تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیگیری جدی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توسط دیوان محاسبات

دیوان محاسبات اعلام کرد که موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

اقتصاد۲۴ - به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان که در احکام بودجه ۱۴۰۰ درج شده، به عنوان یکی از موضوعات دارای اولویت در دستور کار دیوان محاسبات قرار گرفته است.

این یکی از تصمیمات بزرگ قانون بودجه سال جاری بوده که باید تا انجام نهایی و رسیدن به دست بازنشستگان به بهترین نحو صورت گیرد و در این باره، دیوان محاسبات تا کسب نتیجه به نفع بازنشستگان، موضوع را مورد پیگیری و نظارت جدی قرار خواهد داد.


بیشتر بخوانید: مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از فروردین


دیوان محاسبات یکی از نهاد‌های وابسته به مجلس شورای اسلامی است که وظیفه نظارت بر همه فرایند‌های مالی کشور را بر عهده دارد و به عنوان بازوی نظارتی مجلس عمل می‌کند.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
گرسنه
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
تو از کجا آمدی آقای سالاری چرا با قشر باز نشسته کارگری بازی می کنی شفاف بگو حداقل حقوق چقدر است چکار داری که اگر باز نشسته ای یک زن ودو فرزند ویک مادر زن و یک قاطر داشته باشد حقوقش چقر است این قشر درست است کارگری می کردند ولی آنقدر هوش وزرنگ هستند که با زیاد کردن پیاز داغش سعی در بالا بردن حقوق ها داری که مادر زن وبچه ها را نام می بری همش مسخره بازی آخرش ما نفهمیدیم که از کار افتاده کلی حقوقش چقدر است تا حقوق را جویا میشویم شروع می کنند اگر چند تا بچه وچند تا گوسفند و پدر زن والی آخر بد بختی هر کس مسول کارگران شد همه از یکی ناقلا تر
ارسال نظر