تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

لنوو دو تبلت و یک ساعت رومیزی دیجیتالی رونمایی کرد+ عکس

لنوو یک تبلت رده‌بالای جدید با نام Tab P11 Pro، یک تبلت مخصوص کودکان با نام Tab M10 HD Gen 2 و یک ساعت رومیزی هوشمند با نام Smart Clock Essential معرفی کرد.
لنوو
اقتصاد۲۴ - لنوو ساعاتی پیش چند محصول جدید رونمایی کرد که دو مورد از آن‌ها تبلت هستند؛ یکی از این تبلت‌ها در دسته‌ی تبلت‌های پریمیوم جای می‌گیرد و دیگری مخصوص کودکان است. محصول دیگر لنوو، ساعت رومیزی جالبی است که از اسپیکر سه واتی استفاده می‌کند.

بررسی محصولات جدید را با تبلت‌ها آغاز می‌کنیم، جایی که لنوو همچنان در تلاش است بخشی از سهم بازار را به‌خود اختصاص دهد. بازار تبلت‌های اندرویدی مدت‌ها است از رونق افتاده و اپل توانسته با تبلت‌های سری آیپد که دارای سیستم‌عامل اختصاصی iPadOS هستند توجه افراد زیادی را جلب کند. لنوو می‌گوید تبلت رده‌بالای جدیدش قدرتمندترین و پریمیوم‌ترین تبلت اندرویدی بازار است؛ با همه‌ی این‌ها فکر نمی‌کنیم این محصول بتواند در بازار توانایی رقابت با آیپد پرو را داشته باشد.
بیشتر بخوانید:مشخصات گلکسی M۵۱ اعلام شد
لنوو تب پی ۱۱ پرو (Lenovo Tab P11 Pro) تبلت‌ رده‌بالای جدیدی است که مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی را در قالب بدنه‌ای باکیفیت ارائه می‌دهد و به‌خوبی پیشرفت‌های لنوو را در صنعت تبلت به‌رخ می‌کشد. تب P11 پرو مجهز به صفحه‌نمایش ۱۱٫۵ اینچ OLED با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل است که از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ استفاده می‌کند. این تبلت‌ نه‌تنها ازلحاظ بصری بلکه ازلحاظ صوتی نیز دستگاهی بسیار باکیفیت است و از استانداردهای روز پشتیبانی می‌‌کند.
لنوو

لنوو می‌گوید تب P11 پرو توانایی پشتیبانی از HDR10 و دالبی ویژن را دارد. در این دستگاه از چهار اسپیکر ساخت JBL استفاده شده است که از اتاقک‌های بزرگ ۲٫۵ سی‌سی بهره‌مند هستند. این اسپیکرها به‌لطف پشتیبانی از استاندار دالبی اتموس، تجربه‌ی صوتی لذت‌بخشی را به کاربران تبلت جدید لنوو ارائه می‌دهند. 

در تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ به‌همراه چهار یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازیِ قابل‌ارتقا ازطریق کارت میکرو SD استفاده شده است. اسنپدراگون ۷۳۰ قطعا سریع‌ترین تراشه‌‌ی بازار نیست و در دسته‌ی تراشه‌های میان‌رده جای می‌گیرد، بااین‌حال از قدرت کافی برای انجام بسیاری از کارها برخودار است. تب پی ۱۱ پرو لنوو از باتری ۸٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که طبق ادعای شرکت سازنده با یک بار شارژ تا ۱۵ ساعت دوام می‌آورد.
لنوو
لنوو به‌همراه تبلت، صفحه‌کلید مجزایی نیز عرضه می‌کند که دارای تاچ‌پد است. این قاب ویژه که از پایه‌ نیز استفاده می‌کند به‌همراه قلم لمسی Lenovo Precision Pen 2 دردسترس قرار می‌گیرد. عرضه‌ی قاب و قلم لمسی ازسوی لنوو به‌وضوح نشان می‌دهد این شرکت ازطریق تب P11 پرو در پی رقابت مستقیم با تبلت‌های رده‌بالای بازار نظیر آیپد پرو اپل، گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ و تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت است.

تبلت جدید لنوو در ضخیم‌ترین قسمت خود، ۷٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد و بدنه‌ی آن از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. پنل پشتی تبلت،‌ طراحی دوبخشی دارد که جذابیت خاصی به آن القا کرده است. در پنل پشتی تبلت جدید لنوو شاهد دو دوربین مجزا هستیم که با چینش عمودی قرار گرفته‌اند و شامل یک دوربین معمولی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی هستند. 

لنوو در پنل جلویی تب پی ۱۱ پرو از دو دوربین هشت مگاپیکسلی استفاده کرده است تا این تبلت، توانایی تشخیص چهره‌ی کاربر را داشته باشد. به‌لطف قابلیت تشخیص چهره‌ی تب پی ۱۱ پرو می‌توانید مستقیما قفل را باز کنید. لنوو همچنین حسگر اثر انگشت را با دکمه‌ی پاور یکپارچه کرده است تا کسانی که به تشخیص چهره علاقه ندارند، از آن استفاده کنند.

تبلت Lenovo Tab P11 Pro قرار است با قیمت ۷۰۰ یورو در اروپا، آسیا و خاورمیانه در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) عرضه شود. این تبلت هنگام عرضه در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

لنوو تب ام ۱۰ HD جن ۲ (Lenovo M10 HD Gen 2) دیگر تبلت معرفی‌شده‌ی لنوو است که برخلاف مدل پی ۱۱ پرو، به‌طور ویژه برای کودکان ساخته شده. این تبلت نخستین تبلت دنیا است که از قابلیت Kids Space گوگل استفاده می‌کند. Lenovo M10 HD Gen 2 قیمتی برابربا ۱۳۰ دلار دارد و ماه آینده‌ی میلادی دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
لنوو
تب‌های Play و Read در قابلیت Kids Space گوگل شامل بازی‌هایی هستند که توسط معلمان موردبررسی قرار گرفته و تأیید شده‌اند و می‌توان به‌رایگان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. تب‌های Watch و Make حاوی محتوای ویدئویی سرویس یوتیوب کیدز (YouTube Kids) هستند که کودکان را ترغیب می‌کنند فعالیت‌های مختلف در دنیای واقعی انجام دهند. والدین می‌توانند اپلیکیشن Family Link را روی گوشی‌شان نصب و ازطریق آن محدودیت برای زمان استفاده‌ی کودک‌شان از تبلت تعیین کنند. 

لنوو Tab M10 HD از صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچ IPS LCD با وضوح 720p بهره می‌گیرد و به اسپیکرهایی مجهز شده است که از استاندارد دالبی اتموس بهره‌مند هستند. در پنل جلویی تبلت از دوربین پنج مگاپیکسلی برای تشخیص چهره استفاده شده است. درحال‌حاضر جزئیات دوربین اصلی محصول را نمی‌دانیم.

در تبلت موردبحث لنوو از تراشه‌ی مدیاتک P22T به‌همراه دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با درگاه میکرو SD استفاده شده است. لنوو کانفیگ دیگری از این تبلت را به چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز می‌کند که احتمالا تهیه کردن آن برای بسیاری از افراد کار منطقی‌تری است، زیرا رم بیشتر دارد.

بدنه‌ی تبلت Tab M10 HD لنوو از جنس آلومینیوم ساخته شده و در آن شاهد استفاده از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستیم. فرایند شارژ تبلت ازطریق درگاه USB-C انجام می‌شود. همچنین ازطریق شارژر پوگو پین می‌توان دستگاه جدید لنوو را شارژ کرد.
لنوو
 لنوو اسمارت کلاک اسنشال (Lenovo Smart Clock Essential) ساعت جدید لنوو است که برچسب قیمت ۵۰ دلاری را یدک می‌کشد و تاریخ عرضه‌ی آن برای ماه آینده‌ی میلادی تعیین شده است. در این ساعت شاهد استفاده از صفحه‌نمایش LED خوانا هستیم که زمان و اطلاعات دیگری نظیر دمای محیط و پیش‌بینی آب‌وهوا را نشان می‌دهد. لنوو در این ساعت از یک چراغ هم استفاده کرده که مخصوص محیط‌های تاریک است.

قابلیت‌های هوشمند Lenovo Smart Clock Essential ازطریق فرمان صوتی قابل‌دسترسی هستند. دستیار صوتی گوگل اسیستنت که در این ساعت حضور دارد می‌تواند بیش از ۴۰٬۰۰۰ دستگاه مربوط به خانه‌ی هوشمند را کنترل کند. می‌توانید از دستیار صوتی ساعت بخواهید که موسیقی پخش کند (این ساعت دارای اسپیکر سه وات است). همچنین می‌توانید گوشی خود را به درگاه USB ساعت منتقل کنید تا فرایند شارژ گوشی آغاز شود. 
منبع: زومیت
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

استوری عاشقانه مهناز افشار و دخترش + عکس

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی و نوکیا + جدول

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

امیدواری مادر امیر تتلو به آزادی پسرش!

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ چهره واقعی صهبا شرافتی بازیگر نون خ

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

ارتباط بین سلامت تیروئید و خستگی مزمن در زنان

عکس‌های جدید خرم سلطان در ۴۰ سالگی

فیلم/ بدترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

فیلم/مرگ غم انگیز یک زن پس از سقوط در جوی آب

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

رضوانی موتورز، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

انتقاد تند ربیعی از بازگشت گشت ارشاد + عکس

فیلم/ گل کوچیک سردار آزمون با دخترش در خانه

واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد

فصل لاله‌ها در باغ ایرانی

عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند

فیلم/ حجت الاسلام جعفری بروجنی: اگر اسراییل به ایران حمله کند با پاسخ شکننده‌تری مواجه می‌شود

تصاویری آخرالزمانی از لحظه شروع طوفان و سیل در دبی

دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه

معاون اول جدید قوه قضاییه کیست؟

فیلم/ گلف بازی عجیب طارمی و بیرانوند

نوسان افزایشی دلار با علامت تشدید تحریم‌ها

عکس‌های دل نواز از حال خوب دریاچه ارومیه

سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟

دست انداز جدید اتحادیه اروپا برای صادرات نفت ایران

کاسبی جدید با جنجالی‌ترین خودروی سال

معاون اول احمدی نژاد درگذشت

فیلم/ لحظه ورود امیرعبداللهیان به نیویورک

تضمین ارزآوری به همت صنعت گاز

افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار

اینفوگرافی/ضرر و زیان‌ تعطیلی پنجشنبه‌ها

سوگل خلیق عروس شد؟

بازدهی بورس در هفته محدودیت نوسان قیمت چگونه بود؟

قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله در یک جشن تولد

مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه + عکس

دستگیری زنی که دایی مُرده اش را برای ضامن شدن به بانک آورده بود

فیلم/ با حمله دوباره اسرائیل تاکتیک پاسخ ما متفاوت خواهد بود

تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟

فیلم/بلایی که بازیگر معروف زن بر سر گربه‌ها آورد

پراستفاده‌ترین ارز‌های فیات برای معاملات رمزارزی

ضرب سکه‌های طلا خیانت به سرمایه‌های کشور است

فیلم/ اقدام نمایندگان مجلس آمریکا علیه معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران

فیلم/ اوضاع وخیم خیابان‌های دبی بعد از وقوع سیل

دلایل سیل نابهنگام در ایران؛ چرا سیل بهاره دبی را برد؟

ترمز‌های رشد بورس در سایه همه نااطمینانی‌ها کدامند؟

چرا پهپادهای سپاه چند ساعت طول کشید به اسرائیل برسد؟

نفت در کشاکش تنش‌های ژئوپلیتیک

با ۵ میلیارد کجای تهران می توان خانه خرید

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد

ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور چه بود؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

اولین حقوق ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟

فیلم/ گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو

فیلم/ صحبت‌های امیرعبداللهیان در بدو ورود به نیویورک

بهار خودرو امسال خزان شد/ رشد ۴۷ میلیونی قیمت خودرو‌های داخلی!