تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
خسرو رفیعی:

نقش روابط عمومی‌ها در خلق و رشد برند سازمانی

رئیس انجمن روابط عمومی ایران در نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند، گفت: روابط عمومی‌ها باید بتوانند نقش خود که برندسازی و تقویت سازمان متبوع شان است را به درستی؛ ایفا کنند.


اقتصاد۲۴- خسرو رفیعی ضمن خرسندی از حضور در این همایش و ابراز امیدواری از اینکه روابط عمومی‌ها بتوانند نقش خودشان را که در برند سازی و تقویت سازمانشان بسیار موثر است به خوبی انجام دهند؛ اظهار داشت: آنچه که امروز از روابط عمومی‌های منطقه آزاد اروند مشاهده کردیم بسیار امیدوار کننده بود و انتظار داریم مابقی استان‌ها نیز بتوانند نقش روابط عمومی هایشان را در میزان فعالیت و اثرگذاری، تحلیل و بررسی نمایند.


بیشتر بخوانید: استقبال از نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند


رئیس انجمن روابط عمومی ایران تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید نقش خود در پاسخگویی و شفاف سازی برای عموم را به بهترین شکل اجرا کنند و با آسیب شناسی سازمان خویش؛ کمک موثری در جهت رضایت مندی و ارتباط با مردم داشته باشند.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر