تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امروز صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از تقاطع غیر همسطح و نقطه اتصال خط ریل سراسری به بندر کاسپین

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان در نخستین روز کاری خود از پروژه تقاطع غیر همسطح در محدوده منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند انجام فعالیت‌های زیر ساختی و عمرانی آن پروژه قرار گرفت.

اقتصاد۲۴- اکبری مقدم از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید نامجو که به منظور مدیریت ترافیک ورودی و خروجی به فاز تجارت و گردشگری منطقه و مجتمع بندری کاسپین ایجاد شده دیدار کرد. در این برنامه که معاون فنی و عمرانی سازمان حضور داشت مدیرعامل سازمان با حضور در نقطه اتصال خط ریل رشت به منطقه، در اسکله بندر کاسپین، و بررسی نقشه اجرایی طرح و روند انجام فعالیت عمرانی آن، در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت و دستورات لازم فنی را در خصوص سرعت بخشیدن به فرایند اجرای پروژه صادر نمود.


بیشتر بخوانید: منطقه آزاد انزلی می‌تواند شتاب دهنده استراتژیک اقتصاد ملی و استانی باشد


گفتنی است عرشه تقاطع غیر همسطح شهید نامجوی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفته است و بصورت روگذر و شبدری کامل بوده که طول شاخه اصلی تقاطع از ابتدای محل فراز تا انتهای محل فرود در حدود ۱۱۰۰ متر در دو باند شمالی و جنوبی طراحی شده است.

این تقاطع جهت تامین کلیه مسیر‌های حرکتی گردشی و تغییر مسیر‌ها و نیز یک زیرگذر به طول ۶۰۰ متر، جهت اتصال مسیر رشت–انزلی به مجتمع بندری کاسپین و به منظور توزیع متوازن بار ترافیکی محموله‌های تجاری و ترانزیتی و همچنین دسترسی مستقیم مسیر راه آهن به محل اسکله رو رو طراحی شده است.

منبع: منطقه آزاد انزلی
ارسال نظر