تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد:

سپرده‌های بانکی از دریافت مالیات معاف می‌شود

لایحه پایه‌های مالیاتی جدید پس از تدوین در سازمان امور مالیاتی و وزارت امور اقتصادی و دارایی، هم اکنون برای تأیید نهایی روی میز وزیر اقتصاد قرار گرفته و بزودی برای تصویب به هیأت وزیران می‌رود. ضمن اینکه دریافت مالیات از سپرده‌های بانکی هم از این لایحه کنار گذاشته شده است.
مالیات
اقتصاد24 - این تازه ترین خبر درباره لایحه جدید دولت در مورد دریافت مالیات است که معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی آن را اعلام کرده است.

وزارت اقتصاد افزودن پایه‌های مالیاتی جدید را برای سال گذشته در دستور کار خود قرار داده بود که سرانجام براساس آخرین اخبار پایه‌های جدید مالیاتی همانند «مالیات بر جمع درآمد»، «مالیات بر عایدی سرمایه با اولویت مالیات بر عایدی املاک» و «مالیات بر سود سپرده بانکی» در دستور کار دولت قرار گرفته بود. در همین راستا سازمان امور مالیاتی به عنوان دستگاه متولی مسئول تدوین این لایحه شد. لایحه‌ای که هفته گذشته به وزارت اموراقتصادی و دارایی رفت.

حال محمدعلی دهقان دهنوی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در گفت و گو با «ایران» تازه ترین اخبار تدوین و تصویب این لایحه خبرساز را اعلام کرد.

این درحالی است که روز گذشته زهرا سعیدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز از تصویب کلیات طرح مجلس برای مالیات بر عایدی مسکن خبر داده که در روزهای اخیر تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است. این طرح مجلس با الحاق یک ماده به قانون مالیات‌های مستقیم با عنوان «مقابله با سوداگری و کاهش التهابات بازار مسکن» تنها مالیات بر عایدی مسکن را شامل می‌شود. طرحی که به گفته این نماینده مجلس 95 درصد مردم از آن معاف خواهند بود. اما لایحه دولت قرار است تمام بخش‌های مالیات برعایدی سرمایه را پوشش دهد.

جزئیات لایحه دولت


معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به این سؤال که آیا تدوین لایحه دولت و طرح مجلس به صورت موازی در یک حوزه مشکل ساز نیست، گفت: به طور معمول نمایندگان مجلس، به دلیل اینکه دولت مجری است لوایح پیشنهادی قوه مجریه را در اولویت قرار می‌دهند. ضمن اینکه درخصوص این لایحه تعامل مثبتی میان مجلس و دولت وجود دارد.

طبق گفته‌های وی روز گذشته بررسی لایحه عایدی بر سرمایه در وزارت اقتصاد به پایان رسید و این لایحه به دفتر وزیر اقتصاد برای تأیید نهایی ارسال شد.

دهقان دهنوی ادامه داد: با توجه به اینکه این لایحه یکی از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود، پیش‌بینی می‌شود در کوتاه ترین زمان لایحه برای تصویب در اختیار هیأت وزیران قرار گیرد و پس از آن به مجلس تقدیم شود.

این مقام مسئول درباره جزئیات لایحه دولت گفت: در این لایحه مالیات بر سپرده‌های بانکی از دستور کار خارج شده و تنها عایدی بر سرمایه و بخش‌های مختلف آن نظیر مسکن تدوین شده است.
وی توضیح داد: در مالیات بر عایدی سرمایه یک اصول کلی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.درهمین راستا دریافت مالیات باید نزولی باشد.

به گفته وی، در مالیات بر عایدی سرمایه، دارایی که توسط شخصی نگهداری می‌شود باید دارای دو نوع بازدهی باشد که یکی بازدهی جاری و یکی بازدهی آتی است. برای مثال شخصی که واحد مسکونی می‌خرد، ضمن اینکه یک بازدهی جاری از اجاره یا سکونت در آن به دست می‌آورد با افزایش قیمت نیز بازدهی دومی به دست می‌آورد.

براساس توضیحات معاون وزیر اقتصاد، این درحالی است که در سپرده‌های بانکی تنها بازدهی جاری وجود دارد و حتی ممکن است که در بلندمدت از ارزش واقعی سپرده نیز کاسته شود. بنابراین همان‌گونه که در هیچ کشوری سپرده‌های بانکی جزو مالیات بر عایدی سرمایه تلقی نمی‌شود، ما نیز این موضوع را کنار گذاشتیم.

دهقان دهنوی درپایان خاطرنشان کرد: در لایحه جدید دولت انواع مالیات بر عایدی سرمایه مدنظر قرار گرفته که پس از تأیید جزئیات آن اعلام خواهد شد.

نگاهی به طرح مالیاتی مجلس


براساس طرح مجلس برای دریافت عایدی سرمایه مسکن، ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ لازم‌الاجرا شدن قانون، هر نوع نقل و انتقال قطعی زمین، املاک و مستغلات با کاربری‌های مسکونی، اداری و تجاری مشمول «مالیات بر عایدی سرمایه املاک» می‌شود که در کلیه مناطق کشور اعم از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برای هرگونه نقل و انتقال اعم از صلح، معاوضه، وکالت، حق واگذاری محل و انتقال سهم بین مالکین مشاع، جاری است. بدین ترتیب انتقال قطعی ملک یا حق واگذاری محل، فقط پس از پرداخت مالیات‌های موضوع این ماده امکانپذیر است.

طبق تبصره یک این طرح، عایدی سرمایه املاک به معنای مابه‌التفاوت قیمت خرید(انتقال دادن) و قیمت فروش (به انتقال گرفتن) است. همچنین نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک در سال اول اجرا 5 درصد، در سال دوم 10 درصد، در سال سوم 15 درصد و از سال چهارم به بعد 20 درصد است.

برپایه این طرح، اولین انتقال املاکی که قبل از اجرای این قانون خریداری شده باشند، اولین انتقال ساختمان‌های نوساز که از أخذ پروانه ساخت آن بیش از پنج سال نگذشته باشد، نقل و انتقال واحد مسکونی اصلی هر شخص حقیقی، یک بار در هر دو سال، نقل و انتقال به منظور وقف ملک و زمانی که قیمت فروش (انتقال دادن) مساوی یا کمتر از قیمت خرید (به انتقال گرفتن) باشد از مالیات معاف است.

منبع: روزنامه ایران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamed
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
سازمان امور مالیاتی حق چنین کاری را نداشته و قطعاً محکوم خواهد شد . سکوت نکنید ، برای احقاق حق قانونی خود از طریق مجاری قانونی اقدام کنید . ما دیگر تحمل این همه ظلم و بی عدالتی این دولت را نداریم. دوستان ، لطفاً همگی در اسرع وقت به دیوان عدالت اداری شکایت کنید . هیچ کس نه مالیات پرداخت کند و نه اظهارنامه پر کند که در غیر این صورت ، فقط خودتان را شاغل رسمی در این شغل (خرید و فروش سکه) معرفی و محکوم نموده اید . شکایت در دیوان بسیار راحت و کم هزینه است . مطمئن باشید دیوان این بخشنامه ظالمانه و من درآوردی را لغو خواهد نمود . حتی جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی (نایب رییس محترم کمیسیون اقتصادی مجلس) به صراحت اعلام نموده اند که “هرگونه وضع مالیات درباره سکه ، مصوبه مجلس را می خواهد و چون دولت از ابتدا به صراحت اعلام نکرده که خرید سکه مشمول مالیات خواهد شد و مجلس نیز در این باره هیچ گونه مصوبه ای ندارد ، لذا گرفتن مالیات از خریداران سکه غیر قانونی و تخلف است و این بخشنامه باید لغو شود . در آینده هم اگر چنین قانونی در مجلس تصویب گردد ، عطف به ماسبق نخواهد شد و شامل حال خریداران قبلی سکه نمی گردد
hasan
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
لطفا همگى در ساعات ادارى با مجلس شوراى اسلامى به شماره ٣٩٩٣١ تماس بگیرید و با دفاتر اعضاى کمیسیون اقتصادى یا بودجه مثل دکتر پور ابراهیمى و دکتر تاجگردون صحبت کنید و اعتراضتان را اعلام نمایید من دو روز است با دفتر تمام نمایندگان تماس میگیرم لطفا شما هم همین کار را بکنید. ضمنا با مراجعه به سایت دیوان عدالت ادارى قسمت ثبت شکایات مردمى هم میتوانید بدون هیچ هزینه اى اعتراض و شکایتتان را ثبت کنید. البته مراجعه و شکایت حضورى در دیوان بهتر است ولى بصورت اینترنتى هم شکایت را ثبت کردن ضررى ندارد
shida
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
ما نه تنها قاطعانه خواستار لغو این طرح غیرقانونی هستیم بلکه بطور جدی خواهان عزل و محاکمه رییس جدید سازمان مالیاتی بخاطر فشار روحی و روانی وارد شده به مردم بر اثر اعلام این طرح غیرقانونی که قطعا با هدف ضربه زدن به حیثیت نظام و عدم اعتماد مردم به همه ی دولتهای بعدی وضع شده هستیم.مسلما کسی که این قانون رو وضع کرده وطن دوست و طرفدار نظام کشورمون نبوده وگرنه این چنین با آبروی نظام و سرمایه ی اصلی نظام که اعتماد مردمه بازی نمی کرد
alipoor
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
جناب جنتی شما در چه رشته ای تحصیل کردید؟اولا سکه ها معاف از مالیات بوده دوم ما کسب درآمدی نکردیم ...شما خودت خونت چقدر رفته روش...رو ماشینات چقدر رفته...برو داوطلبانه مالیاته اونارو بده ....ملت و گیر آوردید...خدا جریمتون کرده که شدید مسوول و رفتید زیر دین این همه آدم...
karim
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
رئیس اداره مالیات فرموند کسب مالیات بیشتر و از طریق راه های بیشتر در راستای اقتصاد مقاومتی و فرصتی برای کسب درآمد بیشتره.وزیر اقتصاد هم فرمودند مایات برسکه کاملا بر مبنای قانونه......آخه کسی نیست بگه پول زور گرفتن شد راهکار جدیدتون؟...اقتصاد مقاومتی یعنی راهزنی مالی توسط دولت؟پس کلا دزدی و کلاهبرداری و دبه کردنم قانونی اعلام کنید.
پیشنهادم برای اداره مالیات برای کسب درآمد بیشتر اینه که هر کسی دزدی و کلاهبرداری یا اختلاس میکنه و یا سودی از رانت بدست میاره بیاد مالیاتشو بده....!!باور کنید کاروبارتون سکه میشه....
sara
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
به نظر من کسانی که این مالیات غیر قانونی و غیر شرعی را بخشنامه کردند را باید به دلیل تشویش اذهان عمومی و سوء استفاده ابزاری از مقام و به دلیل ایجاد سلب اعتماد عمومی مردم به دولت ونظام و صدمه به قانون و شرع مورد پیگرد قانونی قرار داد .
taha
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
باید بگم خداییش من که کارمندم...زحمت کشیدم.کار کردم...مجرد موندم...ماشین ندارم و خونمم فروختم...الان بیکارم...فقط سکه رو برای حفظ ارزش پولم گرفتم که مثل سال 92 بدبختر نشم طمع کارم....؟!
برادر من حفظ ارزش پول که در تمام دنیا رایج هست طمع نیست و تدبیره.البته تدبیری که ناقص بود و سکمونو باید از دلال و بازار آزاد میگرفتیم.من خودم کارمند و بیکار شدم جدیدا...پول 20سال کارمه بدون خرج و تفریح...هیچ لذتی نبردم و پول فروش خونمه که تابستون یک چهارم قیمت فروختم...مردم رو ندانسته قضاوت نکن دوست عزیز...امیدوارم از اینکه بیکارو بی خونه..بی ماشین و مجرد موندم و بدون تفریح مرهمی بر دل تو عزیز باشه
jamshid
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
اونور آب تورم خبری نیست...اونور آب خودشون به طورعمدی هر کاری میکنن که پولشونو بی ارزش بشه باز نمیشه.....اونور آب جهش تورمی ندازند....اونور آب تکانه ارزی ندارند...اونور آب سو مدیریت و اختلاس های نجومی و بدهکاران کلان ندارن....اصلا مقایسه پراید با بنز عقلانیه داداش من.؟..مسوولان ما با این مقایسه ها فرار روبه جلو دارن نمونش میگن بنزین و گوشت و مرغ تو کشورمون ارزنه و دیگر کشورها گرونه... و تازه منتم سرمون میذارن ...جالبه اگر درس سفسطه و مغالطه رو بلد باشی تازه میفهمی چه ابزار جالبیه در دست مسوولان محترممون....باید بگیم که بابا دست بردارید از این فلسفه بازی...هرموقع ما بر اساس دلار و یورو یا ریال کشورهای عربی حقوق گرفتیم بعد مقایسه کنید...کلا بساط ریال و جمع کنید و به مردم ارز خارجی بدید خودبخود تورم از بین میره...دیگه نیازی هم نیست با این گرونی کاغذ تند به تند اسکناس ریال چاپ کنید....زحمتتون هم کم میشه....کلا عامل گرونی و نقدینگی و تورم دولت و بانک مرکزیه این وسط نظام مالیاتی چی از جونمون میخواد.....
farud
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
دوستانی که میخوان به خاطر وضع مالیات بر سکه از اداره مالیات شکایت کنند دو راه داره....یکی باید بعد از پر کردن فرم دادخواست که با یک جستجو ساده در کانال ها ی اینترنتی و فضای مجازی آنرا به راحتی پیدا میکنید به آدرس بزرگراه همت نرسیده به بزرگراه ستاری خیابان مخبری تشریف ببرید.راهنمای پر کردن فرم دادخواست رو در ذیل شرح داده ام.
ساعت کار دیوان از ۸صبح تا ۲بعداز ظهره.از شنبه تا چهارشنبه
وقتی وارد شدید از حیاطش رد میشید وارد ساختمان اصلی میشید موبایلتونو میگیرن بعد سمت راست میرید بازرسی میشید و سالن اول که شلوغه واسه پیگیری شکایته کاری بهش ندارید و وارد سالن بعدی میشید...یه عده دارن فرماشونو پر میکنن و شما نیاز به گرفتن شماره ندارید...پشت هر کدام از باجه ها خالی شد دو نسخه فرمتونم تحویلش میدین و کارت بانکیم میگیره ۳هزارتومان ازش برداشت میکنه و تمام...
فقط یادتون باشه از قبل به نزدیکترین دفتر خدمات قضایی برید برای گرفتن کد ثنا و اگر از قبل دارید نیازی نداره...کپی کارت ملی رو هم زیر فرما الصاق بفرمایید.من برای محکم کاری کپی شناسنامه و کپی رسید ثنامم الصاق کردم.
جدیدترین فایل دادخواست در کانالها موجوده دو سری ازش دانلود میکنید و زیر آنها کپی کارت ملی و شناسنامه را میزنید
کلا ۱۰ صفحه میشه با کپی کارت ملی وشناسنامه میشه دوازده صفحه برای هر سری...
در صفحه اول بالای صفحه قسمت تمبر مینویسید معاف از تمبر به علت طرح در هیئت عمومی و زیرشو امضا میزنید...
سه صفحه فرم دادخواست رو هم زیرشون امضا و انگشت میزنید...بعد گرفتن کد سنا از نزدیکترین دفتر خدمات قضائی کد ملیتون مبیشه کد کاربریتون و اونو در فرم زیر کاربری ثنا مینویسید...خوبی ثنا اینه که برای پیگیری و اصلاع رسانی از سمت دیوان یا هر مرجع قضائی دیگه نیاز به مراجعه حضوری نیست و در تمام کارهای قضایی و دادگاه ها و دادسراها این ثنا رو باید داشته باشید و اجباریه در کل کاریه که باید انجام بدید.
راه ساده تر دیگش اینه که در دفتر خدمات قضایی هم کد ثنا بگیرید و هم خودشون فرم دادخواستو دارن البته باید بهشون بگید جدیدترین و کاملترین نسخه رو استفاده کنن و در نهایت 20تومن بابت تمبر میگیرن و هر دو سری گپی تو یک پاکت براتون پست میکنن.
امیدوارم این راهنمایی براتون مفید واقع شده باشه
nima
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
قرآن کریم ، قدرتمندان و حکومتدارانی که اموال مردم را به ناحق ضبط می کنند را عامل خروج مردم از راه خدا میداند و می فرماید: إِنَّ كَثِيرًا مِنَ الْأَحْبَارِ وَالرُّهْبَانِ لَيَأْكُلُونَ أَمْوَالَ النَّاسِ بِالْبَاطِلِ وَيَصُدُّونَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ : بسیاری از علماء و راهبان (یهود و نصاری) اموال مردم را به باطل طعمه خود می‌کنند و (خلق را) از راه خدا منع می‌کنند سوره توبه آیه 34
bomari
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
این آیه شریفه قرآن را دقت کنید:
وفای به عهد « … وَ أَوفُوا بِالعَهدِ إنَّ العَهدَ كانَ مَسئُولـاً » (سوره‌ مباركه‌ إسراء آیه 34)
ترجمه آیه:( و به پیمان (خود) وفا كنید، كه قطعا از پیمان سؤال میشود
satar
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
۴۶. در بخشنامه مالیات سکه پیش فروش شده در جایی آمده که چنانچه مودیان مشمول این دستورالعمل نسبت به مالیات تعیین شده صرفا از حیث عدم فروش سکه های دریافتی معترض باشند، می توانند نسبت به طرح ادعای خود در مراجع دادرسی مالیاتی اقدام و درخواست رسیدگی مجدد نمایند . لازم به ذمر که با مشورت با یک فرد مجرب در امر حسابداری متوجه شدم که به نظر ایشون یک دام حقوقی هست
چون از نظر اماری بررسی کردند که اکثرا سکه ها را نفروختند که قیمت سکه بالا رفته.
وقتی شما مدعی میشی نفروختی یعنی به طور ضمنی بخشنامه را قبول کردی فقط میخوای اثبات کنی که مشمول شما نیست
که اثبات چنین موضوعی برای اشخاص حقیقی که دفاتر قانونی ندارند در نظام مالیاتی عمل غیر ممکن هست.
hadi
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
این اداره مالیات جمهوری اسلامیه؟..‌.از قوه قضائیه محترم که تازه نفس آمده و میخواهد اعتماد عمومی را دوباره جلب کند تقاضا دارم کسانی که این بخشنامه های غیر قانونی و غیر شرعی را با وقاحت تمام ارائه داده اند را مورد پیگرد قضائی قرار دهد هم بابت غیر قاونی بودن آن هم از حیث سو استفاده از مقام و سو مدیریت آن و هم از لحاظ غیرشرعی بودن آن و هم از لحاظ ایجاد آشفتگی در اذهان عمومی .... پلیس همان برخوردیو باهاشون بکنه که با اراذل و اوباش میکنه.نه تنها فرقی با اونها ندارند بلکه بدتر از اونها هستند چرا که نه فقط در جایگاه قانون گذار یعنی مجلس خود را قرار داده اند بلکه پول خارج از قانون و عرف و اونهم با زورگیری و مهلت کم و اولتیماتوم و با نارضایتی میخواهند بگیرند.
morad
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
دشمن پای مردم رو از صندوق رای دور میکنه این کاملا درسته.اما سوال اینه که دقیقا دشمن کی هست.؟آیا خودمان نیستیم؟گفتید تحریم ها درصد کمی در اختلال اقتصادی نقش داشته و سو مدیریت بیشترین ضررو زده...پس خودتان هم قبول دارید بزرگترین دشمن اقتصاد سو مدریت خودتونه با این بخشنامه های غیر قانونیتون کاملا مشخصه
- از صدا و سیما درخواست داریم ورود کند و به این دولت و وزیرش گوشزد کند دیگر حرفی از حقوق شهروندی و عدل و عدالت و تدبیر و امید نزنند.
.الان باید بانک مرکزی پاسخگو باشد...نه اینکه آقای همتی بگن من نبودم دستم بود دستمم تو آستینم بود!!!!!آقای سیف مسوول هستند و باید پاسخگو باشند.
.آیا اداره محترم مالیاتی کارشناس قانونی و کارشناس شرعی و محاسباتی دارد؟ محاسباتشون نه براساس قانون و عقل و درایت ونه بر اساس شرع است.
در محاسباتش درصد تورم و درصد بی ارزش شدن پول و .....را نیز در نظر گرفته و یا تعمدی فراموش کرده که هیچ علیدی نصیب این مردم نشده جز بی ارزش شدن پول ملیش...ما که دولت و بانک مرکزی رو در حفظ ارزش پول ملی یاری دادیم باید جریمه شویم....به کجا میروید؟مطمئنم خودتان هم نمیدانید که دقیقا چیکار میکنید و میخواهید بکنید...باز میپرسم چی عایدمون شده ؟و چی میخواد عاید شما بشه؟از این مالیات دقیقا چی عاید مردم میشود؟
fatah
0
0
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸
با اینکاره اداره مالیات نیازی به دشمن خارجی نداریم...خدا قوت برادران مالیاتی
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

عکس/ توییت جنجالی ایلان ماسک درباره حمله اسرائیل به ایران

ریزپرنده چیست؟

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

عکسی از روناک سریال «نون خ» با یک استایل متفاوت

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ خرید سفره عقد و عروسی نفیسه روشن

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ دل امروز + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس عاشقانه بیتای آوای باران در جشن تولدش

عاشقانه‌های شاهرخ استخری و دخترش در فرنگ

فیلم/سوتی منشوری تلویزیون در پخش کارتون پت و مت

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

بهترین فیلم‌های ژانر جنایی سینمای جهان

عکسی از دیدار صمیمی همایون شجریان با آقای خواننده

عکس/تیپ شیک و رسمی بازیگر خانم سریال فاصله‌ها

عکس/استایل جذاب و نوجوان‌پسند بازیگر گناه فرشته

استواری اقتصاد ایران همچنان بر پایه‌های کهنه نفت!/ نفع پول نفت به خودش نرسید!

عکس/استوری متفاوت زهرا داوودنژاد در روز تولدش

خبر خوب هواشناسی برای نیمه اول اردیبهشت

شیرینی فروشی قدیمی تهران پلمب شد

عکسی از یک بنر در تهران که پُر سر و صدا شد

فیلم/سوتی منشوری تلویزیون در پخش کارتون پت و مت

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید

واکنش ایلان ماسک به حمله اسرائیل به ایران

استایل شیک هانیه توسلی در عکس جدیدش

اولین عکس از پایگاه هوایی اصفهان بعد از حمله دیشب

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

جدول لیگ برتر بعد از برد استقلال

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

مشت‌های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب

کارشناس پنالتی جنجالی استقلال: داور خیلی مشکوک قضاوت می‌کند

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم

فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

عکس/آرام جوینده خواننده شد

واکنش مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به علنی شدن تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

حضور علی دایی و خاتمی در مراسم ترحیم همسر «محسن مهرعلیزاده»

گفت‌وگوی روزنامه اطلاعات، با استاد محمدرضا شجریان پیش از انقلاب

حمایت علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل، ایران را ناگزیر به دفاع کرد

تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

فیلم/ گریه‌های بی امان دختر ایرانی در سیل دبی

بهترین ویتامین برای کاهش وزن

اینفوگرافی/ دلایل عجیب ابطال گارانتی توسط خودروسازان داخلی

نکات مهم درباره آبله مرغان در کودکان

جایگاه ایران در کریدور هند – خاورمیانه – اروپا کجاست؟

قیمت تخم مرغ امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

عکس/ حضور علی دایی در مراسم ختم سیاستمدار معروف

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

عکس/ ژست عاشقانه و باحال مرجانه گلچین

ریزپرنده چیست؟

افزایش تولید ناخالص داخلی بحرین

اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

هافبک پرسپولیس نقره‌داغ شد

عکس/ مهران غفوریان در لباس دوران رضا شاه

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم