شغل خانوادگی روستای جیریا

مشاغل خانگی یکی از بهترین راه‌های کسب در آمد است. این مشاغل بهترین راه افزایش درآمد خانواده‌ها و کاهش نرخ بیکاری می‌باشد و ۱۵ تا ۸۰ درصد نیاز اشتغال ۱۵۰ کشور جهان را تامین می‌کنند. در کسب و کار‌های خانگی مشارکت تمام اعضای خانواده لازم نیست و تنها فعالیت اقتصادی یک یا چند نفر از اعضای خانواده می‌تواند به این کسب و کار‌ها رونق ببخشد.
کد خبر: ۷۱۸۵۳
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹
راه اندازی کسب و کار خانگی برای خانم‌ها بیش از آقایان سودمند است، زیرا در این صورت خانم‌ها می‌توانند وقت بیشتری برای خانواده و تربیت و پرورش فرزندان بگذارند و بدون اینکه اجباری به ترک منزل و ساعت‌ها ماندن در شلوغی خیابان‌ها و ترافیک داشته باشند با خیالی آسوده و بدون دغدغه به فعالیت اقتصادی در خانه بپردازند.

فرش جیریا، از کیفیت و اصالت بالایی برخوردار است. بانوان روستای جیریا تبحری خاص در بافت قالی دارند، تلاش چند صد ساله مردان و زنان این روستا نام تجاری فرش جیریا را رقم زده‌است، به‌طوری‌که تجار کشور‌های اروپایی و آمریکایی با برند جیریا و ساروق آشنا هستند. طراحی نقشه، نقش‌بندی و رنگ‌بندی بافته‌های اهالی این روستا به قدری چشم‌نواز است که می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی به این هنر که حاصل دسترنج زنان و دختران این روستاست نگریست.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
یک شهروند
0
0
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹
ما در لرستان زن ومرد بیکاریم ام جایی نیست که به ما رایگان آموزش و وسیله قسطی بدهد واقعا از بیکار فقط به درودیوار نگاه میکنیم مسئولان کاری بکنند از لحاظ پولی درمضیقه
رسول
0
0
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹
عالیه همسرم قالی میبافه تورو خدا ادرس این روستا رو بهم میدیم ممنونم شاید بتونم منم وسیله بخرم و کار کنم تورو خدا کمکم کنید چندماهه بیکارم محض رضای خدا اینم شمارم ۰۹۱۳۸۸۵۱۷۵۸
ناشناس
0
0
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹
تو اینترنت اسم روستا رو سرچ کن کل مشخصاتش میاد بالا
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.