حمله تروریستی در وین

در حمله دوشنبه شب سه فرد مسلح به ۶ مکان در وین، دستکم ۲ نفر کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۸۴۳۹۲
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹

اقتصاد۲۴ - در حالی که رسانه‌های اتریشی از کشته شدن دست‌کم هفت نفر در جریان تیراندازی و انفجار انتحاری در شهر وین خبر داده‌اند، پلیس شهر وین کشته شدن دو نفر که یکی از آن‌ها جزو مهاجمان بوده را تأیید کرده است.

اداره پلیس وین بامداد سه‌شنبه به وقت تهران اعلام کرد در جریان تیراندازی‌ها و انفجار انتحاری که ساعاتی پیش در این شهر رخ داد، دست‌کم دو نفر که یکی از آن‌ها احتمالاً جزو عوامل حادثه بوده جان باخته‌اند و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

پلیس وین در حالی کشته شدن دو نفر را در جریان دوشنبه شب این شهر تأیید کرده است که پیش از این رسانه‌های اتریشی از کشته شدن دست کم هفت نفر خبر داده بودند.

از سوی دیگر در حالی که رسانه‌ها گزارش داده بودند که تیراندازی‌ها در نزدیکی کنیسه مرکزی شهر وین و هتل هیلتون رخ داده است، پلیس وین اعلام کرد که مهاجمان هم‌زمان در ۶ نقطه از این شهر اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

در همین حال وزارت کشور اتریش اعلام کرد که در زمان وقوع این حمله کنیسه یهودیان نزدیک محل بسته بوده است و پلیس نیز از ادامه عملیات در مرکز شهر وین خبر داد و از مردم خواست تا در اماکن عمومی مانند مترو حضور نداشته باشند.

وزیر کشور اتریش بامداد سه‌شنبه اعلام کرد مهاجمی حملات مرگ‌بار وین، یکی از هواداران گروه تروریستی داعش بوده است.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.