تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
به مناسبت روز ملی کارآفرینی مطرح شد:

استارتاپ‌ها و تاثیر آن بر اقتصاد کشور

به مناسبت روز ملی کارآفرینی؛ جلسه‌ای در یکی از روم‌های اپلیکیشن کلاب هاوس با حضور آنلاین بیش از ۸۰ نفر از متخصصان اکوسیستم کارآفرینی با مدیریت سروش مودب، دبیر اجرایی هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد.

اقتصاد۲۴ - در این گفتگو بهروز فروتن بنیانگذار صنایع غذایی بهروز و رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته جهانی کارآفرینی، شهرام شکوری مدیرعامل شرکت طرفه نگار، مرجان هوشیار مدیرعامل شرکت نگین تجارت فردوس، کیوان نقره‌کار کارآفرین و مجری برنامه‌های کسب و کار صدا و سیما، رحیم فرضی پور بنیان‌گذار موسسه آموزش عالی بهار، آرزو خسروی بنیان‌گذار فرش آنلاین و سایر کارآفرینان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

گفتگوی ویژه بررسی حمایت و همراهی فعالان اکوسیستم کارآفرینی با یکدیگر در خصوص چالش‌ها و موانع پیش روی کارآفرینی ملی از جمله مواردی بود که در این گفتگو‌ها مطرح شد و کارآفرینان و فعالان اقتصادی به آن‌ها پرداختند.

همچنین دبیر اجرایی هفته جهانی کارآفرینی ایران در این جلسه اعلام کرد که به دلیل استقبال گسترده از این مطالب و گفتگو‌ها سعی خواهد کرد به صورت منظم و برنامه ریزی شده این برنامه‌ها را ادامه دهند و با حضور افراد متخصص و خبره مسائل روز کسب و کار‌ها را بررسی کنند.

این گفتگو در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه با حضور جمعی از کارآفرینان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی؛ ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ همزمان با روز ملی کارآفرینی در کلاب هاوس برگزار شد.

همچنین علاقمندان جهت اطلاع از اخبار و زمان دقیق برنامه‌ها می‌توانند به وب سایت هفته جهانی کارآفرینی به نشانی www.gewiran.com مراجعه کنند. 

ارسال نظر