تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در پنجم خرداد

بازار امروز متعادل و با افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد.

اقتصاد ۲۴- در شروع معاملات گروه خودروسازی سبزپوش شد.

عمده نماد‌های بانکی سبز پوش به میدان آمدند. وبملت در قیمت ۳۸۸ تومان با جهش بیش از ۱ درصدی همراه است. وتجارت در قیمت ۱۸۹ تومان سبزپوش دنبال می‌شود. وبصادر حوالی صفر تابلو در قیمت ۱۷۶ تومان در حال معامله است. وپاسار و وپارس در مدار مثبت قرار دارند.

اقبال سهامداران به گروه خودرویی، دو لیدر این گروه را در مدار مثبت قرار داد. هم اکنون خساپا با پیشروی بیش از ۱ درصدی قیمت در محدوده ۱۵۶ تومان داد و ستد می‌شود. خودرو در مدار مثبت ۲.۲ درصدی در محدوده ۱۷۲ تومان قرار گرفته است. خدیزل و خگستر از دیگر نماد‌های پرتقاضای گروه اند.

فلزات نیز با معاملاتی سبز رنگ متعادل اند. فملی، فولاد، ذوب، فخوز، فاسمین، میدکو، هرمز، فسپا و فنوال با گرایشی مثبت متعادل اند. فگستر و فتوسا تازه عرضه شده نیز با افزایش تقاضا داد و ستد می‌شوند.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش



سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در پنجم خرداد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در پنجم خرداد

رشد هزار واحدی نماگر بورس در ۲۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۲۰ در ارتفاع یک میلیون و ۱۰۸هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های فارس، فولاد و وبملت بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های کاما، خزامیا و فخاس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

محصولات شیمیایی با گرایشی مثبت داد و ستد می‌شوند. شتوکا و شبصیر نماد‌های مورد توجه گروه اند. پترول، آریا، نوری، فارس، شیران، زاگرس، شاراک و شفن مثبت متعادل اند.

فاسمین به صف خرید نشست.

رشد حدود چهار هزار واحدی شاخص کل

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد سه هزار و ۹۰۷واحدی (۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۰۹هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۵۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۰۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های خودرو، اپال، خساپا، شپنا، فولاد، کاما و وبملت در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های فگستر، فتوسا، وسپهر، کرمان، بپیوند، بگیلان و آریا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۵۶۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۳۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

ارسال نظر