تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

نشست فعالان حوزه شهر هوشمند با کاندیدا‌های فاوا در انتخابات شورای شهر

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، اولین نشست مجازی فعالان حوزه شهر هوشمند و کمیسیون IOT با کاندیدا‌های حوزه فاوا در انتخابات شورای شهر تهران را برگزار می‌کند.

اقتصاد۲۴- اولین نشست کلاب هاوس این سازمان به گفتگو و تبادل نظر فعالان حوزه شهر هوشمند و اعضای کمیسیون IOT با کاندیدا‌های حوزه فاوا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اختصاص خواهد یافت.

علی اصغر قائمی، مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، خسرو سلجوقی، عضو اسبق هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، حبیب الله نوروزی، کارشناس توسعه تجارت الکترونیک، نهاد ریاست جمهوری، افشین ریاحی، مدیرعامل شرکت کسب و کار الکترونیک ستاره ایرانیان و سیدمجید عبدالصالحی، رئیس هیأت مدیره شرکت ارمغان راه طلایی مهمانان این برنامه و از جمله کاندیدا‌های حوزه فناوری هستند که در این نشست حضور دارند.

در این نشست، آزاد معروفی عضو هیأت مدیره و رئیس کمیسیون IOT و اعضای این کمیسیون و محمدرضا معبودیان اصفهانی، رئیس کمیسیون هوش مصنوعی و اعضای این کمیسیون مهمانان این برنامه را همراهی کرده و پرسش‌ها و چالش‌های حوزه کسب و کارشان در حوزه مدیریت شهری را مطرح می‌کنند.

گفتنی است حضور در این نشست برای تمامی علاقه‌مندان و فعالان حوزه فاوا آزاد است و حاضران می‌توانند پرسش‌های خود را در این حوزه طرح کنند.

این نشست مجازی در روز چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در کلاب هاوس «نصر تهران» برگزار می‌شود.

منبع: روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

ارسال نظر