تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

بررسی دلایل محرومیت کاپیتان پرسپولیس

از دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سیدجلال حسینی یکی از خاطیان دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس بوده و دو موضوع باعث محرومیت او شده است.

اقتصاد۲۴- مورد اول درگیری (یا به قول کمیته انضباطی، بدرفتاری) او با بازیکنان سپاهان بوده و مورد بعدی اتفاقی است که در زمان اخذ تست دوپینگ از کاپیتان پرسپولیس، از سوی او صورت گرفته و از دید کمیته انضباطی، رفتار غیرورزشی محسوب شده است.

بر این اساس، کمیته انضباطی، کاپیتان پرسپولیس را از حضور تیمش در یک مسابقه رسمی، به صورت قطعی محروم کرده و جریمه ۷۵ میلیون تومانی برای این بازیکن درنظر گرفته است.

رای کمیته انضباطی، واکنش کاپیتان پرسپولیس را در پی داشته و او درباره محروم شدنش به کمیته انضباطی گفته است: چطور ممکن است کمیته انضباطی از روی فیلم تشخیص دهد که بازیکنی خطاکار است؟ یعنی فقط فیلم و عکس ملاک قضاوت است؟ من تا آخرین لحظه از حقم بابت این رای دفاع و این موضوع را پیگیری می‌کنم.


بیشتر بخوانید: سیاست نقل و انتقالاتی یحیی لو رفت!


سیدجلال درباره درگیری‌اش با مامور ضددوپینگ هم توضیح داده است: "مگر از من پرسیدند که ماجرا چیست؟ آن شخص مامور دوپینگ نبود بلکه نماینده فدراسیون بود که تهدید می‌کرد و به او گفتم کسی با شما کاری ندارد. سوال من این است چرا به کار‌های یکسری افراد کاری ندارند و از روی فیلم و عکس ما را محکوم کرده اند. کاش با ادله درست بگویند من بابت چه کاری باید محروم شوم. "

فیلم درگیری او با نماینده فدراسیون یا همان افسر کنترل دوپینگ توسط خبرنگاران اصفهانی ثبت و ضبط و منتشر شد و البته دوربین‌های حاضر در ورزشگاه به همراه دوربین‌های عکاسان و خبرنگاران نقش مهمی در ثبت و ضبط اتفاقات و همین محرومیت‌ها داشته اند. البته ناظر فدراسیون در اظهارنظر عجیبی گفته بود که چیزی ندیده، اما واقعیت با حرف‌های او فرق داشت و به همین دلیل خاطیان محروم شدند.

ارسال نظر