تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهاروند خبر داد:

توسعه راه ها و ایمن سازی معابر روستایی قشم

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با کلنگ زنی و احداث بلوار طولا این ناحیه، گام بلندی جهت توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ایمن سازی معابر برداشته خواهد شد.

اقتصاد۲۴-محرم بهاورند با بیان این مطلب، اظهار کرد: این پروژه به طول ۲.۵ کیلومتر و عرض متغیر ۴۰ – ۷۲ متر حدفاصل میدان ورودی طولا تا میدان صنایع احداث می‌شود.
وی ادامه داد: برای این پروژه عمرانی با هدف تکمیل مسیر دسترسی ایمن شهروندان محدوده روستای طولا با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال بوده اجرایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جریان سازی فعالیت‌های جزیره بر بستر گردشگری


معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: احداث کانال دفع آب‌های سطحی، تجهیزات روشنایی این محور، فضای سبز، ریفیوژ، چند دهنه پل و سایر ابنیه فنی نیز در این پروژه عمرانی پیش بینی شده است.
به گفته بهاروند؛ گسترش شبکه راه ها، افزایش ضریب ایمنی در سفر و تسهیل در عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی جزیره از اهداف این پروژه است که امیدواریم با مشارکت و هماهنگی، در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسد.
وی در پایان با اشاره به اهتمام سازمان منطقه آزاد قشم، بر توسعه بزرگراه‌ها و جاده‌های جزیره، اظهار امیدواری کرد: با ادامه نهضت راه سازی در سراسر جزیره و همچنین بهسازی و ساماندهی مسیر‌های موجود و اصلاح نقاط حادثه خیز، زیرساخت‌های توسعه همه جانبه و پایدار قشم فراهم می‌شود.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر