تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۱۵ نظر

عباس ایروانی مفسد اقتصادی و مالک عظام کیست؟ + بیوگرافی

عباس ایروانی، مدیر سابق شرکت عظام متهم به رانت‌خواری در صنعت خودروسازی و قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت کلان و عمده است.

عباس ایروانی مفسد اقتصادی

اقتصاد۲۴-عباس‌ایروانی دهم اسفند ماه ۱۳۳۵ در تهران، میدان اعدام (محمدیه فعلی)، کوچه شاه‌نمازخوان متولد شد. وی دوران دبستان خود را در مدرسه شریعت و دوران دبیرستان را در مدرسه جعفری سپری کرد و در سال ۱۳۵۳ فارغ‌التحصیل شد و تا سال ۱۳۵۶ به خدمت سربازی رفت. عباس ایروانی در سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج چهار فرزند است.

عباس ایروانی مفسد اقتصادی و مالک عظام کیست؟ + بیوگرافی

عباس‌ایروانی در سال ۱۳۵۲ نخستین مغازه خود را در بازار و در راسته قفل و لولا می‌خرد، اما فعالیت او در صنعت خودرو به سال ۱۳۶۵ و تاسیس نخستین شرکتش به نام «پارس نهال» آغاز می‌شود که این شرکت بعد‌ها به نام «پایانهال» تغییر نام داد. وی فعالیت رسمی خود را در زمینه تولید داخلی با آغاز به کار کارخانه پیستون ایران در سال ۱۳۷۲ و شرکت فرآوری و ساخت در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۴ گروه عظام را بنا نهاد.

او در بخشی از زندگی نامه خود ادعا کرده که با پرفسور سمیعی ارتباط دوستانه و رفاقت دیرینه‌ای داشته است و مرکز تحقیقات و نوآوری مغز و اعصاب را در منطقه ۲۲ تهران به مبلغ ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خریداری کرده است.

عباس ایروانی مفسد اقتصادی و مالک عظام کیست؟ + بیوگرافی

او در بحبوحه جنگ ایران و عراق به کار سامان دهی کمک‌های مردمی در غرب کشور پرداخت و به سمت تولید لوازم و قطعات خودرو رفت و توانست کارنامه قابل قبولی از خود ارائه دهد.

پس از آنکه ایروانی وارد بحث تولید لوازم و قطعات موتورسیکلت شد نمایندگی پیستون کالمن آلمان را دریافت کرد و پس از این پروژه دیگر با دولت وارد همکاری نشد.

ایروانی جز فعالیت‌های اقتصادی دستی هم در بخش هنری داشته است و در چهارمین دوره حراج تهران اقداماتی انجام داده است.

عباس ایروانی مفسد اقتصادی و مالک عظام کیست؟ + بیوگرافی

بر اساس اظهارات ایروانی پای او به حوزه گردشگری هم باز شده و بزرگترین «پارک آبی موضوعی رو باز ایران» (پارک آبی اوشن کیش) را در جزیره کیش راه اندازی کرد و به دنبال تجهیز آن همانند دیزنی، اما با شیوه ایرانی برآمد. همچنین وی مدعی شده که سرای عامری‌های کاشان را هم مرمت و بازسازی کرده است.


بیشتر بخوانید:فیلم/ متهم ۲۰هزار میلیاردی به ایران بازگردانده شد


وبسایت ایروانی در ادعای دیگری نوشته که او پروژه یک هزار و یک شهر را هم برای میزبانی از ۳۰/۰۰۰ نفر راه اندازی کرده است.

گروه قطعات خودرو عظام از ۱۲ شرکت بزرگ تولیدی تشکیل شده است. موضوع کسب و کار گروه، تولید قطعات خودرو است و فعالیت آن از سال ۱۳۷۶ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. شرکت‌های عضو گروه در تهران و استان‌های مختلف دیگر از جمله آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان استقرار یافته‌اند و شرکت مادر نیز با نام «گروه قطعات خودرو عظام» ثبت و در تهران مستقر است.

اسفندماه ۱۳۹۸ بود که رسانه‌ها از آغاز دور جدید رسیدگی به فعالیت‌های گروه عظام در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی خبر دادند.

عباس ایروانی مفسد اقتصادی و مالک عظام کیست؟ + بیوگرافی

در پرونده اولیه، عباس ایروانی به قاچاق ۷۶۴ میلیون و ۳۷ هزار و ۴۲۵ دلار قعطات خودرو و پرداخت رشوه‌ی حدوداً ۳۰ میلیون تومانی متهم شده بود و در پرونده بعدی، اتهامات بانکی و معوقات و بدهی مالیاتی وی، مورد رسیدگی قرار گرفت. دیگر اتهامات او رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از اسناد مجعول، معاونت در پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن متهم بود. پیش از این ارزش بدهی او که در حوزه گردشگری، امور خیریه و بازسازی اماکن مذهبی هم حضور داشت.

در پرونده‌ی دوم، ایروانی به «مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از مجرای اخلال در نظام پولی وارزی از طریق تحصیل اموال و وجوه کلان از شبکه‌ی بانکی از طرق نامشروع و غیر قانونی» متهم شد.

منبع:روزیاتو

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۸
ناشناس
9
13
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
دروغه کذبه. ایشون انقدرررر دل بزرگی دارن و به کارگراشون میرسن که حد و حساب نداره
اعرابی
خدماتی که انجام داده در برابر اتهامی که وارد شده هیچ است کسی که این همه کار خودمان انجام داده محال دزد باشه
محمد
چونکه به کارگردانش میرسه دیگه آدم درستی است
ناشناس
ایشون یه انسان به معنای واقعی هستن و همه اتهامات دروغه
سعید
خدا خدا به این ملت رحم کن یکی که ی جنس خوب درست می‌کند بگیرید اعدام ش کنیند
Shahy 210
بنام خالق یکتا ، عزیزان من هیچوقت کسی را که نمیشناسید از روی حدس و گمان و تعریف و تمجید دیگران و تهمت کسان دیگه قضاوت نکنید قاضی القضات اصلی فقط ذات اقدس الهیه شخصا ایشان را ندیده ام و نه میشناسم من یک کهنه سرباز این کشور هستم فقط روی قرائن و شواهد میتونم بگم اگر آقای ایروانی اینهمه مشکل داشت مثل خاوریها و دیگر اختلاس گران فراری بی وطن و نامرد میتونست جمع کنه بره چرا نرفته و کارفرما شده خودش جای تشکر داره الله و الاعلم
بیکار
کسی که کار آفرین باشد ۲۰۰۰خانواده را نان دهد دزد نیست اگر تسهیلات ارزان قیمت هم گرفته برای رونق تولید و اشتغال زایی مصرف کرده نه مثل فرزندان آقازاده‌ها وزیر وزرا نماینده‌ها به خارج انتقال نداده در مسکن ترکیه و دبی وووو سرمایه گذاری نکرده من جای قاضی بودم ایشان را رئیس بانک مرکزی میکردم تا ارز و پول حیف شده بیت المال را برای اشتغال و مسکن و ازدواج جوانان استفاده میکرد
خدا میداند این آدمهایی که در پیشرفت و آسایش ملت ایران سنگ اندازی میکنند در روز قیامت چه جوابی دارند البته که آنها به روز قیامت اعتقادی ندارند خدا در این دنیا از جان خودش و خانوادش تقاص مظلومان و فقرا را بگیرد
بنظر من ایشان بیگناه بودند
ناشناس
16
30
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
یک نفر چه جوری از مولوی در عرض چند سال به این همه دارایی و ملک میرسه
نظر شما چیه
سید
من از پرسنل اش بودم‌ بله به کارگران ميرسيد منتها نه به همه کارگران...اکثرأ به مديران؛ انجمن اسلامی
و تعداد معدودی که می‌دانست مهره های کلیدی هستند
خوب هم ميرسيد
احسان
13
31
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
شما نمی‌دونید کی دزده یا اگه خسته شد از دزدی گفتی فلانی دزده مفسده حتما سهم شما رو نداد که اینجوری میگید
ناشناس
8
48
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
اینها همه اتهامه چرا تیتر زدی مفسد اقتصادی؟
ایرانی بدبخت
7
26
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
زندان به چه درد میخوره اگه راست هم گفته باشند چرا اول جلوش رو نمیگیرن ۵بار یا ۱۰بار نیست
حسینی
0
27
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
جدا مایه ی خجالت وتاسف است که مردم ایران درفقروفلاکت وبدبختی دست وپامیزنندوعده ای هرروز به جرم اختلاس فرارمیکنندوعده ای هم معلوم نیست درکدام دادگاه محاکمه ودرکدام زندان گذران محکومیت میکنند
حسین
چرادرفقروفلاکت دست و پامی زنیم؟ کی میگه اینجوریه
من یه کارمندم و از زندگیم و آنچه دارم راضیم
مشکل اینه که همه در دروغ، کسب مال حرام و مال اندوزی مسابقه گذاشتیم و چیزی به نام قناعت و شکررو بلد. نیستیم
Reza nuri
10
43
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
با این رزومه و در ادامه ... منم بودم کلی کار انجام میدادم بابای منم با ۱۶ فرزند یکسال در جبهه مریوان بود ولی یه عدس واسه ما نیاورد الان دارم شب و روز با کسالتی که دارم غصه پول نون شب رو دارم .
امیرمحمد
6
24
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
تولیدکننده
بیشتر از 2000 نفر پرسنل و خانواده
پیامبر اکرم زنده بودند
نمی‌گذاشت با آبروی این تولیدگنندگان بزرگ بازی شود.
بانک هایی که حرام را پروردگار را حلال کردند
در خون ریخته و پایمال کردن حق شریک هستند.
فربدراد
ناشناس
خسته نباشید حالا داد مردم در آمد جارو میکنید
Aa
12
31
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
مهم نیست کیه مهم اینه ته ته توی زندان بساط کباب راه می اندازد و استراحت و ملاقات خصوصی .
امانی
از حسنات دولت کریمه اسلامی،چرا دزدهای اصلی را معرفی نمی کنید این حجم پول چطور از سیستم بانکی کشور خارج شده
معلم
1
11
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
عیبی نداره انشاالله بخشیده میشودوبعد هیچ،۵ سال هم هتل زندان وبعدهم....اصلا قاضی بیخود میکنه حکم بده به این آقای محترم کلاش????.
ناشناس
2
8
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
فقط آدمای خلاق و کار بلد را فقط به جرم اختلاس بازداشت می کنه و شو میزاره، آدمایی که هیچ استعدادی جز وصل بودن به بالا را ندارند را کلا بی خیاله
داریوش از اهواز
1
6
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
چرا تو کشورمان نظارت کافی و مؤثر نیست و اختلاسگران متخلفین و مافیا راحت قانون رو دور میزنند بعد که بیت المال چاپیدن و خانواده و اطرافیانشان تیلیاردر شدن یکی دو نفر میگیرند چه فایده داره
یک ایرانی
0
6
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
هیچ مفسد اقتصادی به تنهایی قادر به اینهمه خلاف نیست بلکه آنها از راهنمایانی ازدوایردولتی،مالیاتی،صنعت،گمرکات،وزارت امور خارجه،مجلس،دولت بهره میبرند،و در انتها و در زمانی که قانون در مقابل هنها در میاید تنها اوست که محکوم میشود و آن افراد و تشکیلات در دایره امنی دارای مصونیت میمانند و قانون و دستگاه قضا چشم خود رو برای دیدن هنها و محاکمه آنها میبندد.اینجاست که باید گفت قانون خوب است این مجریان هستند که دارای اشکالند.
ناشناس
اشکال از قانون ومجریان قانون است که چنین افرادی که کم هم نیستند بادور زدن قانون وتظاهر به خیر بودن مجریان قانون را بارشوه وگول زدن میلیون ها دلار از بیت المال را ازمجرا های غیر قانونی تصاحب می‌کنند.
علیرضا
0
6
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
هر چند وقت یکبار در جاهایی که مافیاهای بزرگ فاسد وجود دارند، برای عوام فریبی و پوشش فسادهای بزرگتر میان یک نفر از میان خودشان را قربانی میونند.
مجید
0
5
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
بازم دمش گرم اگه خورده این همه کارگر دارن تو شرکتهاش کار میکنن روزی زن بچشون و درمیارن اونایی که غارت کردن و به هیچ کسی هم کمک نکردن باید بترسن ضمنا من تو پروژه هزار و یک شهر براشون کار میکردم اونجا رو با اقای قالیباف با هم میساختن ولی ایشون کججا اقای قالیباف کجا حالا قالیباف ریئس مجلس و ایشون راند خوار
ناشناس
1
5
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
شمااقای ایروانی رو نمیشناسید برید از کارگراش از نیروهاش بپرسید تابهتون بگن که ایشون چه انسان شریفی هستن میدونید چندصدنفر ببخشید نیروی کرو لال بابهترین حقوق پیشش کار میکنن میدونید هرچند ماه یکبار حقوق پرسنلش رو بالا میبرد هدیه روز زن. روز مرد تنقلات شب یلدا شب عید و همین دیروز ارزاق ماه رمضان رو داد بالای ۴ میلیون پولش بود کاشکی اونایی که دزدی میکردن هم اینطوری هوای همه رو داشت ایشون وقتی تیم فوتبالشون شکست میخورد باز ازشون تجلیل میکرد فرزندان نیروهاش رو میبرد شرکت ویه روز بیاد ماندنی باخوردو خوزاک و کادو براشون رقم میزد اول سال تحصیلی کلی لوازم تحریر مارک میداد کدوم شرکتی این. کار رو میکرد الان شرکتا حقوق نیروهاشون رو نمیدن چه برسه به این کارا برای ازدواج پرسنلش جهیزیه و پول بالا میداد برای فرزند دوم وسوم پول میداد میگفتن بچه هاتون رو نزاریدبرن جای دیگه همه رو بیارین اینجا مشغول کنید هیچ وقت نیرویی رو اخراج نکردن هروقت اومدن شرکت به همه هدیه یک انگشتر نقره حسبی الله میدادن در پایان کاشکی همه دزدا ومفسدان بقول شما اقتصادی یکی از این همه کار خوب میکردن
حسین
سلام من یکی ازکارکنان شرکت حاج عباس ایروانی هستم ازاصفهان ایشان مردشریف وقابل احترامی است وامیدواریم که خداخودش ایشان راحفظ وگره ازمشکلات ایشان بادعای ماکارکنان وخانواده هایمان بازکند
رضا
2
14
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
نکنه باز تصرف یک کارخانه و بازرگانی توسط تمامیت خواهان ویژه خوار و انحصار طلب مطرح است؟
ناشناس
2
4
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این فقط یک حدسه نه بیشتر که از مرحله یکدست سازی سیاسی به یک دست سازی منابع اقتصادی برای کنترل و سیطره همه جانبه رسیده اند .
احسان
1
2
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چقدر زبل شدید زود فهمیدید ایشان مفسد ه.
ناشناس
1
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تو کشور ما رسمه که هر کی رشد کنه رو یه جوری به زمین بزنند.
شاید هم این اتهامات درست باشه ولی دلایل ارتکاب این جرمها زد و بند های سازمان یافته حکومت ماست.
هیچکس
هیچ اختلاسگری پولش را داخل ایران نگه نمیداره همش پرونده سازیه
ناشناس
0
4
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
واقعا این ها چطور انسانهایی هستند که مال بیت المال که مربوط به فقرا هستند اینگونه ... می کنند اشد مجازات برای او وهمدستانش
ناشناس
3
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
محاکمه زمانی اعتبار دارد که ریشه فساد هم پیدا شود و ریشه کن شود ، امثال عباس ایروانی در ایران صدها بلکه هزا آن وجود دارد که پیوسته بیک محفل وصلند .
فریبرز
0
3
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جدی میفرماید اگه جدی میفرماید اعدامش کنید خب
ناشناس
2
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تو این کشور یکی کارافرینی کنه صادارت انجام بده جرم است دورد برعباس ایروانی که همیشه دست مستضعفین را گرفته پیش از ۱۰هزار نفر کار داده خرج زن بچه هاشو میبرن این مرد با خدا سربلند میاد بیرون ای کاش هیچ وقت رای نمیدادم
محمد نودلقی
1
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
دورد بر ایروانی بزرگ مرد خدا پشت پناهت باشه مرد این مرد بزرگ پیش از ۱۰هزار نفر کارکر دارد حقوق زن بچه هاشو میبرن برین پسر قالیباف بگیر اکثریت ارز ایران بردن خارج من خودم خانوداه شهید هستم خیلی غلط کردم تا الان رای دادم از این بعد تکرار نمیشه
ناشناس
1
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
آخرش باخودش چی ازاین دنیا خواهد برد
محمد نودلقی
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
من موندم یه قسط نمیدیم حساب میبدن صد تا پیام میاد اینا در پوش است این ایروانی آدم بزرگی است میخان بدبخت کنن
ناشناس
0
2
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ایشون اگر متهم به این تیتر هم باشه که نیست بازهم تو این مملکت داره زندگی می‌کنه هم خودش هم بچه هاش اونایی که راحت آدم هارو قضاوت میکنند چی می‌دونن از اون شخص که خیلی راحت گناهشو میشورن این آدم نزدیک به چندین هزار نفر نیرو کار داره که دارن داخل کارخونه های این مرد بزرگ کار میکنن هرکاری واسه کارگرانش تونسته انجام داده خیلی راحت می‌تونست اموالشو جمع کنه و از این مملکت بره دست هیچ کس هم بهش نرسه آدمی با این همه اعتبار مالی هرجای این دنیا بره میزارنش رو سرشون ولی صد در صد این آدم بخاطر این همه کارگری که دارن داخل شرکتهای این آدم کار میکنن و نون سر سفره خانوادشون میبرن نرفته شایدم یه عده بگن نویسنده این مطلب از خودشون باشه آره من داخل یکی از سر کت‌های این آقا کار میکنم و از نزدیک دیدم که چقدر نسبت به کارگرانش محبت و مسئولیت نشون میده جای قاضی نباشید اگر ما جای این آدم بودیم الان یا کانادا بودیم یا آمریکا
عبد المجید زرگر
0
7
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عین خیالشان نیست امید همین است
جهنم هم تا جهنم
محمد
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
از دماغ دار بزنیدش
قاسم
1
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خدایا تو شاهد باش.‌این مملکت با خون صد ها هزار حوان عزیز و برومند که از جان و مال و .. خویشتن گذشتند، در جبهه ها چه گرسنگی ها، تشنگی ها را به جان خریدند،چه زنده زنده که با لودر دشمن عزیزانمان را زنده به گور و شهید کرد تا یک وجب از آب و خاک و ناموسمان دست دشمن‌نیافتد. آیا اینان زندگی ،زن و فرزند و لذت نمی خواستند.. برای جسد بی جان دختر ایرانی در جنوب که در شهر آبادان شهید شده بود تا بدست دشمن نیافتد. ۳ الی ۴ تکاور ارتش شهید دادیم. آنگاه از قبیل این آدم و هزاران آدم دیگر که نه .... نه ..... دارند پا روی قطره قطره خون شهدا می زارن. خدایا تو میدانی و هم میتوانی دست هر کس که به هر ایرانی خیانت میکنه از ریشه برکن.و آبروی این‌مفسدان را و آقازاده هایی در خارج در حال عیاشی و هرزگی و .... هستن بریز. امین یا رب العالمین .
علی
1
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این فرد وهم دستاش باید اعدام بشن تاعبرت سایرین گردند
ناشناس
5
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با این رزومه اگه درست باشه ایشان یک کارآفرین بزرگ و مولد است . چرا آقا زاده های مفسد را که فقط اختلاس می‌کنند جلب نمی‌کنید. هر چند اتهامات این فرد هم بایستی بررسی شود اما در باب مقایسه
فرشید
1
5
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بطور کلی در این کشور افراد کار افرین وجسور وکاردان را بر نمی تابند اینهمه دارند نان در این شرکتها میخوردند ومشغول کار هستند چرا باید چنین فردی را به انحراف بکشانید که عاقبت دستمزدش این شود شاعر میگوید سرچشمه شاید گزفتن به بیل چوپرشد نشاید گذشتن به فیل
محمد رضا مهاجر
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با سلام علت اینکه مفاسد اقتصادی. را اعدام نمی کنند چیست چرا مواد مخدر سی گرم هرویین اعدام می کردند مفاسد اقتصادی اعدام ندارند چون مسولین دهانشان شیرین شده و دست دارند در پایمال کردن خون شهدا و حق خوری خدا نگذرد از شما نامحرمان انقلاب
شهروند
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با سلام و احترام
دوستان مگه ما قاضی هستیم ؟ نه.
می دونیم چه اتفاقاتی رخ داده ؟ نه .
ولی می دونیم قطعا بررسی شده ، و کار به اینجا رسیده است . والسلام .
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ایشون مدیر عامل شرکت پایه کلاچ در رشت هستند... واینقدر به کارگر احترام و رسیدگی میکنند که حد مرز نداره
کوهستانی
0
4
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام مشکل یه قانون صفت محکم بازدارند برای این ..... نداره اگ یه اعدام جزء تبصره قانون میکردن مشکل حل دیگه هیچ فقیری نداشتیم
امین دل آرام
۲ شرکت اصلی خودروساز وباندهای قطعه سازشون چه هنری بلدند به غیراز تولید قطعات بی کیفیت که ننجر به خسارت وزیانهای هنگفت مردم بیچاره شده اند ..بابا دکانشان رابا آزاد کردن وادات خودرو آزاد کنید ..تا انحصار هست همینه
شهروند
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چرا تو ایران هرکس یه امتیازی داره اول به فکر کلاهبرداری واختلاس است
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ایروانی .سهم آقایون را نداده .شده متهم به مفسد اقتصادی.
ملت
دقیقا ...این اقا خدمتگزارملت شناخته شده
ناشناس
0
5
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ایول توم بخور برو کی پشتته الله و عللم ،دیگه وسط یه مقدار پول هست آقا زاده ها خوردن و بردن ورفتن ته موندشم شماها بخورین مردمم که هیچی
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بقدری خبردروغ بخوردمون داده شده که نمی‌دونیم آیااین آدم همونیه ک شمامیگیدیا نه؟
میثم
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
باج آقا زاده ها و مسئولین رو نداده به این روز افتاده
هرکس تو این مملکت به جایی برسه این بلا به سرش میاد
طرف اینقدر ایرانی با غیرتیه که داره تو همین مملکت ریخت و پاس می‌کنه که سودش به همین مردم برسه
ابراهیم
0
6
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
همچین نخبه هایی را نبایست کنار گذاشت ، هنوزم واسه مملکت مفید هستند ، به نظرم ایشان شایسته هست فقط ما شایسته سالار خوبی نیستیم
کرم
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
من که اطلاع کافی ندارم ولی با این رزومه فکر نکنم یه تولید کننده این حقش باشه اگه راست باشه چرا از اول جلوش نگرفتید
ناشناس
0
3
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ی جای کار میلنگه ک رسانه ای کردن تمام مشخصاتش و تصویرش رو شطرنجی نکردن یا نگفتن ع ا،اصل ماجرا چیه خودشون بهتر می‌دونن ولی هر چی بوده رقیبش دم کلفت بوده ک اینو ب این روز انداخته،بهر حال خوب بخور بخوری جا افتاده بین ی گروه خاص،بخورین تا توانی ک دنیا کشک هیچ حساب کتابی هم نداره،رااااحت بخورین
مهدی
0
2
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
همش کزب طرف اختلاص کرده پول مملکتو برده کشورهای دیگه داره به مردمان اون کشورداره کارواشتغال میده اونوقت این بنده خدا که ۲۵هزار خانواده رونان میده بهش تهمت می‌زنید بریدچشماتونوباز کنید
ناشناس
0
2
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
فقط میدانم آدم فعالی بوده شاید سهم یک عده را نداده زدنش زمین چند هزار نفر پرسنل داشته
مراد
0
3
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
یکی می‌گفت سوختن ظالم تو اون دنیا چه نفعی برای مظلوم تو این دنیا داره،حالا که گیریم این یارو هم رفت زندان ،چه نفعی به حال محرومین ومصطضعفین داره،اموالش میریزن بانک مرکزی یکی دیگه میخوره چون نظارتی نیست که اگه بود اینطوری نمیشد
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کل خلافی که تونستین از ایشون کشف کنین ۳۰ میلیون رشوه بوده ، واقعا خنده داره .!!!!!
واردات قطعات خودرو که جرم نیست ، بلکه خدمتی بزرگ به مردم بد بخت یک کشور تحریم شده ، است.
به احتمال زیاد زیر بار حرف زور نرفته ، بهش گیر دادین
A.A
0
4
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این آقا دزد نیست، مثل مالک ایران ناسیونال و.... میخوان اموالش رو مصادره کنن. درود به شرف آقای ایروانی
عباس‌می‌ابادی
1
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
حتما‌سهم‌دولت‌رونداره
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تا الان ب اونها چ برخوردی شد ک به این
بشه
حسین
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
انهایی که این افار ابه اینجارسوندندکجایندزمان شاه که اینکارارونکرده
حمید
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جالبه بانک ها همین مشتری ها رو می پرستند چون حسابی به بانک‌ها سود می دهند و توان دریافت و پرداخت وام های سنگین رو دارند بعداً همین آدم ها به اتهام تحصیل و دریافت وجوه کلان از بانک‌ها محاکمه می شوند یکی نیست بگه در این اتهام بانک های وام دهنده کجای داستان قرار دارن
بدنبال عدالت
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ببینید باند خودرو سازان چقدر نفوذ دارد که یکی را به جرم واردات قطعات خارجی خودرو محکوم میکنند. این آقا بجای قطعات بی کیفیت ایران خودرو و سایپا از خارج قطعه وارد کرده
سعید
0
2
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
جناب آقای ایروانی و خانواده ایشون خیلی کار خیر انجام داده اند تمام سرمایشون تو این مملکته و خیلی از جوانان و مردم کشورمان شاغل شدن تو شرکت هایی که جناب ایروانی و خانواده ایشون تاسیس کردن . قرار نیست هرکسی سرمایه داره یخشو بچسبین و بخواین ازش پولی بکنین
محمد
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
علنی دادگاه را بر گذار کنید تابرای امثال بنده
روشن شود که به دارایش تمع شده یا واقعا
ایشون مفسدند به مردم ثابت کنید
ناشناس
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تحصیل مال کلان و ناشروع از طریق بانکها!!! خب پس چرا بانکها و دولت رو محاکمه نمیکنن!.؟
اکبر
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چون به کارمنداش میرسه آدم خوبی بقیه مردم مهم نیستن پول بیت‌المال چه چطوری حیف میل میشه
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
هروقت‌سهم آقایون نرسه،طرف‌میشه دزد و مفسداقتصادی.خانه‌ازپای بست ویران‌است
جمال
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
لعنت بر مفسد
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
خانه از پای بست ویران است......ماشاالله
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اگر واقعاً این همه خدمت کرده پس چرا میگویید دزد حتماً دست های دیگر هم هست چرا این سوخت خدا داند
محمد
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام بایدازمسئولین پرسیدتمام مشکلات ماازدولتهاشروع میشه هرروزیکی پولهای ملت بدبخت رانابود میکنه بعدازجیب ملت جبران میکنن سفره ملت گوچک نه اصلا سفره جمع شده خریداین ماشین های میلادی پولش ازکجامیادمن هفتادسالمه ازپنج ساله کی کارکاردم بازودیکاپارتمان ۹۰متری درپایینترین منطقه جنوب تهران ویکماشین ۱۷ساله دارم .جالبه جزوه دهک ده هستم۰???
اعرابی
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اتهاماتی که وارد شده در برابر خدماتی که انجام داده صفر است کسی که تولید کننده است در این نظام همیشه در معرض خطر است
ناشناس
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تمام دستگاه های که باید مراقب باشند تا این اتفاقات نیفتد هم مسئول هستند
اگر به اندازه مجازات که برای افراد متخلف اعمال میشود برای دستگاه های ذی ربط این اتفاق در نظر گرفته شود
بساط این اتفاقات جمع میشود
Mm
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بازم صدرحمت به این تولید کننده و صنعتگر که هنوز محصولاتش با کیفیت و توبازار داره فروخته میشه چرا پرونده ۳/۷میلیارددلاری چای دبش رو رو نمیکنین که خیانت آشکار به سلامت جامعه و اقتصاد کشور بود .
ناشناس
0
4
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چرا با آبروی یه فردی که اینقدر مدرسه و باشگاه وشرکت در کشور ایران احداث کرده بعدمفسد اقتصادیه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
1
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ماجرای چای دبش چی ؟مفسدین چای دبش را هم اینطوری میارین جلوی دوربین محاکمه میشن یانه؟
ناشناس
0
4
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
کسی که به نفع مردم کار میکنه میگن دزد ومفسد اقتصاد اخه خود این قضات صلاحیت دارن در مورد دیگران قضاوت میکنن میخوان کارخانه هاشوتعطیل بکنن چون سهم خودشونونداده تمام کارارو برای بیکار کردن کارگران انجام میدن تا مشغول وسرشون تولاک خودشون باشه
ناشناس
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
روح باکری شاد،که میگه برخی از انقلابیون مفسد میشوند.
علی
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
روزی تاریخ گواهی میدهد که چگونه اشخاص گداگشنه در مدت زمان اندکی شاه شدند و برای هزاران نسل ثروت جمع کردند
ناشناس
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
تو این مملکت هر کس بخواد کار کنه مجبور به خطا و خلاف می شود
برای وارد کردن یک دستگاه تولیدی یا برای ساخت یک سوله کوچک صنعتی باید صغیر و کبیر و راضی کنی.
اونوقت کسی که قطعه ساز دوم مملکته و بسیاری پروژه بزرگ دیگر اجرا کرده مگه میتونه بدون خطا کار کرده باشه.
مشکل این نیست که این آقا چه خطایی کرده بلکه مساله نقشه ای است که برای صنعت خودرو کشیده شده.
بزودی شاهد اتفاقات بزرگتری خواهیم بود.
ایرانی
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عرض من اینه چرا باید جاده را برای کسی اینطور باز کرد که از قفل و لولا برسه به میلیارد ها ....
مصطفی اکبرزاده
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
قضاوتی نمی کنم چون اطلاعات کاملی ندارم ولی امیدوارم اگر واقعا این موارد اتهام صحیح است حتما اعدام شوند
ایرانی
1
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این شرکت کمک فنر بوش پیستون تبریز سیلندر و سرسیلندر را از کجا آورد آیا این شرکتها قبلا دولتی نبودن که زمان رفسنجانی واگذار شد... چطور تو‌کشور یه مغازه راه اندازی کنی هزار بلا سر آدم میاد اما شمال تا جنوب کشور دست اینجور افراد هست دلار ۶۰هزارتومنی امثال اینها باعث شدن
سجادی
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مفسدان را به چوبه دار بیاویزید.تا درسی برای آیندگان باشند.
ناشناس
1
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بیچاره مردم ایران . آشو با جاش دارن میبرن هرکی هرجا که بتونه میبره.
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
راستی چه خبر از پسران معاون اول فوه قضاییه
سیروس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
این وامثالهم کار آفرین نیستند اینها با رانت دولتی سرمایه دارشده اند کار آفرین خیامی ها همدانیان در اصفهان آزمایش ها و غیره که با مغز کا آفرین مولد بودند نه رانت
ناشناس
1
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
چون انسان شریف و با غیرتی این کادو باهاش کردن کسی که ۷۵۰۰ نفر پرسنل داره به جای این که دستشو ببوسند بهش انگ میزنن
محمدرضا
0
1
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام وعرض ادب، بله از یک طرف می بایست ازایشان وامثال ایشون(مثل مالک گروه انتخاب) بخاطرکارآفرینی وبکارگیری چندهزارنفر کارگر تقدیرنمود لیکن درجای دیگر ازسیاستگذاران وسیستم بانکی بخاطر توزیع ناعادلانه ثروت ، ازجمله اعطای وام های چندهزارمیلیاردی واقتصاد چندصدمیلیون دلار به ایشان بازجوئی نمود ونه ازاینها
ایثار، شهادت
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مردم ایران گاها کاری میکنندکه جای تعجب دارد، بعضی مواقع بدلائلی قوهقضائیه حکم یه ذره سبک میدهندمردم معترض میشوندودراینجاهم شخصی مثل ایروانی بیت المال راتاراج نموده وقاضی بایدرای اعدام میدادوتخفیف قاعلشده بازمردم میگن نبایدمجازات میشد نمیدانم این چه منطقی هست که بعضی مردم دارندامابنده خسته نباشیدبه قاضی پرونده میگویم واعتقاددارم هرکسی اگرخطاوخلاف بکند بدون هیچ خط قرمزی بایدمجازات شود وقاضی درمقابل تخلفات ایشان رای بسیارسبکی داده وگرنه باید اعدام میشدند، خداقوت قوه قضائیه
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
یکی از خودتونه ،چرا خرابش می‌کنید...
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
زمانی ارزش دارد که تا فسادی و زیانی انجام نشده ارگان های نظارتی و قضایی و بازرسی جلوگیری توایند نه اینکه بعد از سالها ... و سو استفاده از بودجه عمومی و تضصع حقوق عامل بیاین بت دادیار و دودور و بگیر و ببند و هو جنجال از یک فسادی که مدت‌های زیاد اتفاق افتاده و جریان داشته آن را اعلام نمایند و به خودشون باد کنن که ما فهمیدیم و گرفتیم و بستیم و ....
ش
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
بر خورد ها با مجرمین مفسدین اقتصادی اثر گذار نیست قانون ها بروز نیستند
ناشناس
0
0
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
نظر من اینه ..تو مملکت ما مثل ایروانی زیاد هست این تازه جوجه اونهاست .اگ چشمها را باز کنید وخود را به خواب نزنیم می بینیم..ولی چه فاید ....مردم دیگه عقل وهمه چیز پر زده ..دیگه .رگ وریشه ضعیف شده ..همیشه مثل اسب از بغل ببینید ..نه فقط جلو نگاه کنید ..تما ..من جوری هستم
مهدی
0
0
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
فقط و فقط و فقط. اعدامش کنن

نهایتا. دوتا دست و یک پا رو قطع کنن
از تیر چراغ برق اویزونش کنن
درس عبرت بشه برای بقیه
حسین موفق
0
0
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
فکر میکنم ایشون از خانواده های معظم شهدا باشند ،چون یک خیابان در اطراف میدان رازی به اسم شهید ایروانی من دیده ام
،خدا گنه اشتباه کرده باشم ،
قاسم ب
0
0
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
اگر ایشان مفسداقتصادی هست و وام های کلآن گرفته و قاچاق قطعات خودرو میکرده، همدست هم داره چرا همدستانش دستگیر نمیکنید مثل رئیس بانکی که بهش وام کلان داده
برزو
0
0
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
با دم کلفت تر از خودش که دولته در افتاده
همچنین خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم طائی شدن آسان بود
منصور
0
0
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
پرداخت رشوه به مبلغ ۳۰میلیون تومان برای قاچاق به مبلغ ۶۷۶میلیون دلار ! حاجی نمیخونه
حاجی می‌لنگه.
سعید
0
1
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
تو مملکت به جای اینکه تولید و اشتغال اهمیت داشته باشه بیکاری و بیکار کردن مردم اولویت داره حالت به بهانه های مختلف
مهدی
0
0
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
انجمن اسلامی درکارخانه خصوصی دروغ محضه بدبختی مااینه حالا ک یک ...گردن کلفت رو زدن زمین انتقادها شروع شد به کارگران خودمیرسیدیکی گفته به درمانگاه ومستحقان جامعه کمک میکردو.....قبل ازاین همه شاکی بودیم ک با ...همدست هستن و..الان بایدگفت ای خادمان مردم ایران تشکرک استارت مقابله با .... اقتصادی رازدید
ت.ر
0
0
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
درد و بلاش بخوره تو سر آقازاده‌ها
با افتخار یک عظامی هستم
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آقای ایرونی
ناشناس
0
0
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام کله گنده تر از اینها را نمیگیرن اینکه این همه شرکت داره تو مملکت خودمون
ناشناس
0
0
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
تیر خلاص ایروانی را
مدیر عامل که فروش قطعات را داره بهش زده
با طرق وارد این حوزه شده و با برنامه همه چی را افشا کرد دمش گرم
میترا
0
0
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عباس ایروانی مرد شریفیه که خیرش هزار برابر نه تنها به پرسونلش بلکه به خیلی از،موسسات مدارس و خیریه ها رسیده انسانی به تمام معنا جاش توی زندان نیست امیدوارم سلامت باشه سایه ش مستدام و هر چه زودتر آزاد بشه
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

احتمال بازگشت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومانی

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه پارسیان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت All-in-One اپل، MSI و لنوو امروز + جدول

قیمت انواع لپ تاپ ام اس آی MSI امروز + جدول

اما استون کیست؟

فیلم/ پارکینگ خودرو‌های، خودروساز کرمانی را آب برد

خرید و فروش سهمیه ارزی و رجیستری در فرودگاه امام خمینی!/ جولان سرخوشانه دلال‌ها در فرودگاه

فیلم/ مونتاژ فونیکس‌های مدیران خودرو در آب

مقایسه مجید واشقانی با بازیگر سریال بلک لیست

جشن تولدی خاص برای بهار نوروزپور همسر امیرعلی نبویان + عکس

دلار پاشنه آشیل بازار خودرو است/ هیچ راه گریزی جز آزاد‌سازی قیمت نداریم/ حاکمیت هیچ اراده‌ای برای واردات انبوه خودرو ندارد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

افت ۳ درصدی نرخ دلار در یک هفته

افشاگری دختر کیومرث پوراحمد از مرگ پدرش!

التهاب طلا با لیدری طلای جهانی تخلیه شد

فیلم/ لحظه سقوط ابرهای بارور در بیابان‌های عربستان!

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

عکس/ قیمت عجیب اجاره‌بها برای بالا شهر نشینی در تهران

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

نیما به داد بورس رسید

قیمت سکه و طلا + جدول

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

پشت پرده‌های مشکوک افزایش نجومی قیمت مسکن تا متری ۲ میلیارد تومان!/ دست‌های آلوده بانک‌ها در پشت صحنه افزایش قیمت‌ها/ بازاری وحشی‌تر از بازار مسکن در تهران نیست

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

پیش بینی بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین موشک های ایران + مشخصات

عکس/تیپ متفاوت مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی

کریستوفر نولان فیلم ساز افسانه‌ای کیست؟

عکس/استایل خیابانی بازیگر سریال یانگوم

عکس/استایل نوجوان‌پسند نانسی عجرم در لس‌آنجلس

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

فیلم/آموزش کنسرو کردن خورشت قرمه سبزی

سید هادی شیخ الاسلامی، مدیرعاملی در نقش تخریب‌گر!/ ری برندیگ ناکام بیمه میهن

فیلم/طعنه سنگین جواد هاشمی به مهران رجبی!

فیلم/ خلق چهره با کفش و کفی

انتقاد تند و تیز نماینده زنجان از دولت رئیسی

آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!

فیلم/لحظه معجزه آسای نجات کودک از سیلاب رودخانه‌ای در بم

فیلم/پوزخند عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر

فیلم عجیبی که از یک دانشگاه در تهران لو رفت!

فیلم/شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد!

بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل بر اثر سانحه رانندگی مجروح شد

پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف

فیلم/ فنی‌ترین نوع درست کردن چایی

آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس (۵) ۴، حذف مدعی بزرگ!

تاریخ‌سازی یک دختر ایرانی در دبی

عکس/ شکار یک پلنگ ایرانی

آقای شمسایی، شما امشب مردم را جان به لب کردید!

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران

تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم

جمیله علم الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید