تاریخ انتشار: ۰۰:۵۴ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان

۱۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه چندان کمی نیست و قرار است گوشی هوشمندی باشد که تا چند سال شما را همراهی کند. اگر شما هم دنبال بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون هستید و نمی‌دانید بین این همه تنوع و گزینه کدام یک را انتخاب کنید، کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان

اقتصاد۲۴- هدی کاشانیان: همه ما قدرت خرید انواع آیفون یا سامسونگ مدل S۲۴ Ultra را نداریم، اما خبر خوب اینکه گوشی‌های بسیار زیادی هستند که تجربه بسیار عالی از کارایی و طراحی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تصمیم‎گیری برای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان می‌تواند برای شما یک چالش باشد، چراکه ۱۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه چندان کمی نیست و قرار است گوشی هوشمندی باشد که تا چند سال شما را همراهی کند. اگر شما هم دنبال بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون هستید و نمی‌دانید بین این همه تنوع و گزینه کدام یک را انتخاب کنید، کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱- Redmi Note ۱۲ Pro: اولین بخش جذاب در مورد این محصول، دیدن مشخصه پشتیبانی از پخش محتوای دالبی ویژن است که واقعاً پیدا کردن این ویژگی در یک گوشی با قیمت ۱۰میلیون سخت است. این دستگاه در بخش طراحی هم ظاهر جالبی دارد. داشتن ظاهر زیبا، قاب مقاوم در برابر پاشش قطرات آب، عملکرد سریع و صفحه‌نمایش باکیفیت بهترین مشخصات این مدل محسوب می‌شوند. Redmi Note ۱۲ Pro توانست در عمل توجه ما را در بخش‌های زیادی بدست آورد. دوربین اصلی ردمی نوت ۱۲ پرو، هم از قابلیت‌های جذاب فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و هم اینکه امکان فیلمبرداری ۴ K را به کاربر خود می‌دهد. این محصول در بخش سخت‌افزار هم در مقایسه با رقبای هم قیمت خود خوب عمل کرده و می‌تواند بازی‌های پابجی، گنشین ایمپکت و… را در تنظیماتی متوسط به خوبی مدیریت کند.

۲- گوشی داریا باند: گوشی داریا باند که اخیراً به بازار ارائه شده و سر و صدای زیادی نیز به راه انداخته‌ است. طراحی مهندسی این گوشی ایرانی‌ست و در ساخت آن از قطعات معتبر و باکیفیت بین‌المللی استفاده شده‌است. در گوشی داریا همراه شاهد تراشه ۶ نانومتری دایمنسیتی ۷۰۵۰ هستیم که می‌توانید خاطر جمع باشید شما را از پرداخت بهای این گوشی راضی نگه خواهد داشت. در طراحی دوربین گوشی داریا باند شاهد سه لنز هستیم، لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و در آخر لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی موجود است. در نمایشگر داریا باند از صفحه نمایش Super AMOLED بهره می‌برد، با این تفاوت که زمان به روزرسانی تصویر در این گوشی ۱۲۰ هرتز بوده است و، اما گوشی داریا باند با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و یک شارژر بسیار سریع ۶۶ واتی به همراه آن ارائه می‌شود.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان

۳- پوکو F۴: این مدل سال گذشته عرضه شده و با این حال از نظر سخت افزار بهترین انتخاب در این لیست است. امتیازی نزدیک به ۷۰۰ هزار در تست آنتوتو ثابت می‌کند که پوکو F۴ می‌تواند تمام تایتل‌های بازی را در تنظیماتی خوب اجرا کند. نمایشگر امولد نسبتاً بزرگ در این گوشی، هم در ارائه رنگ توانایی خوبی دارد و به اندازه کافی روشن است. با وجود اینکه باتری این مدل تنها ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، اما به دلیل پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی می‌توانید سریعاً آن را شارژ کنید و به ادامه بازی بپردازید.

۴- پوکو X۵ Pro: پوکو X۵ پرو به نوبه خود مشخصات قابل‌توجهی دارد. به عنوان مثال، یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی باکیفیت، اسپیکر‌های استریو، تراشه کارآمد برای اجرای بازی‌ها و ماندگاری شارژ بالا از مشخصات اصلی این گوشی به شمار می‌روند.

۵- گلکسی A۳۴: گوشی با اندروید ۱۳ عرضه شده و طبق وعده کره‌ای‌ها قرار است تا ۵ سال دیگر نیز به‌روزرسانی منظم دریافت کند. تراشه Dimensity ۱۰۸۰ هرچند ازنظر عملکردی از اسنپدراگون ۸۷۰ با اختلاف نسبتا محسوسی جا می‌ماند، اما پایداری بهتری داشته و این امکان را فراهم می‌کندتا بازی پابجی موبایل با گرافیک اولترا و نرخ فریم حدود ۶۰ روی گوشی اجرا شود.

۶- موتورولا مدل G۷۲: گوشی موتو جی ۷۲ موتورولا از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. همچنین درون حفره داخل صفحه نمایش آن نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جا خوش کرده است. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توان به پشتیبانی از ۱ میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نمایش ۴۰۲ پیکسل در هر اینچ اشاره کرد که باعث نمایش محتوای با کیفیت به کاربران می‌شود. این گوشی از طراحی ضد آب برخوردار شده و صفحه نمایش ۶.۶ اینچی آن از پنل P-OLED با رزولوشن FHD+ برخوردار شده است. این گوشی در بخش سخت‌افزار از تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Helio G۹۹ با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که می‌توان حافظه آن را با کارت حافظه (مشترک با اسلات سیم کارت دوم) افزایش داد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌ها تا ۹ میلیون تومان


۷- موتورولا مدل G۷۳، ۵G: گوشی موتورولا مدل Moto G۷۳ مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی TurboPower است و بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد تا از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد. این گوشی با بهره‌مندی از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح +FHD و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، می‌تواند تصاویر را با وضوح بالایی به نمایش بگذارد. گوشی موتورولا مدل Moto G۷۳ مجهز به دوربین پشتی دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و در بخش سلفی نیز مجهز به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند. موتورولا G۷۳ با سیستم عامل اندروید ۱۳ ارائه می‌شود و در بخش نرم افزاری با پوسته سفارشی MyUX موتورولا اجرا می‌شود. در بخش سخت‌افزار، Moto G۷۳ از تراشه مدیاتک Dimensity ۹۳۰ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا توسط کاربر پشتیبانی می‌کند.

۸- آنر مدل X۸a: یکی از بهترین میان‌رده‌های آنر است و برای پردازش اطلاعات از تراشه مدیاتک Helio G۸۸ قدرت می‌گیرد. این گوشی را می‌توانید تنها در یک حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایت خریداری کنید. همچنین باتوجه به این‌که آنر در گوشی ایکس ۸a امکان استفاده از کارت حافظه جانبی را ایجاد نکرده است. ماژول دوربین سه‌گانه گوشی Honor X۸a متشکل از لنز اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است که می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

بهترین گوشی‌ها تا ۱۰ میلیون تومان

۹- ریلمی ۱۰ RMX۳۶۳۰: این برند چندسالی می‌شود که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند و به خانواده تولیدکننده‌های چینی نظیر هواوی و شیائومی پیوسته است. این گوشی از تراشه مدیاتک Helio G۹۹ استفاده می‌کند که می‌توانید در حافظه‌های متنوع ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت با رم‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایت این دستگاه را خریداری کنید. همچنین این امکان را دارید که با کارت حافظه جانبی، حافظه دستگاه را افزایش دهید. دوربین دوگانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، محافظت گوریلا گلس ۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع ۳۳ وات که به گفته شرکت سازنده در ۳۳ دقیقه نیمی از شارژ دستگاه تکمیل می‌شود.

۱۰- اوپو مدل A۷۸، ۴G: این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۴۳ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۴۰۹ پیکسل در اینچ (ppi) است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا نمایش بدهد. گوشی Oppo A۷۸، دارای دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (f/f/۱.۸)، دوربین ۲ مگاپیکسلی (f/۲.۴) و در بخش سلفی نیز مجهز به سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ است. گوشی هوشمند اوپو A۷۸ مجهز به تراشه هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ است. این گوشی میان رده با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS ۱۳.۱ عرضه می‌شود و عملکرد نرم افزاری خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت کیا اپتیما، اسپورتیج و سراتو در بازار ایران + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

نحوه صحیح تعویض دنده خودرو چگونه است؟

فیلم/ لحظه انتقال پیکر رئیس جمهور و تیم همراه توسط امدادگران هلال احمر

علت سقوط بالگرد رئیسی مشخص شد

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

سقوط هلیکوپتر کاروان رئیس جمهور در جلفا

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خبر مهم و جدید درباره سقوط بالگرد رئیسی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلمی که تلویزیون ترکیه از صحنه سقوط بالگرد رئیس جمهور منتشر کرد

اختلاف قیمت شاهین دنده‌ای و اتومات در بازار چقدر است؟

بهادری جهرمی: از رئیس‌جمهور می‌ترسیم که تعطیلی اعلام کنیم

جزئیات مراسم تشییع و تدفین ابراهیم رئیسی

ابراهیم رئیسی در گذر تاریخ

جزییات عزای عمومی و تعطیلی کشور

یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز شد

عکس/ استوری متفاوتی که حامد بهداد امروز منتشر کرد!

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه معلم به مناسبت شهادت حضرت آیت الله رئیسی

اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه ملت سپرده شد

عکس/کنایه میثم درویشان‌پور طنزپرداز به خبر جعلی خبرگزاری فارس

واکنش رسول خادم به شهادت ابراهیم رئیسی+ عکس

خداحافظی عیسی آل کثیر با پیراهن پرسپولیس

فیلم / مراحل تشییع پیکر رئیسی و همراهان اعلام شد

بازار ارز امنیتی شد؟

شناسایی هویت شهدای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور

خبر مهم درباره پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ نقدی+ فیلم

ژیلا صادقی برای همیشه ایران را ترک کرد + عکس

توضیح سازمان تامین اجتماعی درباره تاخیر حقوق بازنشستگان

فیلم/ محل سقوط بالگرد رئیسی ممنوع الورود شد

پیام تسلیت مولانا عبدالحمید در پی شهادت رئیس جمهور

داده‌های جدید درباره وضعیت کودکان کار در ایران

هنرمندانی که شهادت ابراهیم رئیسی را تسلیت گفتند + عکس

آخرین ورزشکاری که با شهید ابراهیم رئیسی دیدار داشت که بود؟ + عکس

پیشنهاد جدی خارجی برای سرمربی پرسپولیس

فیلم/بهادری جهرمی: آزمون‌های نهایی با قوت ادامه خواهد یافت

پیام علی لاریجانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام محمود احمدی‌نژاد برای شهادت رئیسی و همراهانش

فیلم/ رادان خبر ترورش را تکذیب کرد

فیلم/دور افتخار پهپاد ترکیه‌ای بعد از پیدا کردن هلیکوپتر ابراهیم رئیسی

فیلم/ پوشش متفاوت المیرا شریفی مقدم در آنتن زنده تلویزیون

پیام تسلیت سرپرست بانک سینا در پی شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه

توییت تلخ قالیباف برای رئیسی

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه شد

معرفی مشخصات فنی هواگرد وی ۲۲ آسپری

افزایش قیمت غیرمنتظره قیمت بیت کوین

رهبر انقلاب: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت

قیمت قطعی و علی‌الحساب خودرو‌های برقی وارداتی اعلام شد

روایت یک فرود سخت و حادثه تلخ؛ چرا رئیس جمهوری ایران به مناطق مرزی سفر کرده بود؟

همزمانی دو انتخابات پس از ۴۳ سال

فیلم/اظهارات معاون اول روحانی درباره سید ابراهیم رئیسی

پرشدگی سدها به ۶۸درصد رسید+جدول

پدر مدیریت علمی جهان کیست؟

افزایش جهانی قیمت نفت درپی شهادت رییس جمهور

جدیدترین قیمت آپارتمان‌های سن‌دار در منطقه ۵ تهران

مردم با بازار مسکن قهر کردند

چه زمانی باید تسمه تایم خودرو را عوض کرد؟

عکس/ توئیت رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس جمهوری

پیام تسلیت روحانی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

فیلم/انتقال پیکر‌های حادثه سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی