باز هم در سربالایی قیمت افتاد

پیش‌بینی افزایش تورم در میانه سال ۱۴۰۲

فیلم/ یک روحانی معروف: دوست دارم کنسرت بروم، اما می‌ترسم

تبعات تلخ بی‌توجهی به محیط‌زیست؛ هشدار جدی فرهنگستان علوم درباره برنامه هفتم توسعه

شیوه رفع تعهد ارزی اصلاح خواهد شد

افزایش تحرکات دیپلماسی برای مهار نتانیاهو؛ کابینه جنگ اسرائیل چه می‌گوید؟

تنش‌های غیرقابل پیش‌بینیِ مجلس دوازدهم در انتخاب ریاست مجلس /صداوسیما لیست انتخاباتی داشت؟

اینفوگرافی/کدام زبان‌ها و گویش‌های ایرانی در خطر نابودی قرار دارند؟

ماجرای واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران

ورود به موقع سیاستگذار به بازار سرمایه

جزئیات جدید از مالیات ثروت ۱۴۰۲+ جدول

جزئیات اولین حراج سکه در سال ۱۴۰۳

ژست سوئیسی استاندارد خودرو قیمت‌ها را بالا می برد؟

کاهش تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری

تنش‌های خاورمیانه قیمت نفت را افزایش داد

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲۸ فروردین۱۴۰۳

فیلم/ واکنش ژیلا صادقی به خبر ممنوع الکار بودنش!

حق مسکن و دستمزد کارگران چه شد؟

دلار به کدام سو خواهد رفت؟

فیلم جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی!

افت التهاب قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت روغن خوراکی امروز + جدول

قیمت روز لپ تاپ لنوو LENOVO

قیمت مزدا ۳، بسترن و کاپرا گروه بهمن + جدول

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

دو تصویر از دختر خوش چهره حامی استقلال

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

فیلم/ صادق بوقی در هواپیما هم سر و صدا کرد

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

بانک مرکزی متهم ردیف اول افزایش قیمت دلار/ چه کسی در ابتدای سال سکه و ارز را گران کرد؟

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز