تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

صنعت گردشگری جزیره نیازمند برندسازی است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه دیدار خود با جامعه هتلداران جزیره بر لزوم برندسازی و جریان سازی صنعت گردشگری جزیره، متناسب با ذائقه روز مردم تأکید کرد.

اقتصاد۲۴- علی درویش پور در این جلسه که با حضور اعضای جامعه هتلداران جزیره برگزار شد، عنوان داشت: برای ساخت برند جزیره، باید همه ساختار‌ها و برنامه‌های حاکم بر منطقه، در این راستا جهت‌دهی شده و فعالان این عرصه با استانداردسازی، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.

وی افزود: طراحی رویدادها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که به خلق خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن جزیره است.


بیشتر بخوانید:  یکپارچگی کارکردی رکن اصلی تداوم خدمت مسئولان به مردم است


به گفته درویش پور، قشم با داشتن جاذبه‌های نادر در دنیا، باید به نخستین مقصد گردشگری ایران تبدیل شود و سهم عمده‌ای در سبد سفر‌های مردم کشور داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از همراهی اعضای جامعه هتلداران گفت: توسعه گردشگری، توسعه اقتصاد همه قشر‌های جزیره است که با برنامه‌ریزی اصولی و تعامل و همت خود ما تحقق پیدا می‌کند.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر به ارائه گزارشی از وضعیت حضور گردشگران در جزیره پرداختند و خواستار حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و طراحی یک برنامه اصولی و منسجم برای معرفی ظرفیت‌های جزیره و جذب گردشگر در تمامی فصول سال شدند.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر