تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
احساسات گاوی در معاملات بیت کوین نمایان شد

عرضه سهام صرافی کوین‌بیس در بورس نزدک

لیست شدن صرافی کوین‌بیس Coinbase در بورس نزدک امروز باعث شد بازار ارز‌های دیجیتال با استقبال فراوانی مواجه شود و سراسر سبزپوش گردد.

اقتصاد۲۴ - در زمان نگارش این خبر، بزرگ‌ترین رمز ارز بازار به قیمت ۶۴،۳۷۰ دلار خرید و فروش می‌شود. بالاترین قیمت بیت کوین تا کنون ۶۴۵۰۱ دلار بوده است. اتریوم با جایگاه دوم در لیست برترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار به قیمت ۲۳۸۹ دلار معامله می‌شود.

حجم معاملات ۸ صرافی بزرگ که توسط وبسایت Coindesk بررسی شده اند در روز سه‌شنبه به بالاترین میزان خود از ۷ آپریل تا کنون به مقدار ۴ میلیارد دلار رسیده است.

احساسات گاوی در بازار معاملات آتی بیت کوین نمایان شده است. اختلاف قیمت قراردادهای سه ماهه آن با قیمت بازار اسپات BTC به ۵۰٪ رسیده است. این بدین معنی است که تریدرهای بازار فیوچرز روند صعودی را برای آینده نزدیک پیش‌بینی کرده‌اند.

جیسون لو مدیر فناوری صرافی OKcoin می‌گوید: بازارها خود را برای لیست شدن صرافی Coinbase آماده می‌کنند. احتمالا این موضوع باعث شود ارزش این صرافی به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند. در نتیجه تقاضا برای بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال به بالاترین میزان رسیده است.

تاثیر لیست شدن صرافی Coinbase اتریوم و سایر آلتکوین ها

طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت ارز دیجیتال ETH بین بازه ۲۱۳۵ دلار تا ۲۳۷۷ دلار نوسان داشته است. اتریوم بالاتر از نمودار میانگین متحرک ۱۰ و ۵۰ روزه در چارت ساعتی حرکت کرده است که این نشان‌دهنده روند صعودی آن است.

اتریوم نیز همانند بیت کوین روز سه‌شنبه به رکورد جدید قیمتی دست پیدا کرد. با این حال ستاره آلتکوین‌ها در چندوقت اخیر، کوین صرافی بایننس BNB بوده است.

درحالیکه آلتکوین‌ها به واسطه لیست شدن صرافی Coinbase شاهد افزایش قیمت بودند، روند صعودی ارز دیجیتال BNB مدیون موفقیت بایننس اسمارت چین (BSC) بوده است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر