تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
منطقه حمایت 57،000 دلاری شکست

ارزش بیت کوین کاهش یافت

رمزارزها در حالی دسته جمعی در حال اصلاح قیمت هستند که قیمت بیت کوین در حال سقوط است و منطقه حمایت 57،000 دلاری خود را شکست.

اقتصاد۲۴ - قیمت بیت کوین در حال سقوط است و منطقه حمایت ۵۷،۰۰۰ دلاری خود را شکست. اتریوم با شکست قیمت ۲۰۵۰ دلار ۵ درصد سقوط کرد ، ریپل از بالاترین سطح قیمت عقب نشینی کرد و زیر ۱.۰۰ دلار معامله شد. 

ارز های STX ، DENT و WIN بیش از ۲۰ درصد افت داشتند و قیمت بیت کوین سعی کرد که منطقه حمایت ۵۸،۰۰۰ دلاری را حفظ کند. در نتیجه ، این ارز به روند نزولی واکنش نشان داد و زیر سطح حمایت ۵۷،۰۰۰ دلاری معامله شد. اکنون نشانه هایی از اصلاح بیشتر را مشاهده می کنیم و ممکن است قیمت بیت کوین به زیر ۵۶،۰۰۰ دلار برسد.

به همین ترتیب، بیشتر آلت کوین های بزرگ در حال کاهش قیمت هستند. اتریوم بیش از ۵ درصد سقوط کرد و حتی سطح ۲۰۰۰ دلار را شکست. ریپل به بالای ۱.۱۰۰ دلار صعود کرد اما اکنون بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته است.

قیمت بیت کوین

پس از از دست دادن سطح ۵۸،۰۰۰ دلار ، قیمت بیت کوین افت بیشتری را آغاز کرده است. بیت کوین زیر سطوح حمایتی ۵۷،۲۰۰ و ۵۷،۰۰۰ دلار معامله شد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۵،۵۰۰ دلار است که در صورت از دست دادن آن ، خطر کاهش شدید به ۵۲،۰۰۰ دلار وجود دارد.

در روند صعودی ، مقاومت بیت کوین نزدیک به سطح ۵۷،۰۰۰ دلار بوده و مقاومت اصلی حال حاضر این ارز ، نزدیک به سطح ۵۷،۰۰۰ و ۵۷،۲۰۰ دلار است.

قیمت اتریوم

اتریوم نتوانست منطقه مقاومت ۲۱۲۰ دلاری را تثبیت کند و واکنش نزولی را ثبت کرد. اتریوم سطح حمایت ۲۰۷۵ و ۲۰۵۰ دلار را شکست. این ارز حتی سطح ۲۰۰۰ دلار را از دست داده و ممکن است ناحیه حمایتی ۱۹۲۰ دلاری را نیز لمس کند.

در صورت بازگشت به روند صعودی ، قیمت این ارز ممکن است در حدود ۲۰۵۰ دلار مقاومت نشان دهد. مقاومت اصلی همچنان نزدیک به سطح ۲۱۲۰ و سپس ۲۱۵۰ دلار می باشد.

منبع: تحلیل بازار

ارسال نظر