تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

بورس امروز ۲۴ خرداد چگونه شروع شد؟

شاخص کل بورس با ۰٫۴۴ درصد مثبت و چهار هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۴۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۱۶ درصد رشد و ۵۹۲ واحد مثبت به کانال ۳۷۷ هزار واحدی وارد شد.

اقتصاد ۲۴- امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، شاخص کل بورس با ۰٫۴۴ درصد مثبت و چهار هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۴۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۱۶ درصد رشد و ۵۹۲ واحد مثبت به کانال ۳۷۷ هزار واحدی وارد شد.

ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی بازار به ۶۱۹ میلیارد تومان رسید. برترین گروه‌های صنعتی هم خودرو، فرآورده‌های نفتی و بانکی‌ها هستند.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۵۵ هزار واحدی شاخص بورس، از ابتدای ۱۴۰۰


امروز «شپنا»، «خودرو» و «شستا» از نماد‌های مثبت و موثر بر شاخص کل هستند و نماد‌های «وپارس»، «دلر» و «وپاسار» از نماد‌های منفی و موثر بر روند بازار هستند. تا این لحظه از بازار بیشترین تراکنش برای «خپارس»، «غکورش» و «شپنا» ثبت شده است.

در پیش‌گشایش امروز هم نماد «ولکار» با ۷۹۱ میلیون برگه سهم با تقاضا همراه شد و نماد «خزر» با ۲۰ میلیون برگه سهم در صف فروش قفل شد.

امروز گروه نماد‌های خودرویی مورد توجه بازار قرار گرفتند و «خودرو»، «خساپا»، «خزامیا» و «خگستر» از نماد‌های مهم و موثر این گروه هستند. فرآورده‌های نفتی هم امروز را متعادل آغاز کردند و «شپنا»، «شتران»، «شاوان» و «شسپا» با گرایش مثبت هستند، اما دیگر تک سهم‌های این گروه با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

ارسال نظر