اقتصاد۲۴ - ضرغام احمدوند با بیان این مطلب افزود: افزون بر ۴۵ دستگاه بیسیم این سیستم در اختیار چهار گروه از عوامل اجرایی ستاد شامل حراست، بازرسی، انتظامی و عمومی قرار گرفته است تا در اسرع وقت بتوانند وظایف ستادی خود را در تعامل با یکدیگر انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه درسال گذشته یکی از مشکلات عمده ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همین بحث بیسیم بود یادآور شد: بیسیمهایی که امسال بکار گرفته شده است در تمام نقاط جزیره که ایرانسل خط میدهد، آنتن میدهد و مشکلی دراین خصوص وجود ندارد.
رییس حراست ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره فعالیتهای حراستی ستاد هم گفت: افزون بر ۱۱ نفر از سوی حراست ستاد به صورت نوبتی در سطح جزیره از اسکله ها، سایت ها، مراکز و اماکن گردشگری سرکشی میکنند.
احمد وند تصریح کرد: مهمترین ابزار ارتباطی این افراد همین دستگاههای بی سیم است که نقش اساسی در گزارش دهی مشکلات و کمبودهای احتمالی در این نقاط به ستاد و تصمیم گیری فوری برای حل مشکلات و رفع موانع در ستاد دارند.
وی یادآور شد: البته به صورت روزانه نیز گزارش بازدیدها و نظارت عوامل اجرایی حراست ستاد و پیشنهادات مربوطه به دبیرخانه ستاد ارائه میشود.
ستاد اجرایی خدمات سفر قشم متشکل از ۱۰ کمیته شامل «خدمات شهری و روستایی، «پشتیبانی و امور اجرایی»، «اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی»، «اسکان و رفاه»، «برنامه ریزی و آمار»، «نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات»، «خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک»، «تشریفات و رویدادها»، «خدمات حمل و نقل» و «بهداشت و سلامت» برای مدیریت سفرها به قشم منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا توسط سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل شده است.