تاریخ انتشار: ۰۰:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

ابراهیم رئیسی پیام جدیدی صادر کرد

ابراهیم رئیسی در پیامی تصریح کرد: موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان ساخت و اراده مستحکم فلسطینی ها بر سامانه های چند لایه پدافندی صهیونیستها غلبه کرد.

اقتصاد ۲۴ - سیدابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پیامی به مناسبت پیروزی مردم مظلوم فلسطین در جنگ یازده روزه رژیم صهیونیستی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت مظلوم و مقاومت قهرمان فلسطین بار دیگر در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز خوش درخشیدند و رژیم اشغالگر صهیونیستی را یک گام دیگر در مسیر آرمان بلند آزادسازی قدس شریف وادار به عقب نشینی نمودند. اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر در غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و مردان فلسطینی، اگر چه نمایانگر سبعیت و ددمنشی صهیونیست‌های مجرم و جنایتکار، نقض فاحش حقوق بشر و مظلومیت مردم بی پناه غزه و کرانه باختری است اما، ناجی رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی، پایان‌بخش روند قهقرایی و عقب نشینی‌های پی در پی آن نیست.

مقاومت فلسطین در غزه و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و اراضی ۱۹۴۸، با تمسک به آرمان قدس شریف و مسجدالاقصی، حول محور هویت واحد و یکپارچه فلسطینی، توانستند پیروزی بزرگی را برای امت اسلامی و عربی به ارمغان آورند، مایه آبروی مسلمانان و آزادی خواهان جهان شوند و دولت‌های سازشکار که مدتی است برای عادی سازی روابط با این رژیم کودککش مسابقه می‌دهند را بیش از پیش شرمسار سازند.


بیشتر بخوانید: انصراف ۵ کاندیدای اصولگرا به نفع رئیسی، سعید محمد و رستم قاسمی هم کنار می روند


موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان ساخت و اراده مستحکم فلسطینی‌ها بر سامانه‌های چند لایه پدافندی صهیونیست‌ها غلبه کرد و انگاره شکست ناپذیری اسرائیل را به یک گمان باطل و بی اساس تبدیل نمود. در این شرایط دولت بی هویت تل آویو ادامه جنگ را مایه رسوایی بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی و خارج از آن دید و با تسلیم در برابر مقاومت مردم فلسطین، در پذیرش آتش بس پیش قدم شد.

ملت فلسطین پیروز بلامنازع این میدان است و این مسیر را تا تحقق کامل اهداف خود برای آزادسازی سرزمین فلسطین از نهر تا بحر ادامه خواهد داد.

اکنون ملت بزرگ فلسطین به برکت این تفکر و به مدد برادر عزیز و شهید بزرگوارمان حاج قاسم عزیز طعم شیرین پیروزی را چشیده‌اند و اراده قوی آزادگان فلسطین این رژیم سفاک را وادار به پذیرش خواست‌های ملت مستضعف، اما مقام فلسطین نموده‌اند.

لازم است مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی و عربی به وظیفه انسانی و اسلامی خود در قبال ملت فلسطین و قبله اول مسلمانان عمل کنند و از حمایت ملت مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین دریغ ننمایند. جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته پشتیبانی و حمایت همه جانبه از فلسطین را وظیفه خود می‌داند و بر هم افزایی کشور‌های اسلامی در این زمینه به ویژه در روند بازسازی و امداد تاکید می‌نماید.

منبع: فارس
ارسال نظر