تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا ۲۰ اردیبهشت ماه انجام شد:

تمدید مهلت ثبت‌نام در اینوتکس آکادمی

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ در حالی به روز‌های برگزاری نزدیک می‌شود که علاقه‌مندان تا ۲۰ اردیبهشت ماه می‌توانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند.

اقتصاد ۲۴ - اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی، چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود. کارگاه‌ها باحضور صاحب‌نظران اکوسیستم، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود. این دوره‌ها که از ۲۸ الی ۳۱ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۰ در سالن سراج پارک فناوری پردیس آموزش داده می‌شود، به صورت متمرکز جهت آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آن‌ها برگزار می‌گردد.

موضوعات آموزشی در اینوتکس آکادمی شامل «نقشه راه توسعه بین المللی کسب و کارها»، «اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP»، «نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز» و «BABOK در فضای کسب و کار ایران» می‌شود.

کسانی که در اینوتکس آکادمی شرکت کنند، می‌توانند به‌صورت رایگان از نمایشگاه اینوتکس بازدید کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس http://www.inotex.com/academy تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در اینوتکس آکادمی ثبت نام و به صورت رایگان از نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی ست، دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد در فضایی باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

منبع: روابط عمومی پارک فناوری پردیس

ارسال نظر