تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۲ نظر

آخرین خبر از پرونده پزشک تبریزی از زبان پدرش + جزییات قتل عام

پزشک تبریزی که در مرگ جنجالی همسر و مادربزرگ خودش گناهکار شناخته شده است منتطر پایان بررسی‌های قضایی در پرونده اش است.

 پرونده پزشک تبریزی

اقتصاد۲۴ - رای پرونده پزشک تبریزی که چهار سال قبل در جریان مرگ همسرش بعد از خوردن غذای مسموم، متهم به قتل او شد؛ هنوز از سوی قضات دیوانعالی کشور اعلام نشده است و این در حالی است که از صدور آخرین رای دادگاه قریب به یک سال می‌گذرد.

 مهر ماه سال ۹۵ خبر به قتل رسیدن همسر ومادربزرگ یک پزشک تبریزی در لیست یکی از جنجالی‌ترین اخبار حوادثی قرار گرفت.

ناگفته‌های پرونده پزشک تبریزی از زبان مادر مقتول

از آنجا که علت فوت زن جوان، مصرف غذای مسموم عنوان شده بود و همان روز پزشک تبریزی برای خانواده اش غذا تهیه کرده بود، ماموران به او مظنون شدند و علیرغم اینکه در هیچ یک از مراحل رسیدگی به پرونده، متهم به اتهام خود اعتراف نکرد، اما با توجه به ادله موجود در پرونده علیه او کیفرخواست صادر شده و او در دادگاه محاکمه شد.
بیشتر بخوانید:دادگاه دوباره حکم به قصاص پزشک تبریزی داد
بعد از اولین محاکمه، قضات دادگاه رای قصاص علیه متهم صادر کردند که رای صادر شده از سوی قضات دیوانعالی کشور نقض شد و پرونده بار دیگر برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارجاع داده شد. به این ترتیب متهم بار دیگر پای میز محاکمه رفت و از خود دفاع کرد. قضات دادگاه بار دیگر رای قصاص صادر کردند. این در حالی بود که روز حادثه مادربزرگ متهم هم با خوردن غذای نذری جان خود را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه متهم توانسته بود رضایت اولیای دم دومین مقتول را جلب کند؛ با درخواست اولیای دم مقتول اول به یک بار قصاص محکوم شد.

رای صادر شده نزدیک به یک سال است که در دیوانعالی کشور در انتظار رسیدگی قضات است. پدر متهم در گفتگو با رکنا گفت: «پرونده در شعبه ۲۴ دیوانعالی کشور است. من هفته قبل به تهران آمدم و به این شعبه مراجعه کردم. اما می‌گویند تعداد پرونده‌هایی که در نوبت رسیدگی هستند زیاد است و برای همین هنوز نوبت به رسیدگی پرونده پسرم نرسیده است.»

من قاتل همسرم نیستم

دکتر علیرضا صلحی قبل از اینکه متهم به قتل همسرش شود، به عنوان پزشک خوش خط در فضای مجازی شهرت پیدا کرده بود و تصویر نسخه‌هایی که با خط خوش برای بیمارانش نوشته بود در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید.

پدر دکتر صلحی در مورد روز حادثه گفت: «آن روز قرار بود پسرم برای ما غذای نذری بیاورد و از قبل یکی از آشنایان به او گفته بود که غذا را می‌فرستد. اما آن فرد غذا را نیاورده بود و علیرضا برای ناهار ما از یک آشپزخانه خانگی غذا خرید و آورد. من و همسرم و مادر همسرم و پسرکوچکم و عروسم در خانه بودیم و غذا را خوردیم. بعد از اینکه غذا را خوردیم همه ما حالمان بد شد. حالت تهوع شدید داشتیم و برای همین اورژانس را خبر کردیم. اما وقتی به بیمارستان رسیدیم، مادر همسرم و عروسم به دلیل وخامت حالشان فوت کردند.»

بعد از این حادثه دایی متهم به عنوان، ولی دم مادربزرگش از او شکایت کرد، اما خانواده متهم توانستند با پرداخت دیه از او رضایت بگیرند و مادر متهم هم به عنوان، ولی دم دیگر مادربزرگش اعلام گذشت کرد.

اما پدر و مادر همسر دکتر صلحی از او به اتهام قتل دخترشان شکایت کردند.

پدر علیرضا صلحی در ادامه گفت: «من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و سال‌ها معلم مقطع ابتدایی بودم. تا قبل از این اتفاق زندگی آرامی داشتم و پسرم هم عاشقانه همسرش را دوست داشت. به اعتقاد من او قصد و انگیزه‌ای برای قتل مادربزرگ خود و همسرش نداشت. برای همین برای جلب رضایت از خانواده المیرا مراجعه نکردم.»

او در ادامه گفت: پسرم از دوران ابتدایی درس خوان بود. او تخصص مغز و اعصاب قبول شده بود، اما به زندان افتاد و فرصت نکرد درسش را ادامه دهد. الان هم در زندان طبابت نمی‌کند و می‌گوید حوصله کار در بهداری و درمانگاه زندان را ندارم.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
سید حسن موسوی
0
2
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
با سلام
امروز تلوزیون فیلم وقت را نشان داد در این فیلم قتلی رخ داد و قاتل نقشه را طوری طراحی کرد که قتل به گردن شخص دیگری بیفتد و واقعا هم افتاد ...اما وکیل او دو سند عینی را طبق روایتی که مظنون کرده بود برای دادگاه روشن کرد و باز دست قاتل که در ردیف شهود نشسته بود رو شد به نظر بنده علت قتل را باید در رستوران جویا شد باید به مالک رستوران مراجعه کرد و پرسنل رستوران و مالک آن مورد بازجویی قرار گرفت حتی کارگرانی که در آن روزها یا روزهای قبل در آن رستوران مشغول به کار بودند و شاید به دلایلی اخراج شده اند
امیدوارم به سرنخی برسید و بی گناهی این پزشک برای ملت ایران مشخص شود گاهی انسان ادعا میکند گاهی انسان از مورچه ضعیف تر میشود گاهی بیگناه گرفتار میشود و ....
امیر
1
3
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹
انسان می تواند فرشته باشد وهمینطور از شیطان هم بدتر باشد .اگر رستورا ن مقصر است چرا بقیه طوری نشدند ،چرا خودش هیچ طوری نشد، چرا زود منزل را ترک کرد ودر خانه نبود ،چرا گوشی اش را قطع نموده بود وجواب همسرش دختر بیگناه مردم را نمی داد .علت این کار را نمی دانیم ولکن ممکن است نوعی حالت روانی در فرد باشد مانند اسیب زدن به دیگران که اول فکر است وممکن است اگر انسان خود را درمان ننماید یک مرتبه از فکر به عمل برسد دکتر وغیر دکتر ندارد .
سید حسن
با نظر شما موافقم
اما اگر بنده علائم روانی و جنون را داشته باشم و به پزشکی هم علاقه بسیار داشته باشم ...پزشکی یعنی نجات جان مردم!!!،،، آیا ابتدا خودم را مداوا میکنم یا به دنبال تحصیل میروم ؟؟؟ لطف کن جواب بده آقا امیر؟؟؟
صد در صد ابتدا خودم را درمان میکنم تا خوب شوم سپس مدرک پزشکی میگیرم و به درمان دیگران میپردازم !!
پس بدون فکر کردن نظر ندهید !
اتفاق به هر شکلی خواهد افتاد و بیگناه هم خیلی از افراد دستگیر شده اند و سپس تبرئه شده اند !!
اما هیچ بیگناهی بعد از آزادی شکایت از مامور یا بازپرس یا قاضی نمی کند !! لذا مردم بی اطلاع میشوند و تجربه نمی کنند چنین موضوعاتی را
بنده خودم بی گناه در دام قانون افتادم متاسفانه آن روز قاضی بیمار بود و بدون تحقیقات ....قرار صادر کرد و ما که شاکی بودیم بدون انتظار ! و وقت کم نتوانستیم سند جور کنیم و رفتیم آب خنک خوردیم!!! بعد از روشن شدن قضیه ، تبرئه شدم اما چه فایده !!!
پس قضاوت بدون فکر و تحقیقات انجام ندهیم!!
سید حسن
3
1
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹
تا بحال چای کسی برای شما آورده است و شما به احترام فرد کناری تان چای را برای او گذاشته و صاحب خانه دوباره برای شما استکان دیگری گذاشته!! این چیزی ست که خیلی افراد دیده اند و تجربه کرده اند
شاید غذا برای فرد x آلوده شد و متاسفانه دکتر عجله داشت و تحویل او گردید
شاید فردی با مالک رستوران مشکلی داشت و هدف بدنام کردن مالک رستوران بود
شاید مالک رستوران با کسی مشکلی داشت و یکی از پرسنل رستوران دوست آن شخص بود و چند غذا را آلوده کردند که انتقام بگیرند
شاید مالک نه .یکی از پرسنل با کسی مشکلی داشت و فردی غذا را آلوده کرد تا او را بگیرند
شاید طرف فقط فکر مسموم کردن را داشت و فکر نمی کرد باعث مرگ بشه مثل افرادی که مسموم شدند
پس قضاوت نکنید فیلم های زیادی هست که یک بیگناه گرفتار میشه و متهم اصلی هم به نوعی فرار میکنه و اثری از خود نمی زاره
ریس پلیس آگاهی گرگان خاطره ای تعریف کرده که شخصی را به اتهام قتل در تعویض روغنی کرج دستگیر کردیم ۵ سال زندان و مجازات شد بعد سارقی در زنجان دستگیر و در آگاهی اعتراف به قتل در تعویض روغنی کرج کرد
سید حسن
0
3
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹
تحقیقات خیلی خیلی مهمه.....
انسان با تحقیقات هر معمایی را حل میکند شاید تا پایان حل نکند اما افرادی را مشکوک میداند و با اعتراف گرفتن از آنها... در نهایت معما حل را حل کند
روزی من منزل مادر خانمم رفتم و دیدم ...باجناق م در خانه نشسته است من پس از احوال پرسی وارد آشپز خانه شدم مقداری گوشت مرغ که هنوز یخ آن باز نشده بود در ظرفی بود من مشاهده کردم بعد از دقایقی من از آنها خداحافظی کردم و پشت سر من باجناق م هم از آنجا رفته بود! مادر خانمم یک لحظه کوتاه در حیاط می آید منزل یک طبقه بود و در طبقه ی همکف مستاجری داشت که دو فرزند پسر داشت بزرگه بچه ی خوبی بود اما کوچیکه بچه ی بدی بود !! مادر خانمم وارد آشپزخانه میشود و میبیند گوشت ها نیست !!!! ابتدا به باجناق م که برادر زاده ی او بود تماس و سپس به بنده زنگ زد من گفتم من نگرفتم و بلا فاصله برای روشن شدن موضوع به منزل مادر خانمم مراجعه کردم و فکر کردم و تحقیقات ....
به نظر شما گوشت ها رو چه کسی با قدم قدم زدن برداشته بود؟؟؟
لطفا جواب دهید؟؟؟
سید حسن
0
1
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹
بله تحقیقات خیلی مهمه
حتی راهی را که انتظار نداری برو و تحقیق کن
از فردی که اصلا شک نداری برو تحقیق کن
قرآن میگه : قضاوت از روی ظاهر شخص نکن
اما قضیه ی ایمیل قبلی ...
برای پیدا شدن گوشت ها....
به منزل آمدم و بدون اینکه از مستاجر سوال کنم در اطراف منزل حرکت کردم و کنار دیوار همسایه رفتم از تعجب دست به دهن شدم!!!!
چیزی مشاهده کردم که نگو....
تکه رانی را بر روی سقف همسایه !!!!!
بله گوشت ها رو گربه برده بود !!!
سید حسن
0
1
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹
پزشکان اغلب بد خط می نویسند شاید خوش خط هم باشند ولی شگرد کارشان اینه .....
دکتر صلحی نسخه ی خوش خطی نوشت و بجای داور آهنگ تجویز کرد !! یعنی عجیب در عجیب !!علت چه بود ؟ علت این بود که میخواست شهرت پیدا کند و مشهور شود با این نسخه!!
آیا پزشکی که چنین نسخه ای را می نویسد که مشهور شود میره و همسرشو و مادر بزرگش رو می کُشه؟؟؟ اصلا چنین کاری را نمی کنه
با همسرش میگید اختلاف داشت چرا مادر بزرگش را کُشت؟؟
چرا پدر و مادر و برادرش را مسموم کرد اصلا شاید او نا هم می مردند بعد دکتر نمی گفت من قرار بود همسرم را بکُشم و باعث مرگ دیگران شدم !!!
پس به درستی باید قضاوت کنیم
ریس پلیس آگاهی گرگان خاطره ای تعریف کرد از مردی که ۵ سال بعنوان قاتل دستگیر شده بود و بعد با گرفتن سارقی در زنجان مشخص شد اون سارق قاتل است نه این آقا!!!
پس اشتباه رخ میدهد ...معادلات را دیگران به هم میزنند کسی که قرص را قاطی کرد فکر قتل داشت اما نمی دانست غذا به دست دکتر می رسه و باعث درد سر برای او میشود
سید حسن موسوی
1
2
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹
معجزه دست خداست ...یا فاطمه زهرا سلام الله علیها
کودکی با سکه ای بازی میکرد بالا می انداخت و می گرفت ناگهان سکه در دهان او و در نای او افتاد!!
پدر و مادر ناراحت و رفتند نزد پزشک ...پزشک گفت باید ببری تهران !
بلافاصله با پرواز به تهران رسا ندند... با چه سختی هایی خوشبختانه سکه طوری بود که نفس میکشید اما به دشوار...
پزشک تهران هم نتوانست و گفت برو آلمان نزد فلان پزشک!! ایرانی
آقا اینا به هزار زحمت رسیدند آلمان و رفتند نزد آن پزشک
پزشک بلافاصله کودک را معاینه و دستور جراحی را صادر کرد ...پدر و مادر پشت درب اتاق عمل و چشم انتظار ....و گریه کنان خیلی اون لحضه سخت است ..پدر پیش خودش گفت شیعه ها فاطمه ی زهرا دارند !! و بیا تا او را امتحان کنم....پدر این کودک دست به دامان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شد و گفت : اگر بچه م نجات کند شیعه میشوم !! یا فاطمه ی زهرا سلام الله علیها!!!
دقایقی گذشت و پدر دید درب اتاق عمل باز شد و پرستاری دوان دوان به طرف شان آمد و گفت معجزه شد
پدر با چشمان اشک آلود گفت چی شد ؟؟؟؟؟چی شد؟؟
گفت معجزه شد!!! گفت فرزندت عطسه زد و سکه از گلویش بیرون افتاد
یا فاطمه زهرا سلام الله علیها
سید حسن
1
1
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹
برای یک پزشک حرفهایی که یک بیمار میزند مهم است و سپس درد او را تشخیص میدهد و نسخه ی او را می پیچد .....پلیس وقتی یک شخص به وی برای حل مشکل مراجعه میکند مشکل او را نمیداند طبق تجربه جلو میرود و صورت جلسه میکند و راهی دادگاه ...حالا ....اگر بیمار خوب شرایط بیماری خود را نگویید پزشک نمی تواند بیماری را تشخیص دهد! و اگر به پلیس هم شرایط رو راست نگوییم پلیس نمی تواند بخوبی تصمیم بگیرد و ......پزشک تبریزی به علت بی تجربه گی حقایق آن روز را به خوبی عنوان نکرد و بنابراین پلیس بد تشخیص داد و حرف هایش را صورت جلسه کرد به او مظنون شد!! پلیس باید به پزشک میگفت خوب دقت کن حرف هایی که میزنی درست باشد و فردا برایت مشکل ساز نشه
پزشک هم باید همان روز اول از رستوران شکایت میکرد !چون پزشک غذا را از رستوران تهیه کرده بود ! تجربه تجربه تجربه ....چیز خیلی مهمی ست در هر راهی که هستی .
ناشناس
0
2
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹
پس جریان اون خانمی که همسر همکلاسی دکتر بوده اما با دکتر رابطه داشته و برای رد گم کنی المیرا رو که دوستش بوده به دکتر صلحی معرفی نیکنه اما در تمام این مدت با دکتر رابطه داشته چی شد؟
چرا اون الدنگ محاکمه نمیشه
سید حسن
0
2
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹
اتفاقا به تمام گزینه های فرضی فکر کردم و خانمی که ترکیه رفته بود و قضیه همکلاسی شو تازه مطالعه کرده م و این هم خودش یه فرضیه ست !! و میشه تحقیقاتی کرد ....
امیدوارم تحقیقات جامع در این پرونده انجام شود همچون وقت دادگاه گرفته میشود اما بی گناهی یک فرد ثابت میشود
۲۹ دی ۹۹
سید حسن
1
1
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
حضرت یوسف به خدا ایمان داشت و بسوی درهای بسته فرار کرد ....خداوند درهای بسته را به روی او باز کرد...
سید حسن
2
0
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
هرگز یک پزشک دست به قتل عزیزانش نمی زند و حتی به فکرش چنین چیزی خطور نمیکند...در سوگند نامه پزشکی قید شده است و هر پزشک قسم میخورد که قبل از اینکه یک پزشک ماهر و مشهور باشند یک پزشک با اخلاق باشند و در بین مشاغل مختلف پزشکی به نوعی منحصر به فرد است چرا که بطور مستقیم با جان انسانها سرو کار دارند به همین دلیل اخلاق جزیی جدا ناپذیر از علم پزشکی تلقی میشود البته برخی دیگر از مشاغل نیز به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با مرگ و زندگی انسانها سرو کار دارند قاعده ی اخلاق در آنها پر نگ تر است مانند قضاوت !! بنابراین با تحقیقات بیشتر و ترسیم تمامی فرضیه ها سرنخی بدست خواهند آورد باید امید داشت و انگیزه و تلاش بسیار ....
سمیر
0
2
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا فکر میکنید پزشک چنین کاری نمیکند؟ مگر پزشک کیه؟ یه آدم معمولی با تخصص متفاوت. انسان است دیگر...
سید حسن
0
0
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
پس چرا آدم های معمولی دیگر چنین کاری را نمیکنند؟؟ اختلاف باعث چنین مسائلی میشود اما آدم هایی حتی دکتر ! دنبال قتل میروند که تعادل روانی نداشته باشند ؛ رفتار شناسان می توانند رفتار پزشک محترم تبریزی را بررسی کنند و نتیجه بگیرند که آیا او مرتکب چنین کاری شده یا خیر؟؟ آنها با راه رفتن ؛ آدم را می شناسند. وقتی دکتر زیاد مشکل داشته باشه طلاق میگیره نه چنین کاری !! بله بیماری وجود دارد که شکاک هست و به همه چیز شک میکند و بیماری دیگری که انسان به خودکشی فکر میکنه که با شوک دادن این بیماری برطرف میشه و بیمار سالم میشه. همسر دکتر و خانواده دکتر آن روز قرص هم مصرف کرده اند این را بیان کرده شاید کسی که قرص ها را داده و دکتر عنوان کرده که کپسول بوده شاید با خانم دکتر اختلافی داشته و داخل کپسول ها قرص برنج را ریز ریز کرده و به آنها داده ...چرا همسر دکتر به پدر و مادر دکتر بگوید از خوردن قرص ها صرف نظر کنیم یا حرف قرص ها را نزنیم ....اظهار نظر های بنده به عنوان یک‌فردی که مطالعات داشته و استعداد در کارهای پلیسی و زیر نظر نیروی انتظامی خدمت کوتاهی داشته است
بهزاد
2
0
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده با جناب دکتر سی روز هم بند بودم و ایشان که وکیل بند 12 محکومین بودن واقعا انسان متواضع و متعادلی بودن من که عمرا باورم نمیشه دکتر همچین کاری کرده باشه
ناشناس
2
0
جمعه ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
هيچ كس حتي اگر از همسر خود متنفر هم باشد و راضي به مرگ وي هم باشد چه دليلي دارد كه به مرگ كل خانواده اش هم رضايت دهد ؟!!!!!كمي تفكر!!!!!
ناشناس
0
1
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰
پزشک هم مثل بقیه میتونه قاتل بشه ی پزشکی با چاقو به ی سر دفتر اسناد رسمی میزنه و سردفتر از پله سقوط میکنه و ضربه مغزی میشه و فوت میکنه بعد پزشکی قانونی 20 درصد علت مرگ رو مربوط به چاقو اعلام میکنه که اولیاء دم اعتراض میکنن و پزشکی قانونی علت اصلی رو ضربه چاقو اعلام میکنه و حکم قصاص صادر میشه.
مستعار
0
1
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰
دکترا خطشون خیلی بد خطه. علتش به درس پزشکی و سالن تشریح و مرگ و ... برمیگرده
دکتری نیستش که خطش خوش و زیبا باشه بخاطر اون مسائل درسی و تشریح و جسد اینا خطشون همشون بده...
خب حالا یه پزشکی خطش زیبا باشه باید تحقیق کرد.من فورا شک میکنم به طرف و بررسی میکنم.
سید حسن
0
1
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
اگر خدا بخواهد مُرده را زنده میکند !! اگر خدا بخواهد این پزشک هم نجات میکند ، خدا برای هر اتفاقی زمان خاصی را مشخص میکند باید آن زمان برسد تا مشکل حل شود ،مثل اجل انسان ! ساعت هم اکنون ۲۳:۳۵دقیقه است تا ۲۴ ساعت آینده اجل بعضی افراد فرا میرسد و با تصادف و یا مرگ طبیعی یا بیماری متاسفانه فوت میکنند
ناشناس
1
0
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
با فرض بر کینه شوهر به زن چه لزومی دارد و کدام عقل قبول می کند برای کشتن همسر کل خانواده از بین برود؟
سید حسن
1
0
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
در برنامه عصر جدید خیلی افراد حضور پیدا کردند که مردم از استعداد آنها بی خبر بودند ؛ در شغل پلیسی و دادگاه هم قطعا افرادی هستند که چیزهایی میدانند اما متاسفانه اگر یک نفر اظهار نظری کند حرف او را قبول نمیکنند به چند دلیل یکی اینکه مردم میگویند :یک فرد عادی متوجه شد اما مثلا دادگاه پی نبرد دوم اینکه شاید یک عده باور نکنند باز میگویند دادگاه رو ببین حرف یک فرد عادی را قبول کرده !! اینه که اگر کسی حرف درستی هم بیان کند دهن مردم را نمیشه بست ؛ مگر اینکه آن فرد تخصص های خاصی داشته باشد که مردم باور کنند که پس وارد بوده یا برای پرونده های دیگر از او کمک بخواهند و فرضیه های مختلف بعد بسنجند که آیا می تواند فرضیه های مختلفی عنوان کند یا خیر؟
اگر همسر دکتر در کپسولهای تناسب اندام !تکه قرص هایی قرار داده باشد و بخورد همه داده باشد اما برای خودش بیشتر گذاشته باشد تا فوت کند و بعد پزشک را زیر سوال ببرد با دروغ هایش ! چون میدانست که یا خانم دیگری ارتباط داشته و در واقع از او انتقام گرفته ! چرا ؟ چون ۴ سال عقد بوده و دنبال خانمی دیگر را گرفته و بی خیال ازدواج شده ! ۴ سال عقد اختلاف وسط می یاد و هزار مشکل دیگه!!!در ضمن همسر دکتر پیامک هایی هم در مورد فوت زود هنگام خودش به دکتر داده ! این یعنی چه؟ یعنی فکر خودکشی کرده ! راستی اگر کیومرث پور احمد یادداشتی نمی نوشت آیا امروز مردم باور می کردند که خودش خودکشی کرده؟ هرگز باور نمی کردند! و امروز میگفتند یکی با او بد بود و او را کشتند و دنبال قاتل او می گشتند ! اما همان نوشته ها مشخص شد که خودش خودش را کشته !!!
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

عکس/ توییت جنجالی ایلان ماسک درباره حمله اسرائیل به ایران

ریزپرنده چیست؟

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های رنو در بازار امروز + جدول

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

عکسی از روناک سریال «نون خ» با یک استایل متفاوت

عکس/ خرید سفره عقد و عروسی نفیسه روشن

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/بازگشت فلامینگو‌ها به تالاب گاوخونی اصفهان

قطع درختان در پارک ستارخان+ عکس

تخت جمشید را قارچ گرفت

روسیه از درگیری بین ایران و اسرائیل ناخشنود نیست

فیلم/وضعیت جاده‌های سیستان و بلوچستان بعد از بارش‌های سنگین

فیلم/سیدحسین حسینی: جریمه ۳۰۰ میلیونی فدای سر آن هوادار خانم

فیلم/مراسم زیبای هزار دف روستای پالنگان

عربستان سعودی به قیمت نفت ۱۰۰ دلار نیاز دارد

سهام آهن در بورس کالا

فیلم/ تجمع ثبت نام کنندگان پژو پارس مقابل سازمان تعزیرات

احداث آرامستان‌های جدید در ۲ نقطه تهران

بمباران سنگین مقر حشد الشعبی در عراق توسط اسرائیل

اینفوگرافی/میزان رشد قیمت‌ها در ۲ سال و نیم اول دولت رئیسی و روحانی

خطر حذف ایران از تجارت جهانی با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

نرخ رهن و اجاره مسکن در ترمینال جنوبی و حوالی منطقه ۱۶ + جدول

صادرات نفت ایران رکورد زد

فیلم/جولان خودرو‌های فرمول یک در تهران

پیش‌بینی قیمت سکه امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۳

بلوای ناترازی‌ها در بودجه ۱۴۰۳

جدایی قریب‌الوقوع یک بازیکن از استقلال

برگزاری دومین حراج شمش طلا در این تاریخ

زرآباد سیستان زیرِ آب / راه‌های ارتباطی بسته شد و تیر‌های برق سقوط کرد، مدیریت بحران کجاست؟

فیلم/ون حامل بازیکنان تراکتور زیر مشت و لگد هواداران!

آمار غلط دولت درباره نرخ بیکاری

ارشادِ گشت ارشاد

بیت کوین آماده رویارویی با رویداد هاوینگ

فیلم/ انتقام سخت یک زن از همسرش با ریختن آب جوش!

سقوط طبقاتی شهروندان ایرانی / سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و حرکت متوسط‌ها به سمت فقیر شدن ادامه دارد

خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳

بورس در چه شرایطی رشد می کند؟

پشت پرده صدای انفجار در اصفهان چه بود؟

بی‌قاعدگی در گشت ارشاد؛ نتیجه برخورد‌های گشت ارشاد در طرح نور، تذکر جدی برای برخی از مسئولان

فیلم/روایت عجیب از مادر رونالدو؛ کریستیانو قرار بود سقط شود؟

حباب سکه به این عدد رسید

انس جهانی در آستانه شکست رکورد یک ماهه

عکس/ استایل جالب ولیعهد عربستان در دفتر کارش

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

آرامش سیاسی دلار را به ثبات رساند

سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بدون تغییر شارژ شد

قیمت نفت افزایش یافت

فیلم/اولین سکانس بوسیدن دو بازیگر زن و مرد در یک فیلم ایرانی!

بازار طلا با ثبات دلار همراه می‌شود؟

اصلاحیه شورای رقابت در مورد تغییر خودرو‌های ثبت‌نامی

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های رنو + جدول

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول