تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

آموزش کامل و رایگان برای کسب درآمد دلاری در فارکس در سال 2021

اگر شما هم اهل معامله در بازارهای معاملاتی باشید، احتمالا تاکنون نام «فارکس» را شنیده‌اید. فارکس بزرگترین بازار مالی دنیاست که شرکت‌کنندگان می‌توانند در آن ارزهای خود را خریداری، فروش، مبادله و گمانه‌زنی کنند.

مقدمه

اقتصاد۲۴ - اگر شما هم اهل معامله در بازارهای معاملاتی باشید، احتمالا تاکنون نام «فارکس» را شنیده‌اید. فارکس بزرگترین بازار مالی دنیاست که شرکت‌کنندگان می‌توانند در آن ارزهای خود را خریداری، فروش، مبادله و گمانه‌زنی کنند. بازار فارکس از بانک‌ها، شرکت‌های تجاری، بانک‌های مرکزی، شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری، صندوق‌های تامینی و کارگزاران و سرمایه‌گذاران خرده فروشی فارکس تشکیل شده‌است. معاملاتی که روزانه در  این بازار انجام می‌گیرد، بیشتر از ۵ تریلیون دلار گزارش شده‌است؛ که این مبلغی بیشتر از مجموع معاملات بازارهای آتی و سهام است! در حقیقت هر کسی می‌تواند در این بازار ارزی معامله کند، اما فقط از طریق واسطه‌هایی که به آنها بروکر معتبر فارکس می‌گویند این کار امکان‌پذیر است. به عبارت ساده‌تر بروکر که همان شرکت کارگزاری است، دسترسی شما به بازار فارکس را برایتان فراهم می‌کند.

مزایای معامله در بازار فارکس

مزایای متعددی برای معامله در بازار فارکس وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • بازار ۲۴ ساعته
  • هزینه‌های پایین معامله
  • بازاری متناسب با سبک‌های مختلف تجاری
  • حجم معاملات و نقدینگی بالا
  • بازار غیرمتمرکز 
  • ارائه اهرم
  • نیازمند سرمایه کم
  • سهولت ورود
  • ارائه حساب آزمایشی بدون ریسک

کسب درآمد دلاری در فارکس

با وضعیتی تأسف‌برانگیزی که برای پول ملی کشورمان ایران شاهد هستیم، بسیاری از افراد به درآمد دلاری فکر می‌کنند. اگر بتوانید به درآمد مستمر دلاری برسید، چون هزینه‌های شما در ایران ریالی است از بسیاری از افراد دیگر جلوتر خواهید بود. فراموش نکنید ۱۰۰۰ دلار معادل ۲۵ میلیون تومان پول ریالی است. اما چگونه؟ در دسترس‌ترین راه برای درآمد دلاری در ایران بازار فارکس است.

بسیاری از افراد معامله ارزهای خارجی در بازار ارز (فارکس) را دوست دارند؛ زیرا برای شروع معاملات روزانه در فارکس به سرمایه چندانی نیاز نیست. حتی با ۱۰ دلار هم می‌توان فارکس را شروع کرد. همچنین در طول هفته و 24 ساعت شبانه‌روز معاملات ارزی در فارکس انجام می‌گیرد و به دلیل اهرمی که توسط بروکر معتبر فارکس ارائه می‌شود، ظرفیت بالایی برای کسب سود وجود دارد. البته معاملات فارکس دارای ریسک است و یک تریدر بی‌تجربه و طمع‌کار می‌تواند مبالغ قابل توجهی را از دست بدهد.

ریسک‌های موجود در معاملات

یکی از مهمترین عناصر سودآوری مداوم این است که هر معامله‌گر بتواند ریسک معاملات روزانه خود را مدیریت کند. حتی شما به عنوان یک معامله‌گر مبتدی، باید ریسک خود را در هر معامله بسیار ناچیز  و در حدود ۱٪ در نظر بگیرید. یعنی اگر حساب ۳۰۰۰ دلاری دارید، نباید در یک معامله بیشتر از ۳۰ دلار ضرر کنید. ممکن است به نظرتان مبلغ کمی باشد، اما به مرور ضررها جمع می‌شوند و حتی یک استراتژی مناسب برای معاملات روزانه، شاهد خسارات زیادی خواهد بود. در واقع می‌توان ریسک را با استفاده از یک دستور توقف ضرر، مدیریت کرد. یادتان باشد که شما ابزارهای کاملی برای کنترل ضررهایتان دارید. 

فراموش نکنید که معاملات فارکس با ریسک همراه است، به این معنی که شما باید قبل از شروع معامله، آموزش‌های لازم را ببینید و خود را آماده کنید. شما باید مبانی معاملات فارکس، نحوه کارکرد و عوامل تاثیرگذار بر آنها را بدانید و با شاخص‌های تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی آشنا باشید. این موارد به شما کمک می‌کند مدیریت مالی خوبی را تنظیم کنید و با همه سرمایه‌ خود، یک‌باره ریسک نکنید. یادتان باشد که سود بیشتر شامل ریسک بالاتر است، بنابراین مدیریت ریسک بخش مهمی از معاملات است!

بنابراین برای اینکه بتوانید ریسک‌های بازار را شناسایی کنید و یک استراتژی معاملاتی برای خود اتخاذ کنید، نیاز به آموزش صفر تا صد فارکس دارید. ایران بروکر مرجع بررسی بروکرها، پیشتاز حوزه آموزش فارکس است و با آموزش‌ رایگان فارکس، خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید علاوه‌بر انتخاب بروکر معتبر فارکس، از طریق آموزش‌هایی که به طور رایگان در مدرسه فارکس ایران بروکر ارائه می‌شود، دانش و آگاهی کافی در زمینه معاملات فارکس کسب کنید.

انتخاب بروکر معتبر فارکس

هنگام ورود به بازار فارکس و انجام معاملات ارزی، مطمئنا اولویت اصلی شما، انتخاب بروکر فارکس از میان صدها شرکت کارگزاری موجود است، زیرا این نقش واسطه است که کل تجربه موفقیت‌آمیز معامله را، برایتان تعیین می‌کند.

در واقع، انجام تحقیق و مقایسه تعداد زیادی از کارگزاران فارکس با بسیاری از جنبه‌ها، که شاید کار چندان ساده‌ای نباشد، می‌تواند آینده معاملات ارزی و سودآوری شما را رقم بزند. با وجود تنوع زیاد شرکت‌ها و نمایندگی‌های کارگزاری، ممکن است برای انتخاب بروکر فارکس دچار سردرگمی شوید و ندانید که کدام یک از شرکت‌های کارگزاری را برای انجام معاملاتتان انتخاب کنید.

 نگران نباشید! ایران بروکر مرجع بررسی بروکرها، با ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز، این کار را برای راحتی شما انجام داده و شما می‌توانید تنها با یک کلیک به کل اطلاعات بررسی و مقایسه بروکرهای فارکس دست پیدا کنید و با دقت نظر و آگاهی کامل بروکر مدنظرتان را انتخاب کنید.

شرکت‌های کارگزاری نامعتبر

متأسفانه، کلاهبرداری برخی از شرکت‌های کارگزاری بیشتر از چیزی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند. به طور کلی، سرمایه‌گذاران وجود ریسک‌های مرتبط با خرید و فروش اوراق بهادار و نوسانات بازار را درک می‌کنند. حتی اگر آنها به عنوان یک سرمایه‌گذار مهارت زیادی در معاملات داشته باشند، باز هم خطر در کمین آنهاست. زیرا گاهی اوقات نمی‌توان ضررهای سرمایه‌گذاری را ناشی از شانس بد و شرایط بازار دانست، چراکه ممکن است شرکت کارگزاری انتخاب شده، دستی در میان داشته باشد.

طبق آمارها، بسیاری از سرمایه‌گذاران سالانه بخش قابل توجهی از درآمد خود را به دلیل سهل‌انگاری یا کلاهبرداری انجام شده توسط کارگزار سهام خود، از دست می‌دهند و قربانی کلاهبرداری بروکر انتخابی خود می‌شوند. بنابراین ضروری است که برای ورود به بازار فارکس و تجارت در این بازار ارزی، در پی انتخاب یک بروکر معتبر فارکس باشید.

تجارت در فارکس

اگر شما یک معامله‌گر حرفه‌ای آشنا به بازار ارزی باشید، رصد بازار فارکس و معاملات منظم با مدیریت سرمایه می‌تواند شما را ثروتمند کند؛ اما برای یک تریدر مبتدی که اطلاعاتی درباره بازار ندارد، به جای اینکه راهی آسان برای کسب ثروت باشد، معاملات فارکس می‌تواند مسیری برای زیان‌های هنگفت و خسارت احتمالی باشد. لذا بعضی از معامله‌گران مبتدی در جستجوی کسب درآمد دلاری در فارکس به این بازار مالی روی می‌آورند. آمار نشان می‌دهد که اینگونه افراد شکست می‌خورند و حتی برخی از آنها مقدار زیادی پول از دست می‌دهند.

اگر می‌خواهید برای کسب معاملات دلاری در فارکس اقدام کنید، استفاده از چند راهکار محافظه کارانه زیر، به نفع شما خواهد بود:

  • در وب‌سایت ایران بروکر، آموزش صفر تا صد فارکس را ببینید
  • ریسک معاملاتتان را تعیین کنید
  • از یک بروکر معتبر فارکس استفاده کنید

کلام آخر

اگر یک معامله‌گر مبتدی هستید و قصد دارید وارد بازار فارکس شوید، چندین مرحله پیش‌روی شماست که باید قبل از شروع معامله در بازار فارکس، آنها را انجام دهید. ابتدا باید در مورد بازارهای مالی و اطلاعاتی که برای تدوین استراتژی معاملاتی لازم دارید، دانش و آگاهی کسب کنید. سعی کنید هم در مورد تحلیل بنیادی و هم در مورد تجزیه و تحلیل تکنیکال، اطلاعات کسب کنید. یک بروکر معتبر فارکس پیدا کنید که قابل اعتماد باشد و اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. در آخر، قبل از شروع معامله با پول واقعی، از یک حساب آزمایشی استفاده کنید.

نگران نباشید، تیم حرفه‌ای و معتبر ایران بروکر که ارائه‌دهنده خدمات آموزش رایگان فارکس و مرجع بررسی و انتخاب بروکرهاست، تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید به تمامی این چشم‌اندازها دست بیابید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت انواع گوشی موبایل اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ طرفداری شیلا خداداد از تتلو!

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حرکت جدید و معنادار یکتا ناصر علیه منوچهر هادی + عکس

پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن تا پایان خرداد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

آخرین آمار شمار کشته‌های تصادفات نوروزی

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

نرخ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر می‌شود

دیدار اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف

قیمت محصولات ایران‌خودرو پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اینفوگرافی/ کدام آقازاده‌ها تا امروز محاکمه شده‌اند؟

پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم

آغاز فروش بلیت قطارهای نیمه دوم فروردین

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

فیلم/ ریزش سنگ در محور سیاه بیشه جاده چالوس

فیلم/ رپ خواندن حمید صفت در سریال اژدهای هفت سر

عکس خانوادگی مهلقا باقری برای نوروز

فیلم/ تصاویری باور نکردنی از رسول خادم

فیلم/ واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن واژه خیانت

هشدار به مردم درباره آگهی‌های جعلی فروش مسکن

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، چرا آن‌ها را جابه‌جا گذاشتید؟

واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی

فیلم/ چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟

تاریخ ازدواج پژمان جمشیدی مشخص شد

خودروی محبوب ایرانی‌ها نسل عوض کرد

دهه هشتادی‌ها در بازار فروش اعضای بدن

کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲

مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب یک بروکر به آن‌ها دقت کنید

قیمت جدید طلا ۹ فروردین ۱۴۰۳

آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو

اقتصاد ایران برنامه‌ای برای ارتقای زیرساخت‌ها ندارد

پیش‌بینی وضعیت اقتصادی کشور در سال پیش‌رو

جنگ کوریدور‌ها در خاورمیانه

رقابت در صدر جدول لیگ یک جذاب‌تر شد

صمیمیت عجیب الناز شاکردوست و سروش صحت

فیلم/ کل کل امیرعلی نبویان و رامبد جوان سر سنگ کاغذ قیچی

فیلم/ رقص و آواز دختران در تلویزیون

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی یک اقتصاددان از نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت

آیا اسرائیل به قطع‌نامه آتش‌بس تن می‌دهد؟

چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب

کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال

مشکلات اقتصاد ایران چیست؟

فیلم/ نیوشا ضیغمی: یک زلزله هشت ریشتری زندگی ام را ویران کرد

از دایی و فردوسی‌پور تا خنده‌های کفاشیان

پیش‌بینی‌ها برای جنگ روسیه و اوکراین

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول