اقتصاد۲۴ - به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یک گفت و گوی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به سوالات مشتریان در حوزههای مختلف خدمات بانکی پاسخ خواهد داد و آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.
بیشتر بخوانید: خدمات جدید سامانه بانکداری اینترنتی (حقیقی/ حقوقی) بانک رفاه کارگران ارائه شد
مشتریان گرامی که تمایل دارند مسائل و پرسشهای خود را به شکل مستقیم با مدیرعامل بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، میتوانند روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این گفت و گوی تلفنی شرکت کنند.