تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

پیش‌بینی بورس امروز / مصوبه‌های جلسه سران اجرایی می‌شود؟

جلسه سران قوا روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد و پیشنهاد‌های وزارت اقتصاد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. بازار که این روز‌ها با یک روند نزولی رو به رو شده است بیش از پیش نیاز به حمایت دولت و نهاد‌های بیرونی سازمان بورس دارد.

اقتصاد ۲۴- جلسه سران قوا روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد و پیشنهاد‌های وزارت اقتصاد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. بازار که این روز‌ها با یک روند نزولی رو به رو شده است بیش از پیش نیاز به حمایت دولت و نهاد‌های بیرونی سازمان بورس دارد تا ضرر زیان دیدگان با جمع شدن صف‌های فروش قفل شده جبران شود و بازار به تعادل برسد.

مهدی ساسانی کارشناس بازار سرمایه گفت: جلسه قوا با تاخیر سه هفته‌ای برگزار شد و تمام مصوبه‌های پیشنهادی وزارت اقتصاد برای حل مسئله بازار سرمایه مورد تایید و تصویب قرار گرفت. ساسانی در این باره افزود: اگر یک درصد از صندوق توسعه ملی که حدودا معادل ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان است به بازار تزریق شود تا حد خوبی مشکل نبود نقدینگی در بازار حل خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با واکنش هیجانی و شوک در بازار نسبت به نتیجه این جلسه رو به رو می‌شویم. زیرا بازار و سهامداران امید به تزریق این نقدینگی دارند و در نتیجه بازار هم منتظر این اتفاق خواهد بود.

ارسال نظر