تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

تامین سرمایه مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی در مسابقه کارویا

تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا با هدف شناسایی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکت‌ها برای کسب و کار بزودی آغاز خواهد شد.

اقتصاد۲۴- این مسابقه با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

برنامه کارویا به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

پیش از این، شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ «کارویا» به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه (منتورینگ) با حضور محمدرضا نوروزی (مروج و ژورنالیست علم)، سیاوش ملکی‌فر (معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی) و علی‌اصغر سعدآبادی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی) با روش‌های بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهمترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند از مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیرپروژه و برنامه ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیک)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، محمدعلی ربیعی (مدیر تولید)، علی خسروی (جانشین تهیه و طراحی) و احمد شفیعی (تهیه‌کننده).

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع و آشنایی با شرکت‌های حاضر در نخستین فصل مسابقه تلویزیونی «کارویا» به آدرس اینترنتی www.karoya.tv و یا صفحه @karoya.tv مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی

ارسال نظر