تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آیا دوج کوین سطح مقاومتی را می‌شکند؟

پیش بینی قیمت دوج کوین

سایه ترس و تردید بر سر دوج کوین در حالی گسترانیده شده که با وجود کاهش ۶۳ درصدی قیمت این رمزارز طی چند روز گذشته، این رمزارز بار دیگر صعودی شد.

اقتصاد۲۴ - قیمت ارز دیجیتال دوج کوین در صورت ادامه روند صعودی، سقف‌های جدیدی تشکیل داده و روند صعودی قوی تری را خواهد داشت. 

پس از کاهش ۶۲ درصدی قیمت دوج کوین طی چند روز گذشته، این رمزارز و سایر ارز‌های دیجیتال اکنون روند صعودی گرفته اند. در حال حاضر، قیمت دوج در تلاش است تا از محدوده مقاومت ۰.۲۶۲ تا ۰.۳۰۲ دلار عبور کند.

اگر این سطح مقاومت شکسته شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت آن تا ۰.۴۵۹ دلار مجددا افزایش یابد. همچنین، اگر این محدوده مقاومت عبور کند و به روند صعودی خود ادامه دهد، سیگنال فروش اندیکاتور Super Trend از بین می‌رود.


بیشتر بخوانید: دوج کوین تا کجا رشد می‌کند؟


برای رسیدن به این هدف، باید سطح مقاومت ۰.۳۴۵ دلار در محدوده سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی و ۰.۴۲ دلار شکسته شود. طبق نمودار IOMAP مقاومت قابل توجهی در مسیر رمزارز دوج کوین وجود ندارد.

طبق داده‌های منتشر شده، حدود ۲۸۰۰۰ حساب به ارزش ۲.۸۲ میلیارد دلار این ارز دیجیتال را در محدوده ۰.۲۸۱ دلار خریداری کرده اند. از طرف دیگر، نرخ فاندینگ ریت دوج کوین در حال افزایش است، که احتمال رشد قیمتی را بالا برده است.

منبع: نبض بازار

ارسال نظر