تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

تدوام روزهای قرمز بورس/ نام نمادهایی که بیشترین کاهش قیمت را داشتند

امروز نماد‌های بپاس و صبا بیشترین اثر مثبت و نماد‌های زاگرس، شگویا، وهور، دماوند و ذوب بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند.

اقتصاد۲۴- امروز مانند روز‌های گذشته شاخص کل نزولی بود و با ۶ هزار و ۷۳۳ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‎‌وزن نیز با ۹۴۵ واحد ریزش به عدد ۴۳۸ هزار و ۹۷۴ واحد رسید. نماد‌های شستا و کچاد بیشترین اثر مثبت و نماد‌های فولاد، فملی، فارس، شپنا و وبملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند. شستا، شپنا، اپال، فملی، شتران، فولاد و شبندر نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

در بازار امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های سیمرغ، سمازن، سدشت، شیران، فایرا، سشرق و شستا تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های خودرو، ساربیل، وصنعت، خزامیا، وبملت، وبصادر و وخارزم مربوط بود. نماد‌های سپاس، پارند، شیران، کمند، تاصیکوح و صنفت ۳۱۲ بیشترین تقاضا و نماد‌های خساپا، سنیر، خزر، کویر، خودرو، بکاب و برکت بیشترین عرضه را داشتند.

امروز، اما شاخص کل فرابورس ۱۴ واحد مثبت شد و به عدد ۱۷ هزار و ۹۱۹ واحد رسید. نماد‌های بپاس و صبا بیشترین اثر مثبت و نماد‌های زاگرس، شگویا، وهور، دماوند و ذوب بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند.

امروز در فرابورس نماد‌های ساوه، بپیوند، آریا، شگویا، بگیلان، صبا و سبزوا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

ارسال نظر