تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

گل محمدی: گروه پرسپولیس یکی از سخت‌ترین گروه‌ها است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

اقتصاد۲۴ - یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گوا گفت: نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفته ایم حاصل تلاش تمام بازیکنان است. بازیکنان پرسپولیس با اعتماد به نفس و تمرکز توانستند نتایج خوبی کسب کنند. شاید فکر کنند گروه ما ساده است و به همین خاطر نتایج مناسب کسب شده، اما واقعا گروه ما ساده نیست و تیم گوا که ما بازی آخر خود را با آن انجام دادیم، کارشناسان فکر می‌کردند تیم ضعیفی باشد، اما همه دیدند گوا کیفیت خوبی دارد و با برنامه، دونده و منسجم بازی می‌کند. آن‌ها با قلب خود بازی می‌کنند.

او گفت: از آن طرف الریان و الوحده با بازیکنان و مربیان خیلی حرفه‌ای در لیگ قهرمانان حضور دارند و همه این‌ها باعث شده گروه ما جزو سخت‌ترین گروه‌ها باشد. بازیکنان ما نگاه و رویکرد خوبی به مسابقات دارند. بازیکنان ما با تلاش مضاعف توانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و این در حالی است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم. ما با مشکلات زیادی وارد مسابقات شدیم و جا دارد از مسئولان باشگاه هم تقاضا کنم که نسبت به حل مشکلات زودتر اقدام کنند.

او بیان کرد: ما باید یک مقدار نظم دفاعی را در زمان ضربه ایستگاهی بیشتر کنیم. فرصت زیادی برای تمرین نیست، اما باید سعی کنیم تمرکز خوبی روی ضربات داشته باشیم.

ارسال نظر