تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
در عملکرد یک ساله مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم رقم خورد:

برگزاری ۴۶۸۲ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت در منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری چهار هزار و ۶۸۲ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برای مدیران و کارکنان این سازمان در طول سال گذشته خبر داد.

اقتصاد۲۴- حمیدرضا صادقی با اشاره به تداوم فعالیت‌های واحد آموزش مدیریت منابع انسانی در دوران کرونا عنوان داشت: توانمند سازی، توسعه، ارتقاء سطح کیفی، به روز کردن اطلاعات تخصصی و افزایش کیفیت و بهره وری کارکنان از اهداف برگزاری این دوره‌ها بوده است.

صادقی افزود: به همین منظور این دوره‌ها در سال گذشته به صورت حضوری، آنلاین و آفلاین در قالب ۲۵ دوره عمومی و تخصصی برگزار شده و توانسته قابلیت‌های دانشی، مهارتی و نگرشی مناسبی را در کارکنان پرورش دهد.


بیشتر بخوانید: رفع تصرف اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۸۶.۲ میلیارد ریال در روستای ریگو قشم


وی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی و حضور تمامی کارکنان در سال جدید تاکید کرد و گفت: به منظور رسیدن به جایگاه متناسب با اهداف و رسالت سازمانی، مسوولان واحد‌ها باید متناسب با موقعیت شغلی و وظایف محوله از آموزش‌هایی متناسب بهره‌مند شوند.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان افزود: بی‌شک یکی از موثرترین گزینه‌ها برای بالا بردن قابلیت‌های دانشی، مهارتی و نگرشی مناسب در کارکنان استمرار در برگزاریدوره‌های ضمن خدمت است.

 

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر