تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
در نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد؛

سیاست گذاری سازمان بر مدار قانون و رضایت مردمی

نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رفع مشکلات مردم و سرمایه گذاران و بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز و تحقق بخشیدن به سیاست تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

اقتصاد۲۴- علی درویش پور در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان برگزار شد، اظهار کرد: جلب رضایتمندی مردم در چارچوب قانون، یکی از وظایف ما به عنوان خدمت گذاران نظام و کشور است.
درویش پور تصریح کرد: پشتیبانی از سرمایه گذاران و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی جهت رفع موانع و همچنین دستیابی به تولید سازنده یکی از هدف گذاری‌های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم در سال جدید است.


بیشتر بخوانید: بهبود وضعیت زیرساخت‌های عمرانی و جاده‌ای یکی از اولویت‌های سازمان برای رسیدن به توسعه پایدار است


وی همچنین خاطرنشان کرد: تکریم مردم اولویت نخست و سرلوحه سیاست‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.
براساس این گزارش، عالی‌ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار‌ها پس از شنیدن مشکلات مراجعه کنندگان، دستورات مقتضی برای حل مشکلات مردم را به مدیریت‌های مربوطه با رعایت تکریم آنان، ارجاع دادند.
نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تسریع فرآیند پاسخگویی به مشکلات، پیگیری شفاف مسائل و تزریق روحیه اعتماد و اتحاد بیش از پیش در جامعه برگزار شد.
این گزارش حاکی است با نظر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه برنامه‌های دیدار مردمی جهت تسریع در فرآیند حل مشکلات ساکنان جزیره در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

منبع: برنا
ارسال نظر