تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از اجرای طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرستان ری خبر داد.

اقتصاد۲۴ - حسین توکلی در تشریح روند اجرای طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در شهرستان ری گفت: رسیدگی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است و یکی از مهمترین اهداف آن، تامین سرپناه و مسکن مناسب برای این اقشار بوده است که در این خصوص با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های اجرایی طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در بخش‌های شهرستان ری اجرا خواهد شد.

وی افزود: اگرچه در حال حاضر در پیرامون منطقه ۲۰ (شهرری) روستا‌هایی داریم که با مشکلاتی روبرو هستند که رفع این مشکلات در اولویت نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار گرفته است. با تخصیص و توزیع اعتبارات ارزش افزوده به روستا‌ها بر اساس شاخص جمعیت، با تلاش مدیران دلسوز سیمای روستا‌های شهرستان ری تغییر و روستا‌ها در مسیر توسعه و پویایی قرار گرفتند که موجب شد مردم به روستا تعلق خاطر پیدا کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: رسیدگی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است و یکی از مهمترین اهداف آن، تامین سرپناه و مسکن مناسب برای این اقشار بوده است که در این خصوص با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های اجرایی طرح ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در بخش‌های شهرستان ری اجرا می‌شود و این پروژه یکی از طرح‌هایی است که با تامین زمین با کمترین قیمت از سوی دولت و اجرای آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

توکلی تاکید کرد: بنا بر اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی پیام شهید رجایی ویژه اقشار کم درآمد در بخش مرکزی در ۵ طبقه و در مدت زمان ۳۰ ماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و با نازل‌ترین قیمت به اقشار ضعیف جامعه واگذار خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر