تاریخ انتشار: ۰۱:۰۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

تاریخ سریال‌های کره‌ای به عنوان یکی از بخش‌های مهم و پربارترین صنایع سرگرمی در جهان شناخته می‌شود. سریال‌های کره‌ای با داشتن داستان‌های غنی، کارگردانی برجسته، بازیگری عالی و تصاویر زیبا، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان خود دارند.

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: سریال‌های کره‌ای یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع سریال‌های تلویزیونی در جهان هستند. این سریال‌ها به دلیل داشتن داستان‌های جذاب، بازیگری عالی، تصاویر زیبا و موسیقی متن ممتاز، جایگاه ویژه‌ای در صنعت سرگرمی جهانی پیدا کرده‌اند.

تاریخ سریال‌های کره‌ای به عنوان یکی از بخش‌های مهم و پربارترین صنایع سرگرمی در جهان شناخته می‌شود. سریال‌های کره‌ای با داشتن داستان‌های غنی، کارگردانی برجسته، بازیگری عالی و تصاویر زیبا، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان خود دارند. در طول تاریخ، این سریال‌ها از تحولات گوناگونی عبور کرده‌اند. در زیر به برخی از بهترین و معروف‌ترین سریال‌های کره‌ای اشاره شده است.

۱- کیمیای روح

این سریال یک سریال تاریخی است که سال ۲۰۲۲ پخش شد و تقریباً سریال کره‌ای جدید به حساب می‌آید و مخاطبان زیادی هم داشت. اگر طرفداران سریال‌های تاریخی هستید و جدیداً چیزی پیدا نکرده‌اید که نظرتان را جلب کند، بد نیست سراغ کیمیای روح که از نظر مخاطبین بهترین سریال کره‌ای تاریخی جدید بوده است. پارت اول سریال، از جون تا آگوست ۲۰۲۲ در ۲۰ قسمت پخش شد و پارت دوم، از دسامبر ۲۰۲۲ آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد. سریال کیمیای روح، یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای ۲۰۲۲ بوده است.

۲- شاهزاده صد روزه من

داستان سریال عاشقانه شاهزاده صد روزه من در مورد شاهزاده لی‌یول است که ناگهان ناپدید می‌شود. صد روز بعد ولیعهد به قصر بازمی‌گردد، درحالی که مشخص نیست در این مدت چه بر او گذشته است. اما قدر مسلم می‌دانیم شاهزاده که حافظه‌اش را از دست داده، زندگی معمولی را تجربه کرده است. همچنین در این صد روز عشق هم سری به زندگی شاهزاده زده و او با یکی از دختران چوسان ازدواج کرده است، درنتیجه او همسرش را هم به‌همراه خود به قصر می‌آورد.

سریال شاهزاده صد روزه من، اثری تاریخی است که روی موضوعاتی همچون فساد، نابرابری‌های اجتماعی، توطئه‌های کثیف سیاسی و سوءاستفاده مقامات از قدرت متمرکز است. درنتیجه اگر از طرفداران ژانر تاریخی هستید و هنوز فرصت تماشای این مجموعه را پیدا نکردید، بدنیست با سرگذشت عجیب و غریب این شاهزاده همراه شوید.

۳- دهن لق

سریال دهن لق، یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای ۲۰۲۲ بوده که هم با داستان جنایی فوق‌العاده و هم تیم بازیگران محشرش، مخاطبان زیادی پیدا کرد. این سریال هم مانند اکثر فیلم‌های کره‌ای، ۱۶ قسمت داشت و از جولای تا سپتامبر ۲۰۲۲، از شبکه MBC کره پخش شد. بازیگرانی، چون لی جونگ سوک و یونا (خواننده اصلی گروه Girl’s generation) در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند. پارک چانگ هو، یک وکیل ناموفق است که فقط ۱۰ درصد از پرونده‌هایش موفقیت‌آمیز بوده است و از آن‌جا که حرف زدنش بیشتر از کار کردنش است، به او دهان گشاد گفته می‌شود. بر اثر ماجراهایی، چانگ هو درگیر یک پرونده قتل می‌شود. برای این‌که جان به در ببرد و از خانواده‌اش حمایت کند، به افراد طبقه بالای جامعه نفوذ، و دست به افشاگری درباره آن‌ها می‌زند.

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

۴- آخرین مأموریت فرشته عشق

سریال آخرین مأموریت فرشته عشق داستانی عاشقانه، خیال‌انگیز و دلپذیر است که عشقی ممنوعه، اما هیجان را به تصویر می‌کشد. شاید یکی از نقاط قوت این مجموعه شخصیت زن آن باشد که کلیشه‌های رایج آثار کی‌دراما را کنار زده و زنی قوی و مستقل را به نمایش می‌گذارد که باوجود تمام درسر‌ها و مشکلات؛ ترجیح می‌دهد به‌جای تکیه کردن به دیگران، خود به‌تن‌هایی با چالش‌های زندگی مواجه شود.
داستان سریال آخرین مأموریت فرشته عشق در مورد فرشته‌ای بی‌خیال به نام دن است که همیشه به دردسر می‌افتد. او برای بازگشت به بهشت باید عشق واقعی بالرینی به‌نام لی‌یئون سو را پیدا کند، اما این مأموریت کار چندان ساده‌ای نیست. اوضاع وقتی پیچیده‌تر می‌شود که خود او عاشق بالرین تنها می‌شود.

۵- نارکو سینتز

سریال نارکو سینتز براساس حوادثی واقعی است که بین سال‌های ۲۰۱۵-۲۰۱۷ پخش شد و به پرونده‌های سلاطین کوکائین و مواد مخدر پرداخت، ساخته شده است. داستان‌های این قبیل، همیشه پرطرفدار بوده و هستند. این سریال جزء بهترین سریال‎های کره‌ای در حال حاضر است و تماشای آن را به کسانی که داستان‌های دلهره‌آور، هیجان‌انگیز و براساس واقعیت دوست دارند را توصیه می‌کنیم.
یک کارآفرین، مجبور است زندگی خود را به خطر بیندازد و با مامورین دولتی همکاری کند تا بتواند یک سلطان مواد مخدر کره‌ای به نام جون یو هوان در سورینام را پیدا و به دام بیندازد. این سریال جدید کره‌ای که تنها ۶ قسمت هم دارد، برای پشت‌سرهم دیدن در یک آخر هفته خلوت انتخاب مناسبی است.

۶- غریبه‌هایی از جهنم

کمتر کسی است که از میزان محبوبیت آثار ترسناک در میان مخاطبان بی‌خبر باشد. درواقع ژانر ترسناک یکی از پرطرفدارترین ژانر‌های سینمایی و تلویزیونی است، بنابراین اقبال عمومی به مجموعه‌های ترسناک چیز عجیبی نیست. دراین بین سریال غریبه‌هایی از جهنم با حفظ ضرباهنگ سریال و تزریق ثابت ترس و تنش به بیننده موفق به انجام کاری دشوار و تحسین‌برانگیز شدند. در نتیجه چندان غیرمنتظره نیست می‌توان گفت این اثر یکی از بهترین سریال‌های کره در ژانر وحشت است. 
سریال غریبه‌هایی از جهنم اثری جنایی با حال‌وهوایی معماگونه و ترسناک است. داستان در مورد زندگی نویسنده داستان‌های جنایی است که بعد از نقل مکان به یک آپارتمان با ساکنانی مرموز، درگیر پاره‌ای وقایع ناخوشایند شده و زندگیش مختل می‌شود.

۷- خانواده نمونه

سریال خانواده نمونه یک سریال ۱۰ قسمتی در ژانر جنایی هیجانی است که مخصوص پلتفرم نتفلیکس ساخته شد و در تابستان ۲۰۲۲ پخش شد. اگر داستان‌هایی درباره کارتل، مواد مخدر و مافیا علاقه‌مند هستید، این سریال نفس در سینه‌تان حبس می‌کند.
دونگ ها، یک استاد دانشگاه است که بدهی زیادی در زندگی‌اش بار آورده و با مشکلاتی در زندگی خانوادگی‌اش درگیر است. پس از این‌که نابخردانه از یک کارتل مواد مخدر مبلغی پول می‌دزدد، گیر آن‌ها می‌افتد و تنها راهی که برایش می‌ماند تا خانواده‌اش را در امان نگه دارد، این است که با آن‌ها همکاری کند و فرمانشان را اجرا کند. رفته‌رفته، دونگ‌ها به منطقه تبهکاران کشیده می‌شود.

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

۸- هشدار عشق

داستان سریال هشدار عشق دنیایی روایت می‌کند که در آن یک اپلیکیشن درحال هنگام مواجه شدن با پدیده عشق و دوست داشتن به مردم هشدار می‌دهد. دراین بین با شخصیت کیم جوجو آشنا می‌شوید که درحالی عشق جوانی را تجربه می‌کند که ناگزیر است با سختی‌ها و ناملایمات زندگی هم دست‌وپنجه نرم کند.

سریال هشدار عشق با اجرای درخشان بازیگران و ضرباهنگی مطلوب، به‌سرعت توجه مخاطب خاص خود گروه سنی نوجوانان را به خود جلب کرد. از جمله مشکلات نوجوانان می‌توان به تأثیر رسانه‌های اجتماعی، تجربه احساساتی همچون حسادت، مقایسه مداوم زندگی خود با دیگران و همینطور مشکلات خانوادگی اشاره کرد. ازآنجایی که سریال هشدار عشق یک درام دبیرستانی است، ممکن است درابتدا کمی پیش پا افتاده به‌نظر برسد. اما در دل این داستان به ظاهر ساده و بی‌اهمیت، درس‌های بزرگی برای این گروه سنی نهفته است که به‌خصوص به آن‌ها در زمینه اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی هشدار می‌دهد.

۹- زیر چتر ملکه

همانطور که از نامش پیداست، زیر چتر ملکه سریالی زنانه و تاریخی‌ست که حول محور شخصیت یکی از همسران پادشاه در دوران چوسان می‌گذرد. این سریال از اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۲ در ۱۶ قسمت از شبکه tvN پخش شد و به پلتفرم نتفلیکس هم راه یافت. چتر ملکه، در زمانی که پخش می‌شد یکی از پربیننده‌ترین سریال‌ها بود.

ملکه هوا ریونگ ۵ پسر دارد که یکی از آن‌ها عنوان ولیعهدی را یدک می‌کشد. اما او تنها همسر شاه نیست و فقط هم او نیست که فرزند پسر دارد. تمامی همسران شاه، فرزندان پسر دارند و در این میان، چندین ولیعهد وجود دارند که به سختی با هم به رقابت می‌پردازند تا تاج‌وتخت را از آن خود کنند. ملکه هوا ریونگ، در میان دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که در قصر وجود دارند، سعی می‌کند خود و پسرانش را بگذراند.

۱۰- پسران برتر از گل

یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه، سریال پسران برتر از گل است. این سریال در سال ۲۰۰۹ از شبکه KBS پخش شد، اما با وجود گذشت سال‌های سال از آن زمان، هنوز هم این سریال دیده می‌شود و جزء یکی از بهترین سریال‌های کره قلمداد می‌شود. همچنین، بازیگران اصلی این سریال از جمله لی مینهو و کیم هیون جونگ، نیمی از محبوبیت خود را مدیون این سریال هستند.

گو جونپیو، ثروتمندترین پسر کره که بسیار هم از خودراضی و متکبر است، با دوستان ثروتمند دیگرش، در این مدرسه درس می‌خوانند. در این مدرسه، یک دختر فقیر به نام گوم جاندی هم حضور دارد که برخلاف دیگر دختران، تحت تاثیر جذابیت و ثروت گو جونپیو نیست و به‌خاطر رفتار‌های خودپسندانه او، مدام از او انتقاد می‌کند. همین امر موجب می‌شود که جونپیو جذب این دختر شود. در ادامه داستان، شاهد روابط بامزه و جالبی هستیم که بین این دانش آموزان شکل می‌گیرد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
«•»
4
8
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
شیطان من؟
jimin
2
16
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کیمیای روح عالی بود
از این همه فیلمی که دیدم اولین فیلمی که عاشقش شدم همین بود??
آیسن مرادی نژاد
2
6
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عاشق پسران برتر از گل هستم♥️♥️???????
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد! + فیلم

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

احتمال ریزش قیمت طلای ۱۸ عیار تا این رقم/ شیرینی آرامش در بازار طلا به کام طلافروشان زهر شد/ حرکت زرگران به سمت بازار‌های دبی و استانبول

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

الفاظ رکیک سپهر حیدری درباره هوادار سپاهان که کاربران را شوکه کرد+ عکس

قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عدم تمدید پرتفو‌های زیان‌ده رویکردی مهم در بیمه تجارت‌نو

پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمعیت ایران تا ۲۰ سال آینده ۹۰ میلیونی می‌شود

زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد

پیشگوی معروف هلندی: زمین لرزه بزرگی در راه است

کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه!

پارسا پیروفر شباهتی به مولانا ندارد

چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟

بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت

سن بازنشستگی تغییر کرد؟

جنایت وحشتناک جوان ۲۲ ساله در خانه مجردی دایی اش

فیلم/ «انجیلسی» دیگر زباله نمی‌پذیرد

شهردار مرند بازداشت شد

رقابتِ تنگاتنگ ۳۷ نماینده سابق در مرحله دوم انتخابات مجلس/ این چهره‌ها به مرحله دوم رفتند +جدول

اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس+ عکس

مرسدس بنز برای شکست بی‌ام‌و دست به کار شد + عکس

مالکان خانه‌های خالی اخطار گرفتند

بازیگر زن داعشی سریال پایتخت در دنیای واقعی + عکس

اعلام تعرفه‌های جدید برقراری خط اینترنت

عکس های جدید سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا

عکس/ تنها تماشاچی زن بازی پرسپولیس و نساجی

فیلم/ کل مردم این شهر لندکروز سوارند!

توقف رشد شاخص روند اشتغال آمریکا

پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر

فیلم/کادوی بهرنگ علوی به مهران غفوریان حسابی جنجالی شد!

اونس طلا به بازار داخلی خط داد

فیلم/ قهر شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش!

عکس/ لاغری چشمگیر حسین رضازاده

کامبک لحظه آخری استقلال گریه این بازیکن را درآورد+ عکس

تاثیر بارش‌های اخیر بر موجودی آب سد‌ها چقدر بود؟

اینفوگرافی/۱۰۰۰ روز با دولت ابراهیم رئیسی؛ دولت سیزدهم چه تغییراتی در شاخص‌های کلان ایجاد کرد؟

افزایش حق مسکن کارگران منتفی شد؟

صدور بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان+ جزییات

فیلم/ خاطرات بامزه آقای بازیگر از سفر به آلمان

این ویتامین‌ها باعث کاهش وزن می‌شوند

نظر قطعی دولت درباره حقوق کارگران

گزارش بورس امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ محسن هاشمی باب شوخی را با احمدی نژاد باز کرد!

برای خرید جت شخصی چه قدر باید هزینه کرد؟

تکذیب بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها به شرکت گاز

فیلم/بازسازی درگیری در خیابان نازی‌آباد

بدهی ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت به صندوق توسعه ملی

عکس/ عزاداری دختر سردار سلیمانی در یک مراسم

ظاهر عجیب امیر تتلو در آخرین جلسه دفاعش با پیرسینگ!

چرا دلار ارزان شد؟

مرگ ۱۱۰۰ بیمار به دلیل نبود دارو!

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو

فیلم/واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری

پدر معماری جهان کیست؟

انتقاد تند فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت