تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

رشد ۱۶۴،۰۰۰ درصدی و سقوط ۹۹ درصدی یک ارز دیجیتال

ارز دیجیتال ناشناخته وب‌دالر (WEBD)، تنها در عرض ۳ ساعت، بیش از ۱۶۴،۸۴۲٪ رشد کرد و به رتبه ۱۸ بازار رسید. اما این افزایش قیمت دیوانه‌وار، طی ۲ ساعت با سقوط ۹۹ درصدی روبه‌رو شد و ارزش بازار WEBD از ۹.۵ میلیارد دلار به ۱۰.۳۸ میلیون دلار رسید.

اقتصاد ۲۴ - روز دوشنبه حدود ۷.۶۵ میلیارد دلار از طریق یک آلت کوین ناشناخته وارد بازار ارز‌های دیجیتال شد.

ارز WebDollar (با علامت اختصاری WEBD) بین ساعت‌های ۹ تا ۱۲ به وقت گرینویچ (۱۳ تا ۱۶ به وقت ایران)، بیش از ۱۶۴٬۸۴۲٪ رشد کرده و از قیمت ۰.۰۰۰۳۷۱۱ دلار به ۰.۶۱۲۱ دلار رسیده است. با این وجود، این افزایش قیمت با کاهش حجم معاملات همراه بود و سرانجام حجم بازار آن از حدود ۳۴۵٬۰۰۰ دلار به ۳۱۸٬۹۴۰ دلار کاهش یافت.


بیشتر بخوانید: ماینر‌ها در دو راهی ماندن یا فرار/ هشدار نسبت به ورود مجلس به حوزه قانون‌گذاری رمزارز‌ها


طبق داده‌های جمع‌آوری شده توسط وب سایت کوین مارکت کپ، اولین پامپ وب‌دالر به گونه‌ای بود که تنها در سه دقیقه، ارزش بازار آن از ۱.۸۴ میلیون دلار به ۱.۵ میلیارد دلار افزایش یافت! بعد از این پامپ عجیب، ارزش بازار آن به ۵.۱۲ میلیون دلار کاهش یافت و جالب اینجاست که حدود یک ساعت بعد دوباره به ۹.۵ میلیارد دلار رسید.

ارز وب‌دالر در یک بازه چندساعته، از پروژه‌های برتر بازار مانند استلار، وی‌چین و ترون پیشی گرفت و به هجدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار (از لحاظ حجم بازار) تبدیل شد. اما پس از این پامپ دیوانه‌وار، ارزش بازار آن بیش از ۹۹٪ سقوط کرده و در کمتر از دو ساعت از ۹.۵ میلیارد دلار، به ۱۰.۳۸ میلیون دلار رسید و به رتبه ۸۷۳ بازار برگشت.

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر