تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹

آخرین هشدار به رسول پناه: حق با یحیی است!

عکس‌های بی لبخند مهدی رسول پناه در کنار یحیی گل محمدی و البته افشین پیروانی که علاقه خاصی به حضور در همه تصاویر مخابره شده از کمپ سرخپوشان دارد، دو معنای مختلف را می‌سازد.

ماجرای اختلاف رسول پناه و یحیی

اقتصاد۲۴ - نگاه خوشبینانه این است که همه چیز روبه‌راه شده و دیگر اعتراض و شکایتی در کار نیست و نگاه بدبینانه می‌گوید هنوز وضعیت سفید را در ورزشگاه شهید کاظمی شاهدیم. پرسپولیس بدون توجه به تکذیب‌های سریالی توسط مدیران باشگاه، شاهد اختلاف بین کادرمدیریتی و کادرفنی است. از مصاحبه‌ها و کنایه‌های یحیی گل محمدی بگیرید تا استوری‌ها و حتی اظهارنظر بازیکنان تیم در حمایت از سرمربی تیم. در همین رابطه با پیشکسوتان پرسپولیس به صحبت پرداختیم. آن‌ها نظرات جالبی داشتند که می‌خوانید:

فنونی زاده: من فکر نمی‌کنم جنگی در میان باشد

مرتضی فنونی زاده اولین فردی است که پاسخ سوال مان را می‌دهد: «نه، من بعید می‌دانم بین رسول پناه و یحیی، حرف و حدیث یا جنگ و جدلی پیش آمده باشد. دلیلی برای جنگ نیست؛ گل محمدی لیست داده و باشگاه هم پیگیر جذب بازیکن است. چرا باید بجنگند. حالا اگر در این میان اتفاقی هم افتاده باشد، ما باید وارد ماجرا شویم و اختلاف‌ها را از بین ببریم. حیف نیست، مدیر خوب، مربی خوب، باشگاه خوب؛ باید کنار هم کار کنند و انشالله برویم برای قهرمانی بعدی. اگر واقعا بدانم بین یحیی و رسول پناه شکراب شده، خودم آستین‌ها را بالا می‌زنم و وارد عمل می‌شوم تا آن‌ها را آشتی بدهم.»

محرمی: آدم عاقل از آدم فوتبالی حمایت می‌کند

مجتبی محرمی دیگر پیشکسوت باشگاه، نظر دیگری داشت: «این همه سال، این همه مدیر به باشگاه آمدند و رفتند، کدام شان به اندازه یک بازیکن یا یک مربی واقعا پرسپولیسی، به این باشگاه کمک کرده؟ آدم عاقل از آدم فوتبالی در این شرایط حمایت می‌کند، چون مدیر باشگاه دو روز دیگر می‌رود و پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند، ولی هواداران، همیشه مربی و بازیکن را می‌شناسند. چه کسی است که بگوید اختلافی در میان نیست؟ من که اهل فضای مجازی نیستم هم می‌دانم یحیی چه مسائلی را در اینستاگرام و استوری خود مطرح کرده. این چه بازی است که دوستان در می‌آورند. مثلا رسول پناه برود سر تمرین، مردم می‌گویند خدا را شکر دیگر مشکل حل شده؟ نه آقا! باید کار کنی و بازیکن و امکانات مدنظر گل محمدی را بسازی تا هواداران از شما راضی باشند. اگر نمی‌توانی این کار را انجام بدهی، چه فرقی بین شما با من یا سایر پیشکسوتان است؟ باید این مشکل را حل کنید.»

عربشاهی: یحیی مردانگی کرده و باید حمایت شود

ضیا عربشاهی هافبک پیشین پرسپولیس هم در مورد اختلاف بین کادرمدیریتی و کادرفنی گفت: «من هم این مسائل را حس می‌کنم، اما اگر سکوت کردیم، دلیل دارد؛ نمی‌خواستیم آرامش تیم بهم بخورد. الان که هم دربی را باختیم و هم یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری خود، همه چیز را لو داد. معلوم است که داخل تیم و باشگاه، اختلاف وجود دارد، اما اگر این موضوع ادامه یابد، قطعا هواداران و تیم هستند که لطمه می‌بینند.


بیشتر بخوانید: جنجال و جنگ لفظی بیرانوند و رسول‌پناه


مدیریت باشگاه طوری عمل کرده که مورد انتقاد شدید هواداران باشد و از سوی دیگر، یحیی گل محمدی مردانگی کرد در آن شرایط، هدایت تیم را پذیرفت. از این مربی باید حمایت کنیم تا بماند و به کارش ادامه بدهد. او در پرسپولیس باشد، حداقل پشت مان به آینده گرم است، چون با نیروی جوانی و کارنامه‌ای که برای خودش ساخته، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، اما اگر از مدیر باشگاه حمایت کنیم، دو ماه دیگر باز هم تغییراتی شکل می‌گیرد و این مدیر می‌رود، مدیر بعدی می‌آید و تمام این حمایت‌ها بی حاصل می‌شود. پیشکسوت و هوادار در این شرایط باید منطقی عمل کند.»

کرمانی مقدم: این آخرین هشدار است!

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم پیشین سرخ ها، اما یک گام جلوتر می‌رود: «یحیی یک شخصیت آرام و خوبی دارد، اما ببینید در این مدت چه بلایی بر سرش آورده اند که آن طور عصبانی شده و چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد. او برای کار در باشگاه، نیاز به آرامش دارد نه اینکه مدیران کاری کنند که از نیمکت پرسپولیس برود. این آخرین هشدار است، اگر یحیی را از دست بدهیم، چه کسی باید هدایت تیم را برعهده بگیرد؟ او یک مربی پرانرژی است و اگر امکاناتی می‌خواهد، باید تهیه شود، چون برای خودش که کار نمی‌کند، به خاطر پرسپولیس حرص و جوش می‌خورد. من شنیدم این مسائل آن قدر روی یحیی تاثیر گذاشته که حتی با چند باشگاه دیگر هم مذاکره کرده است. من واقعا نگران هستم وقتی این خبر‌ها و شایعات را می‌شنوم، چون بعد از برانکو، دل مان به کالدرون خوش بود که او رفت و حالا هم دل مان را به یحیی خوش کرده ایم که این حرف و حدیث‌ها را می‌شنویم.»

جباری: برای پرسپولیس افت دارد

رضا جباری هافبک سرخپوشان در اوایل دهه ۸۰ بود. این پیشکسوت که خودش در آکادمی باشگاه به عنوان مربی تیم نوجوانان فعالیت می‌کند، گفت: «من دوست ندارم وارد این مسائل شوم، چون ادامه یافتن چنین شایعاتی اصلا به سود پرسپولیس نیست. باید مشکلات را همین جا حل کنیم نه اینکه بزرگ شود و کار به استوری و مصاحبه و این مسائل بکشد. با شناختی که از گل محمدی و رسول پناه دارم، می‌دانم اگر مشکلی هم در میان باشد، خودشان حل می‌کنند، زیرا ادامه این مشکلات، برای پرسپولیس افت دارد.»

حلالی: مقصر باشگاه است

اسماعیل حلالی هم گفت: «به عقیده من، مقصر این جریانات، مدیران باشگاه هستند. اگر آن‌ها خوب و محکم کار می‌کردند، اصلا این شرایط به وجود نمی‌آمد. صدای یک مربی وقتی در می‌آید که ابزار کارش را از دست بدهد. الان یحیی بازیکن می‌خواهد، پس چرا باشگاه تا به حال هیچ بازیکنی را جذب نکرده است؟ یحیی می‌گوید باید با بازیکنان فعلی توافق شود، خب چرا تا به حال زمینه این توافق‌ها را نساخته اند؟ آن از مهدی ترابی که گذاشت و رفت و این هم از بازیکنان دیگری که شایعه جدایی شان مطرح شده است. باید فکری به حال این شرایط کرد. من در این ماجرا، فقط مدیران باشگاه را مقصر می‌دانم. حتما آن‌ها نتوانستند باشگاه را مدیریت کنند که سرمربی تیم با آن حجم ناراحتی و عصبانیت، اعتراض می‌کند.»

رهبری فرد: منتقد درجه یک و حامی اصلی یحیی هستم!

بهروز رهبری فرد کاپیتان پیشین پرسپولیس، اما نظراتش با باقی پیشکسوتانی که در این گزارش خواندید، متفاوت است. او در ابتدا گفت: «هیچ مربی را نمی‌شناسم که از نقد شدن در امان باشد. وقتی هدایت یک تیم را در دست می‌گیری، باید انتظار شنیدن انتقاد هم داشته باشی. گل محمدی رفیق من است و یک شب بعد از شکست در دربی هم به صورت تلفنی با هم صحبت کردیم. من منتقد درجه یک و حامی اصلی او هستم و می‌خواهم یحیی را نقد کنم، اما دلیل نمی‌شود در زمان اختلافش با مدیران باشگاه، یحیی را رها کنم. این مدیران پرسپولیس که علاقه خاصی به موز خوردن در جلسات دارند، مشخص است که برای حل کردن مشکلات نیامده اند وگرنه تا به حال، خواسته‌های گل محمدی را برآورده می‌کردند تا سرمربی تیم به آن شکل اعتراض نکند. یحیی که نگفته بروید لیونل مسی را بیاورید، او فقط منتظر جذب بازیکنان جدید است. باید بدانیم که چرا باید از گل محمدی حمایت کنیم، چون حمایت الکی و بدون منطق هم در آینده، کار دست یحیی می‌دهد. اگر منطقی نباشیم، بیشتر از اینکه به گل محمدی کمک کنیم، او را ضعیف خواهیم کرد.»

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ دل امروز + جدول

بهترین فیلم‌های ژانر علمی تخیلی سینمای جهان

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

عکس/ ژست عاشقانه مرجانه گلچین کولاک کرد

ریزپرنده چیست؟

افزایش تولید ناخالص داخلی بحرین

اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

هافبک پرسپولیس نقره‌داغ شد

عکس/ مهران غفوریان در لباس دوران رضا شاه

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم

اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند+ عکس

اولین تصویر از موشک‌های ساقط شده اسرائیلی در خاک عراق

هزینه مومیایی کردن جسد در سال ۱۴۰۳+ جدول

قدرت رزمی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های غربی؛ ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل

عکس/ خرید سفره عقد و عروسی نفیسه روشن

عکس/ سفره غذا در یک خوابگاه دانشجویی

خبر مهم درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

بهشت بهاری ماسال - گیلان

اینفوگرافی/ سقوط سودآوری دلاری پالایشگاه‌ ها در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲

فیلم/۱۵۳ میلیارد تومان میزان فروش سینما‌ها در ماه گذشته

عکس/ بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش

عکس/ کیک تولد لاکچری ستاره پرسپولیس

اجاره پراید، ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!

لقب جالب پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی+ عکس

حرکت آرام بورس در سایه کاهش دامنه نوسان

دیدار علی دایی با رپر معروف زیر زمینی+ عکس

طلای ۱۸ عیار پرچمدار رشد قیمت در فروردین ۱۴۰۳

استوری سرمربی پرسپولیس برای کنعانی‌زادگان+ عکس

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

اخراج کارمندان گوگل در پی اعتراض به همکاری با اسرائیل

قزاقستان به دنبال ساخت خط لوله نفت در دریای خزر

اظهارات جدید محسنی اژه ای درباره وضعیت حجاب

قیمت جدید مرغ امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

اوپک می‌تواند مانع ۱۰۰ دلاری شدن قیمت نفت شود ؟

درخواست فعالان اقتصادی برای تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه

عکس/ توییت جنجالی ایلان ماسک درباره حمله اسرائیل به ایران

قیمت این خودرو از ۹۰۰ میلیون تومان فراتر رفت

خودرویی که جایش در بازار ایران خالی است + عکس

تذکر دفتر رهبری به برخی مسئولان در حوزه حجاب + عکس

حمله مخفیانه اسرائیل به ایران آغاز شد؟

افت ۳۳ درصدی معاملات بورس + نمودار

جزئیات جدید از پرداخت یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳

یارانه نقدی فروردین واریز شد

آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳

تهران شهر خانه های دو میلیاردی و خانه‌های متری دو میلیاردی!

فیلم/ لحظات نفس‌گیر از عملیات نجات در سیلِ سیستان و بلوچستان

در تالار حواله ارز چه خبر است؟

رکورد تاریخی افزایش قیمت طلا ثبت شد

رشد قیمت مسکن در تهران منفی شد

قیمت‌های نجومی و میلیاردی برای خانه‌های کلنگی تهران + جدول