تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
مراسم تودیع و معارفه در کیش برگزار شد:

انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مراسم تودیع و معارفه سه تن از مدیران و مشاوران در سازمان منطقه آزاد کیش، شنبه ۱۹ مهر در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

اقتصاد۲۴ - سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با بیان این که در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت گردشگری این سازمان شاهد تغییرات مدیریتی هستیم که موجب ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها خواهد شد،گفت: با حسن انتخاب مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و صدور حکم برای بدریه بحرینی به عنوان سرپرست مدیریت هنری و نماینده مورد اعتماد مردم جزیره کیش در شورای شهر؛ شاهد خیر و برکت در حوزه امور هنری خواهیم بود.

پورعلی بر لزوم اهمیت بهره گیری از ظرفیت بانوان در سطوح مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش اشاره داشت و افزود: سرپرست جدید مدیریت امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از نیروهای قدیمی سازمان و بومیان این منطقه با شناخت کافی از جزیره کیش، می تواند گام های موثری در راستای احیای هنر بومی‌ها در این منطقه بردارد.

وی دو رویکرد "عام گرایانه در حوزه فرهنگی و خاص گرایانه در حوزه هنری" را از تقسیم بندی های معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آ زاد کیش برشمرد و اظهار داشت: در حوزه هنری تولید، توانمند سازی، از اولویت‌ها و یکی از اقدامات مهم این حوزه است و ظرفیت های خوبی در جزیره کیش وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها فعال شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: تا کنون گام‌های موثری جهت تقویت فعالیت های هنری با اتکا به ظرفیت های جزیره کیش به ویژه بومیان برداشته شده و همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: سه انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش


سعید پورعلی "رویداد سازی، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی خلاقیت‌ها و فراهم کردن فضای کار برای این استعدادها و خلاقیت ها " را بخشی از سیاست های مهم این سازمان عنوان کرد و گفت: انجام ماموریت‌های هنری در مدیریت امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش می‌تواند در ماندگاری گردشگران این منطقه تاثیر گذار باشد. از این رو ماموریت های هنری فقط ماموریت‌های سازمانی نیست بلکه باید با اتکا به ظرفیت‌های هنری در کیش و با مشارکت بخش خصوصی محقق شود.

پورعلی در ادامه این جلسه با اشاره به سعید یکه دهقان سرپرست مدیریت جدید تبلیغات و بازاریابی سازمان منطقه آزاد کیش که بیش از این مسئولیت مدیریت فرهنگی و آموزشی سازمان را بر عهده داشتند افزود: در بررسی سوابق سعید یکه دهقان، حس مسئولیت‌پذیری به کیش بسیار برجسته است و ماموریت جدیدی در حوزه مرکز فعالیت‌های قرآنی جزیره به ایشان محول شده بود که با حفظ سمت در حوزه معاونت گردشگری مسئولیت این حوزه نیز بر عهده ایشان گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از سرفصل های فعالیت در حوزه فرهنگی؛ فعالیت‌های دینی و قرآنی است که در سند کلان مناطق آزاد، منشور راهبردی و برنامه راهبردی سه ساله جزیره کیش به آن تاکید شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش "وفای به عهده، صداقت، راست گویی" را از ارزش‌های بنیادین مناطق آزاد معرفی کرد و گفت: قرآن یکی از تکیه گاه‌های حوزه فعالیت‌های دینی است و هر چقدر منطقه به معارف های قرآنی نزدیک تر شود به ارزش های بنیادین مناطق آزاد نزدیک تر شده است و این ارزش‌ها می‌تواند نقش بسزایی در برقراری امنیت و آرامش اجتماعی در جزیره به عنوان منطقه گردشگری ایفا کند.

سعید پورعلی با بیان این که افشین علا مسئولیت مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده گرفتند، اظهار داشت: می توانیم در حوزه فرهنگی، فضای استفاده از ایده‌ها و ابتکارات ایشان در کسوت جدید به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان برای یک چهارم جزیره که زیر ۱۵ سال سن دارند برنامه هایی را در این خصوص تدارک دید.

وی گفت: اکنون می توانیم با حضور افشین علا در کسوت مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شاهد اقدامات موثری در حوزه کودک و نوجوان باشیم و از تجربه، ایشان در تمام حوزه ها به ویژه حوزه های فرهنگی این معاونت بهره مند شد.

وی افزود: ایجاد تغییر نیز فرصت خوبی برای شکل گیری ایده‌ها و فعالیت های جدید است و با نگاه مثبت به تغییر می توانیم از فرصت های ایجاد شده استفاده لازم را ببریم.

خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه این جلسه ضمن تسلیت اربعین حسینی و همچنین درگذشت محمدرضا شجریان گفت: استاد محمدرضا شجریان به قدری در عرصه هنر و ادبیات خدمات ارزنده ای داشت که گنجینه وسیعی به جا گذاشته که می توانیم برای همیشه از آنها بهره مند شویم.

وی تغییرات مدیریتی در دو حوزه معاونت سازمان منطقه آزاد کیش را باعث ارتقای همکاران و تجربه های جدید بر پایه سوابق و تجربیات فردی عنوان کرد و اظهار داشت: از تمام کسانی که در عرصه فرهنگ و هنر جامعه کیش تلاش کردند و از این فعالیت ها بهره مند شدند قدردانی می کنم.

وی افزود: در حوزه مدیریت توسعه و نظارت؛ اقدامات خوب و پیشرفت های چشم گیری انجام شده است که نیاز به زحمت و تلاش بیشتری دارد و علی رغم آسیب های فراوانی که به حوزه گردشگری در دنیا وارد شده؛ ثبات در حوزه گردشگری این منطقه حفظ شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد:با ارتقای آگاهی بخشی مبنی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و همچنین اطلاع رسانی از ارائه خدمات با کیفیت در رویدادهای جزیره کیش ظرفیت گردشگری به ۸۰درصد رسیده است و در مقایسه با مناطق دیگر در شرایط مطلوبی قرار داریم.

در این جلسه بدریه بحرینی سرپرست مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص پذیرش مسئولیت، از حسن نظر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با کمک همکاران در امور هنری به نحو شایسته در اجرای قوانین و مقررات مناطق آزاد و به طور مشخص اهداف منطقه آزاد کیش و جهت گیری و اولویت های دولت و سازمان در این منطقه گام های موثری را برداریم و این مسئولیتی که بر عهده ما هست به خوبی انجام دهیم.

سعید یکه دهقان سرپرست جدید مدیریت تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری نیز در این جلسه با بیان این که فرصتی دیگری برای خدمت به کیش زیبا و سازمان منطقه آزاد کیش فراهم شده است اظهار داشت: از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بابت اعتمادی که به بنده داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

وی با شاره به این که در حوزه گردشگری که یکی از حوزه‌های خاص و حساس است، در کنار همکارانی فعالیت می کنم که تمام آنان افراد خلاق و دارای تجربه و توانمندی‌هایی در این حوزه هستند، افزود: مدیریت تبلیغات و بازاریابی یکی از مدیریت‌های خیلی مهم و خاص سازمان منطقه آزاد کیش است و جزیره کیش به صورت مداوم شاهد حضور مسافران و مشتریان پایدار به کیش از داخل و خارج از کشور است و با همت همکاران باید تلاش و مطالعات زیادی در این زمینه انجام شود و از بخش خصوصی جزیره؛ اصناف و مشاغل مختلف خصوصی از حضورشان بهره لازم را برد.

در پایان این مراسم با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مدیران این سازمان احکام انتصاب به سعید یکه دهقان درحوزه مدیریت تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری و بدریه بحرینی در حوزه مدیریت امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اهداء شد.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
برچسب منتخب
# مناطق آزاد

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن تا پایان خرداد

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سیزده بدر امسال بارانی است؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

کنایه معنادار عباس عبدی به زاکانی

این ربات از زیر دریا خبر می‌دهد

استراتژی معاملاتی موفق برای انتخاب سهام

فیلم/ رفتار جالب فراستی علیه مجری

فروردین، ماهی صعودی برای بورس

درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون

رشیدی کوچی: قالیباف بازنده بزرگ مجلس بعدی

عکس/تصویر جنجالی مصاحبه سفیر ایران با مجری زن تلویزیون باکو

خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور

مسافران نوروزی در بازار مشهد

قیمت این خودرو در بازار ترکید

دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان و اوقات شرعی

مسجد جمکران ۱۰۷۲ ساله شد

واکنش دکتر هاشمی به خودکشی پرستو بخشی

دیدار زیاد نخاله با آیت‌الله خامنه‌ای

خبر خوش برای استقلالی‌ها

ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد

کیمیا علیزاده عضو تیم ملی بلغارستان شد

فیلم/ روبوسی نخست وزیر لبنان با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا!

پول افغانستان از دلار سودآورتر شد

ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد

حداکثر حقوق مدیران دولتی اعلام شد

بایدن از ترامپ پیشی گرفت

افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا

فیلم/ تصاویری زیبا از دریاچه پرآب ارومیه

اینفوگرافی/ بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی

بهروز محبی: قیمت واقعی دلار از نرخ نیمایی هم پایین‌تر است

خواص سقز که نمی‌دانستید

ماجرای رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد بعد از عمل جراحی پلک

تاجگردون: ۱۴۰۳ سال خیلی سختیست

عکس/ جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳

خبر فوری شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

آخرین آمار شمار کشته‌های تصادفات نوروزی

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

نرخ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر می‌شود

دیدار اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف

قیمت محصولات ایران‌خودرو پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اینفوگرافی/ کدام آقازاده‌ها تا امروز محاکمه شده‌اند؟

پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

آغاز فروش بلیت قطارهای نیمه دوم فروردین

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

فیلم/ ریزش سنگ در محور سیاه بیشه جاده چالوس

فیلم/ رپ خواندن حمید صفت در سریال اژدهای هفت سر

عکس خانوادگی مهلقا باقری برای نوروز

فیلم/ تصاویری باور نکردنی از رسول خادم

فیلم/ واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن واژه خیانت

هشدار به مردم درباره آگهی‌های جعلی فروش مسکن

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، چرا آن‌ها را جابه‌جا گذاشتید؟