تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
رنجبری خبر داد:

پلمب یک شرکت تولیدی در قشم به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی کرونا

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از پلمب یک شرکت تولیدی در این منطقه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار خبر داد.

اقتصاد۲۴-  سلیمان رنجبری با اعلام این خبر گفت: این شرکت در زمره شرکت‌هایی بود که کارشناسان مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد قشم بطور مشترک با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از آن‌ها بازدید کردند.

وی هدف از این بازدید‌ها را نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و افزود: البته موضوع مبارزه با اشتغال اتباع خارجه غیرمجاز که از جمله ماموریت‌های مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد قشم بشمار می‌رود در این بازدید‌ها از سوی کارشناسان این مدیریت با جدیت دنبال شده است.


بیشتر بخوانید: ۳۵۰۰ مترمربع اراضی خالصه دولتی در روستای ریگو قشم رفع تصرف شد


رنجبری با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع کرونا درقشم بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمحیط‌های کاری بخصوص در مراکز و کارخانجات تولیدی تاکید کرد و یادآور شد: هرگونه سهل انگاری و نادیده گرفتن مقررات و دستورالعمل‌ها دراین خصوص می‌تواند پیامد‌های ناگوار و جبران ناپذیری برای شاغلان این مراکز و کل جامعه قشم در پی داشته باشد.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر